Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo allemaal,

Mijn vorige berichtje was niet gelukt, hopelijk gaat deze beter :).

Na het stoppen van de pil ben ik vorige maand ongesteld geworden. Volgend weekend zou het weer moeten zijn. Maar ik heb een 'raar' gevoel. Ik heb een opgeblazen gevoel in m'n onderbuik en een beetje misselijk. Ik voel me anders en kan het niet plaatsen. Ik lees veel dat je een innesteling niet kunt voelen. Maar het voelt anders dan een opkomend griepje en van mijn aankomende menstruatie heb ik nooit last. Wat denken jullie? Zou je een zwangerschap wel kunnen aanvoelen of maak ik mezelf iets wijs?

Allemaal heel veel succes en plezier. Het is leuk om mee te lezen met mensen in hetzelfde schuitje.
 
<p style="text-align: center;">Anouke89,  helaas nog geen ervaring met innesteling, maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden als je stiekem erg graag wil.. Maar fingers crossed en hopen dat het een innesteling is :D</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">Deze week voor de 2e ronde weinig gevoeld qua eiersprong zou nabij vandaag moeten zijn,  hopen dat ik midden volgende maand een blij bericht mag laten horen! Wel spannend hoor hihi nou we wachten af en klussen nog ff stug door met de hoop op een goede ronde ;)</p>
 
Hallo allemaal, hier sinds 3 weken gestopt met het slikken van de pil! Eerste keer allemaal, dus vind het maar spannend! Leuk dat er een forum is om met anderen te kunnen kletsen die dezelfde wens hebben
 
Nanda vh 88; klopt wat je zegt. Daar ben ik zelf ook bang voor. Wil niet dat ik erg teleurgesteld ga zijn omdat ik mezelf iets wijs maak. Benieuwd naar jouw nieuws binnenkort!

Hoi Silvia-xx, succes! Nog geen last van ontpillen?
 
Hoi AnoukE89,

Ik heb wel last van rare "kwaaltjes"! Veel hoofdpijn, een drukkend gevoel in mijn buik (alsof ik ongesteld moet worden, maar dan al 2 weken lang haha), pijn aan mijn rug... Bekende verschijnselen? Ik hoop in ieder geval dat het snel weer voorbij gaat. Ook word ik soms super misselijk. Ik ben wel eens eerder met de pil gestopt voor een paar maanden en kan me niet meer herinneren dat ik dat toen had eigenlijk!

Bij jou wel spannend, hopelijk nog niet ongesteld geworden? :)
 
Dames,

Volgende week dinsdag/woensdag zou ik ongesteld moeten worden.

Heb nu toch echt wel last van allerlei kwaaltjes! Misselijk bij bepaalde geuren, draaierig, héél erg moe, andere smaak, gevoelige borsten,...

Ik probeer er niet teveel aan te denken en loop eerder met de gedachte van 'nee dat kan niet'. Ookal begin ik nu toch echt wel te twijfelen dit zijn toch dingen die ik anders niet heb. Nog iemand die hier last van heeft?

Groetjes
 
Hoi Silvia-xx, ja klinkt bekend. Ik heb er de eerste maand ook last van gehad. Na de eerste menstruatie was het bij mij weg.
<p style="text-align: left;">Lillyyy ik herken wat je zegt. Je vraagt jezelf af of het echt is wat je voelt of dat je iets voelt omdat je het graag zou willen. Nog even wachten tot een test die zekerheid biedt...alleen lijkt dit wachten wel een eeuwigheid hé..</p>
 
Terug
Bovenaan