Gestopt in November. Wie nog meer?

Nee niet meer gevonden. Heb vandaag ook niet meer getest. De volgende ronde ga ik die testen ook niet meer gebruiken. Heb nu dus geen idee wanneer m'n nod is. Probeer gewoon zo lang mogelijk niet te testen om teleurstelling te voorkomen. Ik heb wel al een aantal dagen een beetje vreemd gevoel in m'n onderbuik. Maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Probeer me er ook niet steeds mee bezig te houden, dan maak je jezelf helemaal gek.

Hoe is het met jou?

 
Hi zonnetje, balen zeg dat je het niet meer gevonden heb. Eigenlijk heb ik ook een rot gevoel overgehouden aan de testen. Voor mijn gevoel de eisprong gemist door verkeerde interpretatie en daardoor even in dipje gezeten. Ik ga proberen goed naar mijn lichaam te luisteren en seks te hebben om de dag. Zo is het toen ook gelukt dus waarom nu niet...

Goed plan om volgende keer niet te doen! Lastige is idd dat je niet weet of dit gevoel misschien eisprong is of juist omdat je die gehad heb en je lichaam bezig is om te werken naar menstruatie.

Ik heb verder geen symptomen. Af en toe een steekje maar niks bijzonders. We wachten af!
 
Hallo lieve allemaal!

Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik voor mijn gevoel te veel bezig was met het zwanger worden. En elke dag terugkomen op het forum hielp daar niet veel aan mee.

Ik ben er nu helemaal niet meer zo mee bezig en ik laat het maar allemaal zijn gang gaan.

Hoe is het met jullie?



 
Mijn nod is trouwens 16 febr nu.

Wat gezellig dat je weer mee kletst nasiraa. Goed van je om get los te laten. Soms blijft het lastig!
 
Ik probeer het ook meer los te laten nu hoor! Meer dan regelmatig sex hebben kan je toch niet doen. Volgende week hebben veel dames hun nod dus laten we hopen dat daar veel positieve testen uitkomen!
 
Mijn cyclus is nog helemaal van slag dus weet niet zo goed wanneer mijn nod is, uitgaande van 28 dagen is mijn nod 1 februari.

Ik heb een beetje terug gelezen, en er zijn al een heleboel zwangeren en ik hoop dat er volgende week nog meer bij komen.
 
Gefeliciteerd Sharon en welkom Carrie en Mandy. Welkom terug Nassiraaa.

Balen Zonnetje, toch komt het vaker voor dat de piek niet gevonden wordt, maar hij er wel is geweest. Hoop toch op goed nieuws voor jullie!

Hier vandaag grote schoonmaak en opruimwoede, haha. Heb ook al dagen overal trek in. Zit vol energie. Maar geen gevoelige borsten, niet moe etc. Dus als je naar symptomen kijkt is er volgens mij niets dat wijst op mogelijke zwangerschap, maarja er zijn ook vrouwen die helemaal niks voelen.. Dus gewoon nog even een week geduld hebben en hopen op een positieve test.
 
Heb de nieuwe even toegevoegd. Spannende week komt eraan:

M1991 en Mandiee – 23 januari

Charley88 - 25 januari

Sparkle1989 – 26 januari

A1987 en Avl – 27 januari

Zonnetje90 – ongeveer 30 januari

Nassiraaa - 1 februari

Mali – 3 februari

B88 – 12 februari

R1988 - 16 februari
 
Terug
Bovenaan