Gestopt in November. Wie nog meer?

Bij deze wil ik even melden dat ik voor deze ronde hellaas niet mee doe. Ik heb een infectie opgelopen en mag dus niet zwanger raken. Vanwege medicijnen. Ik hoop dat het snel over is. En we volgende maand weer verder kunnen gaan. Helaas voor iedereen succes deze maand ik mag pas weer na een nieuwe cyclus dus afwachten.
 
Pff wat klote annoniempje. Hoop dat het snel over gaat. En dat het de volgende ronde ook goed mag gaan.

Mali - ik weet het niet precies maar het is vaak wel zo dat het streepje elke keer iets donkerder word als je dichter bij je eisprong komt. Ik zou gewoon blijven testen.
 
Bedankt dames! Ik hoop ook dat deze maand maar snel over mag gaan. Kon net beginnen gisteren net laatst dag ongesteldheid gehad.. Mooi balen

Maar goed ga voor jullie duimen :) succes dames!
 
Wat balen anoniempje Anno! Hoop dat het snel over is en deze mnd snel voorbij is.

Gefeliciteerd Charley, goed nieuws.

Mali, ik had dat ook bij de sensitest. In totaal 2 dagen licht streepje. Derde dag echt donker. Ik heb wel 2 tests per dag gedaan (ochtend en avond) toen de streepjes zichtbaar werden. Kan je nog beter je piek vinden en hem zeker niet missen. Plak je ze ook op dat kalendertje? Vond ik wel heel handig om piek goed zichtbaar te maken.

Spannend M1991, houd ons op de hoogte!
 
Sparkle jij hebt ook bijna je nod toch? Heb je al symptomen?

Vorige week toen ik de ovulatietesten deed gaf die een week aan vruchtbare periode. Had er voor de zekerheid nog 1 bewaard en nu gaf die geen vruchtbare periode meer aan. Dus misschien klopt het toch wel. Volgens mijn app duurde de vruchtbare periode ook een week dus spannend.

M1991 ik zal voor je duimen vandaag!
 
Ben nog niet ongesteld geworden. Ook geen bruine afscheiding of iets. Geen menstruatie krampen. Niets.

Als ik na mijn werk nog niet ongesteld ben geworden haal ik testen op. Moet zeggen dat ik er best ontspannen onder ben na gister. Gister was ik er echt hele tijd mee bezig. Misschien weet ik vanmiddag wel meer.

Mijn vriend denkt dat ik ongesteld ben denk ik. Gister haalde ik nog tampons. Die waren op. Dus voor de zekerheid gehaald. Dus mocht ik positief testen, dan kan ik hem verrassen.
 
Super gefeliciteerd Charley

Zeker vervelend sparkle. Ik hoop dat het alleen voor 1 maand geld hihI.

Maar als goed is word ik dan rond 14 februari weer ongesteld en daarna weer los!

Spannend m1991 ik ga voor je duimen!

 
Terug
Bovenaan