Gestopt in November. Wie nog meer?

@ kimmie zwinkel, als je er teveel mee bezig bent dan kan het ook zijn dat je later ongesteld word heb ik ook een keer gehad

@CM oké wel fijn rond 7 a 8 weken. Ik gebruik maya appe. Zie je ook een grafiek.  Ik ben 1 keer geweest en moet morgen weer.

@zonnetje heb je al overwogen om te temperaturen of een andere ovulatietest te gebruiken? Sensitest is goed. Heb ikzelf ook gebruikt. Ben nu aan het temperaturen ben heel benieuwd .
 
Gefeliciteerd cm! Wat zou het spannend zijn... heel veel succes met wachten op eerste echo! Ik duim voor een goede echo en zwangerschap. Geniet er van!

Ik wacht gewoon menstruatie af. Verwacht niet zwanger te zijn. Mocht deze uitblijven dan is het anders maar dat verwacht ik niet.

Temperaturen lijkt me zo'n gedoe. Ik ga het ook wat meer loslaten door ff niks te doen en dan te zien hoe het gaat komende ronde!

Spannend, morgen hebben twee mensen van dit forum de nod! Succes meiden!
 
Hallo hallo,

ook ik heb alle tijd wel mee gelezen maar me wat afzijdig gehouden, aangezien ik er ook teveel mee bezig was. Ik ben afgelopen week voor de 2e echte keer ongesteld geworden (wel ronde 3).

Nu is m'n vriend ook nog in t buitenland voor z'n werk, dus dat zal sowieso ronde 4 worden ben ik bang...

- CM waf fijn!! Gefeliciteerd. Hopelijk kun je toch waf bevestiging krijgen van de echo.

Ik temperatuur idd ook niet, heb er wel over na zitten denken, tis zo gebeurd... en je hebt een goed meetinstrument.
 
Succes M1991 en Mandiee vandaag. Spannend!

Ik heb sinds gistermiddag heel erg gespannen, opgezette borsten en gevoelige tepels.

Kan natuurlijk ook gewoon met mijn aankomende ongesteldheid te maken hebben deze week, maar je gaat toch bij alles denken 'zou het zo zijn'...

Vreselijk dit afwachten :-( heb gelukkig een hele drukke week, dus veel afleiding!
 
Nog niet ongesteld geworden. Maar ga pas testen als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden.

Heb het idee dat ik wel ongesteld word.

Heb geen testen in huis nog. Durf het nu ook nog niet te kopen. Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik mezelf meer hoop ga geven als ik ze in huis haal. Dus ik wacht (niet zo) rustig af..

Jij al getest of ongesteld geworden mandiee?
 
Hoi allemaal, wat blijft het spannend! Ik wisselde qua cyclus de hele tijd tussen 28 en 30 dagen, en had mn NOD nu berekend op 30 dagen, maar als het 28 dagen zou zijn, is het vandaag. Kon me ook niet meer inhouden dus vanochtend test gedaan en er was een lijntje zichtbaar! Nog wel licht, dus twijfelde, maar na diverse webpagina's geraadpleegd te hebben, ben ik overtuigd dat het echt een lijntje is :) Wil zaterdag de CB digital gaan doen om het te bevestigen.
Ik hoop voor jullie dat jullie ook zulk positief nieuws krijgen de komende week/weken! :) Duim voor jullie!
 
Ik ben al een paar dagen met ovulatie testen bezig en vandaag voor de eerste x een licht streepje te zien (sensitest), hij is nog niet zo donker als het moet zijn maar voor t eerst zichtbaar. Betekend het dat het er wel aan zit te komen?
 
Terug
Bovenaan