Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik heb nu al 2 dagen last van hoofdpijn... Bah! En gevoelige borsten en steken rechts onder in mijn buik... Gezien ik net gestopt ben met de pil ga ik er maar vanuit dat her ontpillen is... Maar pffff leuk is anders!
 
Pffff dat ontpillen is ook wat.... Ik weet nog dat ik daar bij  mijn vorige zwangerschappen ook flink last van heb gehad.

Ik heb nu na het verwijderen van het spiraaltje vrijdag, gelijk een heftige menstruatie sinds zondag. Gister hevige buikkrampen en flink vloeien. Wat heb ik dat niet gemis, de afgelopen paar jaar.....

Nou maar hopen dat het snel raak is.
 
Pff ik weet niet meer wat ik moet denken. Bij mijn eerste had ik geen last van ontpilleen en was het meteen raak. Bij de 2de wil het precies niet. Vorog jaar was ik 6 maand gestopt en niks. Ben toen maar terug begonnen met pil ( door omstandigheden) maarja. Kan me er niets bij voorstellen hoe je ontpilt? Vandaag al heel de dag bloedverlies en moet pas zaterdag ong worden! Ach dames hoop voor jullie dat jullie snel iets weten. Xx
 
Ik voel helemaal niets meer geen misselijkheid niet meer duizelig geen steken meer in m'n buik niet meer continu plassen alleen een opgeblazen gevoel.. Ja ben blij dat ik van dat nare gevoel af ben! Maar dat kan ook betekenen dat ik volgende week vrijdag weer ongesteld ga worden grr..

<span style="line-height: 1.5;">Stiekem was ik wel blij met die pijntjes dan heb je nog een gevoel van zou het toch echt hahaha we wachten gewoon weer af en anders nieuwe ronde nieuwe kansen ;) haha </span>

En er niet aan denken of er teveel mee bezig zijn NOT ik pas op op mn nichtje van 11 maand dus ja dan kriebelt het toch wel..
 
Blijft toch iedere maand weer spannend, zeker als je het graag wil. Duimen maar dat het voor iedereen snel raak is!!!
 
Hoi Nanda,

Hier precies hetzelfde! Op dit forum aangemeld met de vraag of iemand de kwaaltjes herkende en nu 1,5 week later voel ik niets meer. Benieuwd wat jouw resultaat gaat worden! Wachten op een menstruatie (of eigenlijk geen menstruatie) heeft nog nooit zo lang geduurd haha.
 
Hallo,



Ik ben ook gestopt in Aug. '16

De eerste maand veel last gehad van het ontpillen, misselijkheid etc. Nu in afwachting tot de menstruatie uitblijft en eindelijk mag gaan testen.

Qua symptomen zijn er nog niet, echter dat ik al een paar dagen grieperig voel en vaak moe.

Zenuwslopende dagen eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan