Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik hoop dat jullie een een wondertje van jullie samen mogen verwelkomen

mijn ex is gelukkig wel een lieve papa voor zijn kinderen . En we gaan goed met elkaar om voor de kinderen.

ik hoop zo dat het ons is gegeven samen een wondertje lief te mogen hebben

morgen is het 4 weken geleden dat mijn cyclus begon . Ik weet alleen niet hoe lang die is

vandaag nog een Omo witte test maar nog niet ongi dus heb nog een kleine hoop
 
Spannend Angel!

Gelukkig heb je een zorgzame ex. Dat scheelt enorm.

Mijn vorige cyclus was 30 dagen. Volgens de app zou mijn eisprong volgende week woensdag moeten plaatsvinden. Maar ik heb net een doosje ovulatietesten gekocht. En een kwartier geleden getest. Die was hartstikke positief. Dus de komende 2 dagen maar flink aan de slag. Ik ben benieuwd of ik mijn eisprong ga voelen ofzo. Wel veel cervixslijm. Dus de test liegt niet. Nog 2 weken wachten voor een uitslag. Spannend!
 
Hallo meiden,
<p style="text-align: left;">Vandaag ongesteld geworden. Toch wel beetje balen. En ik wil net niet teleurgesteld zijn. Was ook wel erg mooi geweest zo snel meteen.  Ik weet nu in ieder geval wel dat mijn lichaam me flink voor de gek kan houden.</p>
<p style="text-align: left;">Jess veel plezier de komende dagen! Ben benieuwd naar het nieuws over 2 weken. Hoe gaat het bij de rest?</p>
 
Wow Jess!! Je kan er tegen aan. Ik snap echt geen kak van die testen..
Ik doe het vast wel verkeerd. Gisteren heb ik denk ik mijn eisprong gevoeld maar de test gaf niks positiefs aan. 'Officieel' stond die ook op gisteren als ik van de berekeningen uitga.
We hebben iig woe/do en zaterdag seks gehad. Dus afwachten.. Ik heb de hoop met ovulatie testen opgegeven..

Balen Anouk!!! Was dit je 1e ronde?
 
Zonnebloem90, wat irritant dat die testen niet goed lijken te werken. Was het denken om ze te gaan halen, maar nu twijfel ik toch weer hahaha.
AnoukE89, balen! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Mijn vriend gaat nu 8 dagen voor zijn werk weg, dus hier wordt even niet geklust. Ik hoop dat mijn cyclus meteen normaal is na het stoppen van de pil... Word beetje onrustig omdat ik niet weet wanneer ik ongesteld word haha!
 
@silvia     Haha ik heb ergernis aan die dingen! Had wel positieve hoop maar als je geen goede 2e streep krijgt werkt het juist minder goed voor je seks moment. Ik kan ze natuurlijk ook helemaal verkeerd doen. Maar je eisprong zo krijgen dat de test positief is, is ook al een uitdaging. Je kan 's morgens negatief testen en in de avond alweer positief. En je mag daarvoor vier uur niet plassen (wat voor mij echt bijna onmogelijk is).

Ik weet mijn god ook niet of ik op de juiste momenten seks heb gehad.. :p
 
De ontpil verschijnselen hebben uiteindelijk maar 2 dagen geduurd! Jippy! Nu nergens meer last van, behalve dat ik af en toe gevoelige borsten heb en soms wat lichte steken in mijn onderbuik denk te voelen. Maar dat kan ook komen doordat je er zoveel mee bezig bent... I don't know...

ik had ergens gelezen dat het cevlixslijm doorzichtig is als je vruchtbaar bent....? Heeft iedereen dit of kan het ook nog gewoon witjes zijn?
 
@ Silvia  Oke ik neem mijn bericht iets terug..

Ik heb blijkbaar een lichaam wat zich goed aan het schema houdt haha. Ik weet nu bijna zeker dat ik gisteren mijn eisprong gevoelt hebt in de zin van dat follikel bijna in de eileider gaat. Vanmorgen was het gevoel minder dus neem aan dat die 'gesprongen' is. Ik dacht laat ik nog de laatste ovulatie test proberen vanavond en nu was het tweede streepje duidelijk zichtbaar en iets lichter dan de controle streep dus ik gok dat het vanmorgen geweest is.
Aangezien mijn 'seks' momenten redelijk in de buurt zaten ben ik benieuwd.. Vanavond nog maar voor de zekerheid proberen :p
En als mijn lichaam zich weer keurig houdt aan de afspraken ben ik zeer benieuwd.

@MommiesLifeNL   Ik heb geen idee qua slijm. Je zou het ook kunnen voelen als je vruchtbaar bent aan de baarmoedermond. Maar die kon ik niet ontdekken ;)
 
Terug
Bovenaan