Gestopt in November. Wie nog meer?

Hoi!

Ook ik ben in november gestopt met de pil! Altijd een cyclus van 28/29 dagen.

zit nu op dag 33 en nog niet ongesteld, wel heel veel druk op mijn onderbuik & ben erg duizelig.

Ik wil het nog even afwachten tot zaterdag.

verstandig?
 
Hoi Nienke,

spannend zeg!

Je lichaam kan je super voor de gek houden maar als je een regelmatige cyclus hebt, kan je volgens mij wel al testen hoor!

houdt ons op de hoogte :)
 
Ja , ik ga er ook gewoon van uit dat ik nog ongesteld moet worden. Maar hoe langer het duurt hoe spannender het word , wacht het nog even af!

Laat het weten:)
 
R1988 bedankt we gaan gewoon weer positief verder. Word nu de 3e ronde. We gaan deze ronde om de dag klussen kijken als dat meer effect heeft.

A1987 bedankt gaan vrolijk verder.

bedankt Mali Mali,



Nienke spannend ik was ook erg duizelig en misselijk. Last van me borsten maar gisteren toch ongesteld geworden :( hoop dat jij positieve test in handen krijgt! Succes

 
Ik ben vandaag ook ongesteld geworden. Vind het wel fijn! Nu weer door naar een nieuwe ronde. Maandag weer afspraak acupunctuur.

Ben heel benieuwd. Hopelijk kan ik nu beter slapen.
 
R1988 - In jou geval wel fijn om weer ongesteld te worden inderdaad. Hoop dat je nu snel weer een positieve test hebt.

Welkom Nienke! Spannend! Ik zou ook proberen nog even te wachten, al is dat natuurlijk wel lastig.

Hier nog steeds in de vruchtbare periode maar geen piek. Ik kan zo langzamerhand geen knipperende smiley meer zien..
 
Ja Nienke dat is het beste nergens van uit te gaan anders is de teleurstelling vaak erg groot als het dan niet zo is, maar we gaan duimen voor positief :)



Fijn R1988 wij lopen redelijk gelijk op :)  nu deze ongesteldheid uit zitten en dan kunnen we weer aan de bak voor een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!



Snap je helemaal zonnetje :eek: ook voor jou ga ik duimen voor als nog een positieve test ondanks je de piek niet gevonden hebt.
 
Terug
Bovenaan