Gestopt in November. Wie nog meer?

<p style="text-align: left;">Hoi A1987,</p>
<p style="text-align: left;">spannend kunnen we samen nog 10 dagen wachten helaas haha. Voel jij op dit moment iets aan je lichaam?</p>
<p style="text-align: left;">Hoi charley88 jij ook nog even wachten op je nod</p>
<p style="text-align: left;">Heb van de etos de early test gekocht. Kan 5 dagen voor de menstruatie. Maar denk dat ik gewoon wacht tot de 27e. Aangezien ik best veel lees dat het zelfs na de nod nog nefatief kan zijn.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Avl ja idd nog 10 dagen wachten. Nee eigenlijk voel ik nog niks. Ik heb vandaag wel baaldag (chagrijnig) met wat steekjes in de buik. Maar bij mijn vorige zwangerschap  (ik heb miskraam gehad) had ik gevoelige borsten als symptoom. Het is zo dubbel. Ik denk dat ik niet zwanger ben omdat ik niks voel. Maar hoop het wel. Ja eerder testen kan maar heeft idd een risico. Ik hoop het ook niet te doen! Maar wachten doet veel met je waardoor ik tegen die tijd er anders mee om ga... we wachten af.

Jij symptomen?

Welkom Charlie!  Spannend met je aankomende nod!
 
Hier nog niks.. ik ben heel benieuwd.  Hoop morgen ongesteld te worden.  A1987 iedere keer is het anders en houd je lichaam voor dw gek wn weet je gewoon niet meer waar je op moet letten. Ik ken het gevoel.  Eanneer is j3 Nod?

Balen anoniempje op naar de volgende ronde, zijn jullie al lang bezig.

Zonnetje90 ik zou de volgende keer gaan voor sensitest ovulatietest. Spannende tijd voor iedereen.

Ik heb morgen afspraak verloskundige om mk nog te bespreken. Wel fijn
 
A1987

Jeetje heftig zeg een miskraam. Was je ver in je zwangerschap? Iedere zwangerschap is anders dus het kan zijn dat je deze keer nergens last van heb.

Ik had al 2 dagen stekende pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik. Na wat afgelezen te hebben denk ik nu dat dat mijn ovulatie was/is. Waar ik nog wel een beetje over twijfel want mijn baarmoeder lag heel laag? Terwijl ik las dat deze juist hoog zou moeten liggen. Heb ook nog lopen zoeken naar innesteling pijn maar daar kon ik niet zoveel over vinden. Blijkt ook een fabel te zijn?

Ben wel blij dat ik in ieder geval iets voel want ben nog zo aan het zoeken hoe het allemaal in elkaar zit. Betekend wel dat ik dus nog iets langer moet wachten tot mijn nod.

en jammer anoniempje. Veel succes in de volgende ronde!
 
Ik ben nog niet ongesteld.  Naar heb wel het gevoel dat ik het ga worden. Even afwachten dan maar. Vanacht wel gedroomd ...

Hoe gaat het met jullie verder?
 
JammerAnnoniempje.. vol goede moed weer verder!

Ik heb wel eens gelezen over dat je de baarmoedermond kunt voelen.

kan iemand mij misschien uitleggen wanneer je die kan voelen, in welke periode en hoe?

Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik voel serieus echt niks! Klinkt echt heel dom haha!
 
Terug
Bovenaan