Gestopt in November. Wie nog meer?

Mijn vriend vind soms zelfs dat ik er teveel mee bezig ben. Die zegt wel eens schat maak je niet druk het komt vanzelf.

Maar ik probeer het ook wel meer los te laten nu hoor, had wel een periode dat ik er een beetje teveel mee bezig was vond ik zelf..
 
Anno, wat balen! Je hoopt toch steeds hé?  Volgende ronde hopelijk wel raak!

R1988, ik had ook nagesprek met verloskundige. Dat is toch wel fijn. Voor de vragen die er nog zijn maar ook voor de steun. Hoe was het gesprek?

Avl, ik was 11 weken zwanger. Vruchtje was gestopt met groeien bij 10 weken.

Wat goed dat je de eisprong gevoeld heb! Nu hopen dat het ook raak is!

Mali, ik voel ook niks aan mijn baarmoedermond. Dus ben daar gauw mee gestopt!

Welkom nienke en wat spannend! Laat het weten!
 
Zonnetje, balen dat je geen piek nog heb met de testen!

Wat jullie schrijven over ermee bezig te zijn herken ik. Rondom vruchtbare periode wil ik liefst echt om de dag doen, daarna ben ik blij als het niet perse moet. Maar dan ben ik weer bezig met de gedachte 'zal het gelukt zijn deze ronde'. Het blijft lastig om los te laten als je iets echt graag wilt. Mijn vriend is er wel iets meer over gaan praten na miskraam maar blijft een man... ook klopt het dat zij makkelijker kunnen zeggen laat het los omdat ze niet de lichamelijke dingen voelen! Gelukkig kunnen we het hier met elkaar delen!
 
Hoi Dames,



ik hoop dat ik hier nog mee mag kletsen! Wij zijn ook bezig vanaf november, maar tot nu toe heb ik alleen veel ervaringen gelezen en nog niet meegedaan in ronde drie,

ik heb aanstaande maandag 23 januari mijn Nod en het duurt zo lang! Heb voor mijn idee wel symptomen maar wil me zelf niet voor de gek houden! Ze zijn wel anders als de andere twee maanden!



liefs Mandy
 
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik mee mag kletsen in het forum want al een aantal weken lees ik jullie forum omdat ook wij gestopt zijn met de pil. Ik vind het heel leuk om te lezen dat jullie dingen schrijven die ik bij mijzelf ook herken. Wat een spannende periode he? Wij zijn er best veel mee bezig, ik misschien wel wat meer dan mijn vriend.. mannen he.. haha

Deze maand had ik echt het gevoel dat het raak was, veel symptomen maar helaas werd ik gister toch ongesteld.. Op naar weer een nieuwe maand met nieuwe kansen,positief blijven al is dat wel moeilijk als je iets heel graag wilt..

Hebben jullie ook dat je het gevoel hebt dat iedereen om je heen ineens zwanger wordt?  Of valt dat nu gewoon extra op?

Succes voor iedereen die nog in spanning zit deze maand en hopelijk goed nieuws voor sommige!

liefs, Carmen
 
Ik merk inderdaad dat wij vrouwen er meer mee bezig zijn dan mannen. Alhoewel ik het nu ook echt wel los laat. Zijn nu al zolang bezig.

Iedereen word dan om je heen zwanger ja,  heel stom is dat.

Probeer het inderdaad meer los te laten als je een goede cyclus hebt. Om de dag is goed hoor
 
Hoi dames,

Maandag mijn eerste test gedaan en daar waren 2 streepjes te zien.

Was nog een beetje voorzichtig en dinsdag een clearblue digital test gedaan ( bedankt voor de tip R1988).

Daar stond op dat ik zwanger ben!!

Ik ga voor jullie duimen dat er nog meer positieve testen/uitslagen komen :)

 
Terug
Bovenaan