Gestopt met de pil maart 2017.

<p style="text-align: left;">Balen laura.. nu idd maar afwachten en dat is het moeilijkste he..</p>
<p style="text-align: left;">Liessert spannend, al ongesteld geworden of nog niet?</p>
<p style="text-align: left;">Sharon ik heb ook nog altijd last van mijn buik, rug , hoofdpijn en heel erg misselijk daar word ik nog het gekste van.. Lief van je vriend dat hij je gemasseerd heeft :) Ik heb het zelf ook niet volgehouden en vanmorgen getest, maar deze was ook negatief helaas.. Als ik niet zwanger ben hoop ik niet dat het elke keer zo gaat al dik een week voor mijn NOD want pfoe.. Het wachten duurt lang inderdaad.. maar omdat ik vandaag getest heb neem ik me wel voor om woensdag nog niet gelijk te testen als ik niet ongesteld word. Had zo'n early test gedaan die vanaf 6 dagen voor NOD zou moeten testen en heb nu nog kruidvat 2v5 liggen die ik dan volgende week hopelijk mag gaan uitproberen na mijn NOD.</p>
 
Hi

Eveh is wel echt zo toevallig ik zei ook tegen me vriend ik mag hopen dat dit niet iedere maand is want dan wordt ik echt gek hoor!! Heb nu sinds 2 dagen ook duizeligheid en ijskoud terwijl me hoofd en wangen gloeien, geen idee wat dan dan weer is maar er komt iedere keer wel weer iets bij hahaha. Ik zal proberen morgrn niet te testen maar kan niks beloven haha.

Wij gaan woensdag naar Madrid op citytrip ik hoop echt dat het dan duidelijk is. In verband met eten maar natuurlijk ook voor eventuele lekkere sangria hahaha.

Hoe is het met de rest?
 
Ja die duizeligheid heb ik ook erg last van, vooral vanmiddag in de auto bah het werd me echt slecht. Zo apart dat we allebei dezelfde dingen hebben haha.. Oh leuk zeg, dan hoop ik idd ook voor je dat het woensdag duidelijk is ja! Ik weet ook niet of ik het volhoud met niet testen hoor maar ga in ieder geval mijn best doen haha..
 
Ik zou het heeeeeeel vreemd vinden als ik geen positieve test heb. Dan zou ik toch echt naar de huisarts moeten gaan om te kijken wat wel met me aan de hand in. Ik heb een spiraal gehad dus de klachten hebben niks met ontpillen te maken..

Indd apart dat we beide veel gelijkenissen hebben. Ik weet ook niet of ik nog kan wachten of toch morgrn weer ga testen. Bij de action hebben ze 2 testen voor 2.50 euro schijnt dat die opzich ook goed zijn! Daar kun je dus wel wat vaker mee testen en zijn niet te duur! Heb ook nog 2 testen van sensitest hier liggen daar zal ik morgrn mee testen en eventueel donderdag.

Hoop dat we deze week wat leuke positieve berichten kunnen plaatsen.
 
eveH, ben nog steeds niet ongesteld geworden vandaag. Nog steeds last van m'n tepels en gisteravond 1x een hele felle steek in linker-zij gehad. Alsof er iemand met een priem in me stak. Was ook weer na 5 minuten over. Verder weinig klachten op dit moment, wel me buik die rommelt maar niet de menstruatie klachten die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Wil het liefst morgen testen maar ben bang voor een negatieve test dus denk dat ik nog even wacht?

 
Liessert als je bang bent voor een negatieve test dan zou ik gewoon even proberen af te wachten. Als je dan over een dag of 3 nog altijd die steken voelt en pijnlijke tepels zou ik zeggen dan testen.

Sharon ik denk toch dat ik ook morgen weer ga testen, maar dan idd met een goedkopere test van de action.. zou het ook heel erg vreemd vinden als het niet raak is.. maarja het kan bij mij wel van het ontpillen zijn.. dus dubbel gevoel, erg lastig! Heb jij vandaag al getest?
 
hoi meiden,

vanochtend ongesteld geworden, dus eerste cyclus was netjes 30 dagen. Ergens mini beetje teleurgesteld, maar vooral blij dat alles nog werkt! Hoop dat de ontpil klachten hiermee klaar zijn, zorgt voor zoveel verwarring! Op naar ronde 2!

Voor de andere meiden, succes met het wachten en testen! Hoop snel op goed nieuws van jullie.
 
Hi

Laura fijn maar ook jammer dat je ongesteld bent geworden. Je weet in ieder geval wel dat alles goed werkt ;)

Eveh vanmorgrn nog een test gedaan deze was wederom negatief zelfs me vriend was nerveus. Had gister avond overgegeven en me vriend had er slecht van geslapen omdat die dacht het is echt al na 1x raak haha. Maar nog geen positieve test.

Klachten zijn redelijk hetzelfde gebleven. Vanmorgen kreeg ik de melding op me telefoon dat me cyclus over 2 dagen weer ging starten haha ik dacht nou laten we hopen van niet!!

Mocht het deze ronde niet raak zijn moet ik helaas wachten tot me ovulatie van half juni!!! Me vriend is komende maand met formule 1 in Barcelona precies in me piek periode (niet fijn!) Dan wordt het wel vervelend om zo lang te moeten wachten maar goed het is niet anders.....

Hoe kijken jullie er tegenaan dames die de NOD deze week hebben? Meeste zijn dan uitgeteld eind december begin januari?
 
Terug
Bovenaan