Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

@silvia: mijn blog is www.mommieslife.nl
<p style="text-align: left;">Is er überhaupt wel iemand die zwanger wil worden en er niet mee bezig is...?</p>
 
Dieudonnee, na de prikpil kan het echt maanden duren voordat je lichaam zn eigen cyclus weer oppakt. Maar het komt vast goed. Ik hoop wel dat je zwanger bent natuurlijk.  ;-)

Tsja, hoe kan je er niet de hele dag mee bezig zijn. Dat is lastig. Gelukkig is het leuke en gezonde spanning. Het lijkt mij echt verschrikkelijk als je al jaren bezig bent zonder resultaat....

Maar volgens mij zijn de meeste van ons net of een paar maanden geleden gestopt toch?
 
Hallo dames,

ik hoop dat ik me bij jullie kan aansluiten. Wij zijn bezig met ronde 2 en ben nu 3 dagen overtijd, vandaag getest en was negatief. Zoooo moeilijk om te wachten hoe houden jullie dit allemaal vol?

 
Afgelopen week is na 23 dagen mn eigen cyclus al op gang gekomen maar goed om te zien dat mn lichaam het weer oppakt na 9 jaar de pil geslikt te hebben. We zitten nu in de eerste ronde en het is inderdaad erg moeilijk er niet mee bezig te zijn. En ik kan me ook aansluiten bij het feit dat ik overal dikke buiken en kleine kinderen zie. Maar ergens wordt ik er juist wel vrolijk van. 

MommiesLifeNL, erg leuk om het blog te lezen! Ik herken mezelf veel terug in de verhalen.
 
Goedemorgen dames.

Normaal heb ik pas mijn regels zaterdag of zondag en nu verlies ik een beetje bloed. Het lijkt erop dat het maandstonden zijn. Zou dat kunnen? Of is het innestelingsbloed. Het is allemaal zo verwarrend!

Groetjes x

 
MBA vanderlinden, het is inderdaad al verwarrend allemaal he! Je voelt vanalles..



sinds gisteren heb ik links onderin men buik steekjes. Iemand die dit ook heeft of weet wat het kan betekenen?



en ook enorme lage rugpijn.
 
<p style="text-align: center;">Hallo sanne</p>
<p style="text-align: center;">Ik heb de test in de middag gedaan en ik had vrij veel gedronken en dat was geen 2 uur geleden idd .. Heb echt zo t gevoel raar he.</p>
<p style="text-align: center;">Heel de tijd rommelig in me onderbuik en ook nog een obstipatie</p>
<p style="text-align: center;">Savonds een dikkere buik bij me baarmoeder. Borsten ook gevoelig bultjes op me tepels dat moet toch een teken zijn ? Of houdt me lichaam mij voor de gek .durf ook nu geen test te doen wat heel stom is</p>
<p style="text-align: center;">En ook weet ik dat mijn cyclus opnieuw moet worden enzo</p>
<p style="text-align: center;">Misschien moet ik maar even afwachten in spanning</p>
<p style="text-align: center;">Als iemand nog iets weet wat ik zou kunnen doen graag hoor ik t</p>
<p style="text-align: center;">Groetjes van de onzekere dame</p>
<p style="text-align: center;"></p>
 
Terug
Bovenaan