Gestopt in November. Wie nog meer?


We lopen inderdaad gelijk anoniempje, hoe lang is jouw cyclus? Mijne 29 dagen.
Spannend Zonnetje het is afwachten. Hopelijk positief!
We duimen voor iedereen
 
Balen Anoniempje en R1988. Wel leuk dat jullie nu soort van gelijk lopen.

Zonnetje, niet de moed opgeven, misschien geen piek gevonden maar wel een eisprong geweest.

Mali, ik kan aan baarmoedermond ook geen verandering voelen hoor haha.. Ook niet aan afscheiding, dacht dat het aan mij lag.

Spannend Nienke. En weer een overzichtje:



M1991 – 23 januari

Charley88 - 25 januari

Sparkle1989 – 26 januari

A1987 en Avl – 27 januari

Zonnetje90 – ongeveer 30 januari

Mali – 3 februari

B88 – 12 februari
 
Volgende week wordt dus echt een spannende weer voor veel meiden. Duimen!!!

Ik voel me niet anders. Wel een soort opluchting dat er niet geklust MOET worden omdat de vruchtbare periode voorbij is. Was er achteraf gezien toch echt super veel mee bezig.

Mijn vriend heeft overigens echt het idee dat het deze ronde (ronde 3) raak is. Dit is de eerste maand dat hij er zo actief over praat. Zijn jullie partners er veel mee bezig of valt dat mee? Of is dat 'overthinking' een typisch vrouwendingetje?
 
Haha sparkle1989 mijn vriend kijkt me nu aan en zegt... ja oké, dit vertel je me nu voor de 4e keer.  denk dan echt een vrouwendingetje dat overthinking!

 
Nu ik het terug lees lijkt het net of ik bedoel dat het klussen voelt als moeten... maar dat bedoel ik niet hahah.

Probeer te zeggen dat ik in de vruchtbare periode echt aan het plannen was wanneer dan eventueel het juiste moment zou zijn.

Nu die periode voorbij is voelt het juist weer veel natuurlijker omdat de druk van die periode voorbij is.
 
Hoi,
<p style="text-align: left;">balen zeg Annoniempje Anno en R1988. Elke keer weer een teleurstelling dan.</p>
<p style="text-align: left;">Wat jij zegt Sparkle over verplicht klussen herken ik ook! En ook dat wij vrouwen er wat meer mee bezig zijn haha. Ik moet mezelf soms echt ff afremmen. Ben er heel veel mee bezig.</p>
<p style="text-align: left;">Fijne avond allemaal!</p>
 
Denk dat het echt een vrouwending is. Opzich heb ik het er wel over met mijn vriend. Maar niet dagelijks.

Bij hem in het lichaam gebeurd natuurlijk ook niets meer na de daad. En wij hopen dat ons lichaam wel heel veel gaat doen daarna. Mijn vriend denkt ook dat het niet raak is deze ronde. De kans is zo klein dat het in 1x raak is... dus bij hem is dat overtuigend genoeg denk ik om er minder mee bezig te zijn dan ik.

 

R1988 Mijn cyclus is 27 a 28 dagen.
Ja erg jammer sparkle maar we gaan positief verder :) spannend voor je ik ga voor je duimen, mijn partner praat heel soms maar er niet echt mee bezig. Denk toch echt vrouwen ding. Wij vrouwen zullen wel (zeuren) zijn in man lief zijn ogen Hihi.
Charley88 ja klopt inderdaad teleurstelling maar ging er niet vanuit dat het meteen 2e x raak was nu op naar de 3e ronde!
ik duim voor iedereen en hopelijk veel positief nieuws aankomende week :)
 
Terug
Bovenaan