Gestopt met de pil in mei 2017

Innesteling kan inderdaad aanvoelen als een soort milde menstruatie kramp. Maar het zegt natuurlijk nog niets. Ik hoop mee voor je!
 
Ohjee. Zo ongeduldig als ik ben deed ik net een test die pas vanaf nod kan. (Aankomende vrijdag). En tot mijn verbazing komt er een tweede streep!!! Hij is nog niet heel donker. Maar dan ben ik toch al wel langer zwanger? Heb tot nu toe trouwens nergens last van?
 
Ik ben even tot rust gekomen en heb nog eens gerekend.. ik kom uit op vandaag precies 4 weken en uitgerekende datum zal rond 3 april liggen. Morgen maar verloskundige bellen voor een afspraak na onze vakantie!
 
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd Maris,

<p style="text-align: left;">Wat een super nieuws?

Dat is nog eens met een lekker gevoel op vakantie gaan
 
Dankjewel! Hoop dat alles goed gaat de komende weken. We vertrekken 1 augustus. Maar mijn schoonouders en oom/tante van mijn man staan ook op die camping. Dus ik hoop dat we het goed verborgen kunnen houden. 
 
Ik zit ondertussen op dag 28 maar aangezien het de vorige keer 40 dagen duurde ga ik nog helemaal nergens vanuit. Wel had ik net echt venijnige steken ter hoogte van dat heupbot, is mijn buik mega opgezet,  zijn mijn borsten groter (nou heb ik maar een bescheiden b dus dat valt wel op als die wat groter zijn) en de linker is aan de zijkant ook mega gevoelig op een pijnlijke manier zeg maar. Ach ja ik zal nog 2 weken  geduld moeten hebben vrees ik. 
 
Van harte gefeliciteerd Maris. Wat leuk zeg.
Spannend allemaal lijkt mij. Fijn dat er eindelijk iemand uit de groep positief nieuws te melden heeft ?
 
maris! ik zou nu verloskundige bellen voor afspraak want ze schuiven je zo wat voorruit hoor!! dus als je pas belt na de vakantie.....
 
Terug
Bovenaan