Zo, even niet gekeken ivm het mooie weer en weer veel nieuwe dames erbij! Spannend allemaal!
Ik had afgelopen woensdag mijn laatste bloeding door de pil. Ik vond dat ik geen last had van ontpil verschijnselen, tot vandaag...
Gisteren kreeg ik ineens heel veel last van mijn linkerschouder (weet niet of dit er bij hoort, maar kwam het wel tegen in de app die ik gebruik om alles bij te houden), sinds vannacht last van gevoelige borsten (lichte steken er in) en vandaag kwam er een flinke koppijn opzetten (en dat heb ik vrijwel nooit). Net een lichte bloeding gehad toen ik ging plassen (er zat niks in mijn ondergoed en heb nu een inlegkruisje in, maar is niks nieuws ingekomen (TMI) sorry!).
Het grappige is dat het lijkt op zwangerschap, maar dat zou technisch onmogelijk moeten zijn (mijn eisprong zal vrijdag pas zijn; mits mijn cyclus meteen goed verloopt). Ach, ook ik maak me te druk en ben er net een tikkeltje te veel mee bezig....
Oh en als jullie het leuk vinden (ik weet niet of dat hier mag), ik houd ook een blog bij over het avontuur naar het zwangerschap. Als jullie nieuwsgierig zijn laat ik wel een linkje achter als dat mag.. 🙂