Gestopt met de pil maart 2017.

@Xlitjeex & Jip95

Grappig, ikzelf ben ook 22 en mijn vriend is 24. Ben ergens ook wel bang voor reacties van mensen maar wij staan wel voor de volle 100% achter onze keuze om te stoppen met de pil. Ik ben gestopt met roken en zit ookal aan de multivitaminen. Kan er wel met mijn vriend over praten maar die begrijpt af en toe niet de lichamelijke veranderingen als je stopt met de pil ( op de stemmingswisselingen na dan haha).

@Laura L89, heb toch wel een maand echt slecht in mijn vel gezeten ja. Opgeblazen gevoel, hoofdpijn en stemmingswisselingen. Pas als je stopt met de pil kom je er eigenlijk achter wat het al die tijd heeft onderdrukt in je lichaam. Voel me nu ook weer stukken beter en het verhaal over je libido klopt inderdaad ook.

 
Imperfections.



Ah ook de mooie leeftijd. Stom is dat eigenlijk he dat we bang zijn voor reacties terwijl we er juist achter staan en daarom dus 100% voor de kleine gaan. leeftijd zegt eigenlijk niks. Wie zegt dat je 30 bent en dan wel alles goed doet?

Knap van je met stoppen met roken. Lukt dat goed? En vraagt je omgeving niet waarom je gestopt bent? Of weten sommige dat jullie bezig zijn?

Ik zei ook al tegen mijn vriend eigenlijk zouden jullie eens een week een vrouw moeten zijn en dan net voor en in de menstruatie periode haha

 
Wat leuk nog 1 van onze leeftijd!

Jip95 bij jou in de familie zijn dus wel meer jonge toekomstige moeders, dat is ook wel leuk lijkt mij? Mijn  schoonzusjes hebben eind vorig jaar allebei een kindje gekregen. Helemaal geweldig natuurlijk maar vooral tijdens hun zwangerschap begon het bij mij ook echt te kriebelen...

ik heb nu een collegaatje van 30 die willen ook binnenkort voor een kindje gaan. Met haar praat ik er veel over dat is wel leuk.

Ik ben benieuwd hoe lang het bij jullie zal duren, leuk om mee te lezen hoe het bij iedereen gaat. Mijn vriend die denkt er soms zo simpel over.. dat alles gewoon in 1x goed gaat en 1e maand alles gelijk gelukt is. Ik weet wel beter en om ons heen hoor ik wel verhalen over de minder leuke kant van zwanger worden. Daarom is het voor mij niet zo belangrijk om een maand af te spreken om er voor te gaan. Je weet toch nooit hoe lang zo iets duurt en of het je gegund is.
 
Xlitjeexx

het is een grote familie (55 mensen nu) dus eigenlijk weinig contact met hun.  Mijn andere tante wel contact mee. Maar die wil ik het ook nog niet vertellen denk ik. Lijkt me wel mooi dat we nog even samen zwanger zijn en niet veel maanden dan verschillen. Al is ze in september al uitgerekend.

Snap ik dat het gaat kriebelen..

mijn vriend was er nog niet klaar voor en toen m'n tante vertelde dat ze zwanger was vond ik zo mooi voor haar maar deed van binnen erg veel pijn omdat mijn vriend nog niet wou en ik wel.

ik ben inderdaad een fries, jij dus ook? Straks kennen we elkaar ook nog haha
 
@jip95

ohzo dat is wel leuk, het lijkt mij ook leuk om het met iemand te kunnen delen, samen zwanger zijn. Veel vriendinnen zijn er nog niet mee bezig dat is wel jammer. Vorig jaar toen mijn schoonzusje zwanger was leek het mij ook super maar idd ook een vriend die er nog niet mee bezig was. Het overviel me dan ook dat hij vorige maand opeens er over begon. Wel fijn dat we allebei jong ouders willen worden! Als je een vriend hebt die dat niet wil dan is het wachten wel moeilijk lijkt mij.

Haha ja straks wonen we nog in d buurt dat zou nou net wat zijn.
 
Jammer is dat he.  Mijn vriendinnen ook niet. Jaa maar wel super leuk dat hij ineens ook wil.  Ik werd wat emotioneel toen mijn  vriend ook ineens wou.

Gemeente Achtkarspelen? Ik kan je helaas geen privé bericht sturen. Om te appen bijv



 
We hadden er wel eens grapjes over maar nu begon hij uit het niets serieus. Dus ik heb hem wel even aangekeken van meen je dit of ben je weer grappig bezig haha. Daarna was ik echt blij maar ik denk dat als het straks echt zo ver is dat ik het tocht ook weer spannend vind. Nog een paar maandjes geduld.

kan je privé berichten sturen dan? Ik heb geen idee hoe het hier werkt eigenlijk. Ik kom uit heerenveen dus we zijn geen buren van elkaar haha
 
Terug
Bovenaan