Gestopt in November. Wie nog meer?

Gaan jullie allemaal op jullie nod testen? Ik probeer pas ergens begin feb te testen. Omdat ik niet zeker weet of ik een eisprong heb gehad als ik er 1 heb gehad op welke dag. En wil sowieso natuurlijk niet teleurgesteld worden. Heb ook niet echt symptomen, beetje raar gevoel in m'n buik maar niks speciaals.
 
Hey meiden! Zo ik heb weer ff een paar blz bijgelezen maar lang niet alles jullie hebben weer heel wat geschreven ook ik was een tijdje van de radar omdat ik er teveel mee bezig was... en twijfelde of ik wel moest posten want ik lees dat er veel weer door zijn naar de volgende ronde.. Dus ik vind het lastig om te zeggen maar ik ben nu 5 weken zwanger! Wat bij mij heeft geholpen is mijn temperatuur gaan bijhouden en met succes want die maand was het raak. Bleek mn eisprong heel vroeg te hebben op dag 10 al.. Wel mixed feelings ivm miskraam dus eerst even de echo afwachten (8febr)

temperaturen jullie al?
<p style="text-align: left;">Zonnetje jij telt hard af naar je NOD wat spannend voor je meid en voor de rest ook natuurlijk.. Hoop zo dat jullie ook gauw (weer) een positieve test in handen hebben! Ik ga voor jullie duimen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Gefeliciteerd CM! En nee, ik temp niet. Heb deze maand wel voor het eerst ovulatietestjes van sensitest gebruikt en ook mijn piek kunnen vinden. Nu hopen dat het raak was.

Zonnetje, heb as donderdag mn NOD maar ga het weekend pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ben heel erg benieuwd, hoop dat deze week snel voorbij gaat.
 
CM gefeliciteerd! Wat super zeg! Krijg je nu wel eerder een echo?

Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en zir nu bij acupunctuur.

Ik zou niet te vroeg testen, dan ben je alleen maar sneller teleurgesteld. Zonnetje, ga je straks nog wel ovulatie testen gebruiken?

Spannend hoor Sparkle!  Ik ga voor je duimen.
 
hallo.
wat leuk dat deze forum is gemaakt. ik ben ook gestopt in november met de pil.

mijn menstruatie kwam echt perfect en  die maand erna ook. me cyclus zat op 28 dagen.  maar deze maand kwam me menstruatie niet en ik was er veel mee bezig ik wilde nog niet testen omdat ik bang wad voor een teleurstelling. na 4 dagen ging ik op internet zoeken want ik had wel de ongesteldheid klachten. en jammer genoeg werd ik nu dus ongesteld. 4 dagen te laat. hebben jullie hier ook last van gehad? leuk om dit toch te kunnen delen met jullie.

groetjes kimmie.
 
Spannend Sparkle! er zit dus een goede kans in deze ronde!

@ R1988 nou ik heb dan echo rond de 7-8 weken mocht wel eerder maar de kans dat je dan nog geen hartje ziet is groot dus vond dit prima. Doe je al lang acupunctuur? ik gebruikte de app van mama apps, die laat ook meteen een grafiekje zien van je temperatuur super handig.

@ Kimmie; ik herken het wel dat je cyclus nog niet echt regelmatig is als je zo kort bent gestopt met de pil. Heeft even tijd nodig. Als ik jouw was zou ik ook gaan temperaturen of ovulatie testen, dan weet je tenminste wanneer je eisprong is..
 
R1988 - Ik weet niet of ik volgende maand nog ovulatietesten ga gebruiken. Eerst even kijken hoe deze cyclus loopt en of ik sowieso een eisprong heb gehad. We hebben het wel deze hele week om de dag gedaan dus als het eitje gesprongen is dan zou er in ieder geval een kans moeten zijn.

Sparkle - Ja je hebt gelijk, je kan beter iets langer wachten om teleurstelling te voorkomen toch. Omdat ik niet precies weet wanneer en of ik een eisprong heb gehad heb ik mezelf ook voor genomen om pas ergens begin feb te testen. En als ik op dag 40 nog steeds niet ongesteld ben dan moet ik weer opnieuw een eisprong opwekken en dan weer die pilletjes nemen maar dan 2 per dag. Blijkbaar hebben ze dan niet aangeslagen dus moet ik de dosis verhogen. Maar hoop dat het allemaal niet zover hoeft te komen. Hoef niet perce meteen deze maand zwanger te zijn maar als ik gewoon maandelijks een eisprong zou hebben zou ik al heel blij zijn!
 
Terug
Bovenaan