Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo Jess pronk
<p style="text-align: left;">Ik ben net als de meeste hier paar maanden gestopt al vanaf mei heb ik geen prikpil meer gehad en heb me in totaal maar twee keer gepakt dus in januari en in mei moest m weer in juli maar niet gedaan .. denk dat ik t even afkijk en als ik echt hier niet vanaf kom van de gedachte dan wat kan ik dan doen ?</p>
 
Hallo Lily

ik had dit bij mijn eerste zwangerschap steken in mijn onderbuik en erg last van me onderrug verder had ik nergens last van maar bij iedereen is het verschillend
 
Ik heb mijn mirena afgelopen vrijdag laten verwijderen. Ik heb al twee jongens van 11 en 8 jaar oud.

Zondag begon mijn menstruatie, dus ben benieuwd hoe mijn cyclus verder gaat.

Succes allemaal!!!
 
Vandaag echt een dipdag. Een collega die 2 weken minder ver zwanger is dan ik geweest zou zijn, wordt door andere collega's gefeliciteerd (wat natuurlijk hartstikke leuk en fijn voor haar is) en mijn vriendin heeft vandaag een 1e echo (als ik het iemand gun is zij het wel).

Hele normale dingen, maar merk dat ik het er vandaag moeilijker mee heb. Ook misschien omdat ik gisteren ongesteld geworden ben. Had zo gehoopt dat de gynaecoloog mij over 2 weken kon feliciteren als ik voor controle terug moet.

Maar weer genoeg geklaagd. Deze dagen zullen jullie misschien ook vast hebben. Je wilt het zo graag, maar wachten is zo verdomde moeilijk. En wat jullie ook schrijven; hoe moet je er niet te veel mee bezig zijn? Dat is echt gevoel en verstand. Voor buitenstaanders zo makkelijk praten. Zij hebben meestal al kinderen.

Maar onze tijd komt vast wel!
 
Eefje2906

Zou wel leuk zijn mocht het nu al raak zijn. Ga toch menstruatie afwachten. Normaal is dit vandaag of morgen en anders doe ik dit weekend een testje denk ik.

 
Hey lillyyy

Je wordt er gelijk gek van.

Ik heb ook last van lage rugpijn en steekjes links onderaan echte prikjes precies en soms rechts ook.



Pff ik hoop echt dat het gelukt iis.
 
Spannend voor jullie beiden! Nog eventjes geduld en jullie zullen het weten en ik begrijp hoe moeilijk het is. Ben zelf 4 dagen overtijd en gister toch een negatieve test word gek van die onzekerheid!
 
Wachten is lastig he dames!

Ik hoop voor jullie beiden dat je snel een + test zal hebben!

Ik heb sinds gisteren enorm veel afscheiding, eerder waterig. Ook wel een vieze bedoeling hoor..
 
Terug
Bovenaan