Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo iedereen. . Ik ben eigenlijk al in mei gestopt met de prikpil .. Heb nu een tijdje een vriend waar ik wel plannen mee heb voor zwanger te kunnen worden. . Nog helemaal niet ongesteld geworden en ik heb toch de symptomen van zwangerschap .. Dus ook een test gedaan en gaf negatief aan .. Heb m in de middag getest zou dat er mee te maken kunnen hebben dat die negatief is ? Wel steeds misselijk en ook nog een opgeblazen gevoel en ook opgezet met buik ..Heeft iemand een ervaring hiermee of wat kan ik doen ?
 
Dieudonnee, heb je de test gedaan nadat je minimaal 2 uur niet gedronken hebt? Misschien dat je de test nog een keer 's ochtends kan doen.

Als ik naar mezelf kijk voel je ook allerlei dingen die je wilt voelen, die je anders niet zou voelen. De knoop om aan een kindje te beginnen is doorgehakt en dan moet het ook maar meteen.

Zelf helaas vandaag weer ongesteld geworden. Enerzijds een teleurstelling natuurlijk omdat ik na mijn miskraam gelijk weer zwanger hoopte te zijn, anderzijds ook blij dat mijn cyclus weer zo snel op orde is. Op naar de volgende ronde.



Het vervelende is dat voor je gevoel iedereen om je heen ogenschijnlijk maar "gewoon" zwanger wordt. Onze tijd komt hopelijk ook een keer!
 
@Sanne1979  Wat ik ook heb dat ik overal zwangere zie... Normaal zijn ze er ook maar zie nu overal dikke buiken.

Ik ga er deze week weer tegenaan en dan 2 weken wachten. Zelfs in ronde 2 heb ik ook gezonde spanning haha!

@Stefke19  Sterkte met je menstruatie! En vol goede moed na ronde 2.. Maar vraag mij het nog is na negatief resultaat in ronde 2 ;)

@ Dieudonnee Swinkels Je moet volgens mij alleen testen met je ochtendurine en avond ervoor niet te veel drinken. Succes!
 
Hallo dames,

Ik ben nieuw op deze forum. Opgemerkt dat hier veel gebruik van gemaakt word. Hoop dat ik mij hier bij jullie kan aansluiten?

Ik ben een moeder van een zoontje 4j. Hij wil zo graag grote broer worden en de druk ligt dan iets hoger. Ik en mijn man zijn dus voor een 2de kindje aan het gaan. Ik kan er met niemand over praten. Wil dit graag op een originele manier aankondigen bij familie en vrienden  (als het lukt) de 1ste dag van mijn laatste menstruatie was 6 augustus. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar kan pas zaterdag een test doen. Dan zou ik normaal ongst moeten worden. Ik vind dit zo spannend allemaal. Ik ben wel wat humeurig en voel me niet zo goed. Last van hoofdpijn en ook beetje misselijk. vorige week ook last van gevoekige tepels en borsten lijken steviger en groter. Vandaag ook gezien dat mijn binnenste schaamlippen blauwpaars beginnen zien. Zou dit kunnen wijzen op zwangerschap? Laat ons hopen!! Ik hoop in elk geval mee voor alle dames hier die ook proberen! Good luck !
 
Zo, even niet gekeken ivm het mooie weer en weer veel nieuwe dames erbij! Spannend allemaal!

Ik had afgelopen woensdag mijn laatste bloeding door de pil. Ik vond dat ik geen last had van ontpil verschijnselen, tot vandaag...
Gisteren kreeg ik ineens heel veel last van mijn linkerschouder (weet niet of dit er bij hoort, maar kwam het wel tegen in de app die ik gebruik om alles bij te houden), sinds vannacht last van gevoelige borsten (lichte steken er in) en vandaag kwam er een flinke koppijn opzetten (en dat heb ik vrijwel nooit). Net een lichte bloeding gehad toen ik ging plassen (er zat niks in mijn ondergoed en heb nu een inlegkruisje in, maar is niks nieuws ingekomen (TMI) sorry!).

Het grappige is dat het lijkt op zwangerschap, maar dat zou technisch onmogelijk moeten zijn (mijn eisprong zal vrijdag pas zijn; mits mijn cyclus meteen goed verloopt). Ach, ook ik maak me te druk en ben er net een tikkeltje te veel mee bezig....

Oh en als jullie het leuk vinden (ik weet niet of dat hier mag), ik houd ook een blog bij over het avontuur naar het zwangerschap. Als jullie nieuwsgierig zijn laat ik wel een linkje achter als dat mag.. :)
 
MommiesLifeNL wat leuk dat je een blog bijhoudt, ben er wel benieuwd naar :)

Wat ik me afvraag is hoe jullie (proberen) er niet teveel mee bezig te zijn. Ondanks dat ik met mijn vriend heb afgesproken dat we wel zien hoe het verloopt, ben ik er bijna de hele dag mee bezig. Even babykleertjes kijken, oh even inspiratie op doen voor de babykamer oh dit, oh dat...
 
Hi dames,

Hier nog een nieuw lid op het forum! Laatste week van juli gestopt met de pil (mn strip afgemaakt) en 1 aug eerste keer ongi geworden na de pil. Tot nu toe een beetje last van ontpillen: hoofdpijn, misselijk, steken in borst en onderbuik. Verder niks te klagen. We gaan voor ons eerste kindje en vinden het dus erg spannend!
 
Lillyyy voor ons is het ook voor het eerste kindje.

Zo gek om te lezen dat iedereen dezelfde kwaaltjes heeft en nog niemand weet of het terecht is of dat het lichaam ons voor de gek houdt!

Hopelijk binnen 2 weken een hoop goed nieuws hier! Ik vind het persoonlijk ook heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn.. Maar je hoort vaak dat als je het los laat het sneller/gemakkelijker gaat.
 
Terug
Bovenaan