Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo allemaal!

Ik ben half juli gestopt met de pil. We gaan nu voor de 2e ronde voor ons 1e kindje. Erg spannend allemaal!

De eerste maand veel last gehad van het ontpillen; vermoeidheid, misselijkheid e.d. Nu geen symptomen meer. wachten tot we kunnen testen..

Leuk om met iedereen mee te lezen!
 
We wachten af of de pijntjes vanuit de eiersprong waren of dat het ontpillen was,  we zullen zien volgende week vrijdag hoop ik meer te weten of de menstruatie uitblijft ofniet,  maar verwacht dat ik komende maand gewoon weer lid ben van t rode kruis hahahaha
En voor de "nieuwe" mee typers Alicia bok en Irene2 welkom :D
 
Aah Alicia!! Zal je net zien, ben je aan het typen wordt je opeens ongesteld! Sterkte er maar weer mee... Ik moet nog even wachten..Grrr

Ik heb deze week de ovulatie testen gebruikt, zo grappig dat je twee streepjes krijgt.. 1e keer dacht ik owja dit zijn andere testen. Maar had nog geen donkere streep dan de controle. Afwachten dus.
 
Als mijn "normale" cyclus meteen na het stoppen van de pil weer opgang komt, zou ik over 4 dagen ongesteld moeten worden. Enerzijds hoop ik dat dit ook gebeurt, dan werkt het tenminste nog allemaal in me. Anderzijds hoop ik het niet te worden en in een keer zwanger te zijn. Wat duurt wachten lang!

 
Goede dag allemaal

ben nieuw hier

lees al twee dagen mee en wilde ook graag mijn verhaal delen.

ik heb al drie zonen uit mijn vorige relatie. Ben nu heel gelukkig met mijn nieuwe liefde we hebben trouw plannen , maar ook een kinderwens

nu was de planning om eerst te trouwen en dan te gaan kijken of het ons gegeven is een klein wonder van kns samen te mogen verwelkomen

ik had een mirena spiraal maar had daar veel last van dus die heb ik alten verwijderen . En zou aan de pil gaan , maar de dag van verwijderen hadden we wel gemaanschap gehad

daar had de dokter niet over na gedacht en dus bestond er een kleine kans

we hebben het zo gelaten en waren zo aan het idee gewend dat we de condooms maar in het doosje hebben laten zitten deze vakantie ☺️

Nu weet ik niet precies wat mijn cyclus na het spiraal wel dag bloed verlies gehad op 6 aug dat was 5 dagen na verwijderen

nu dus heel spannend ik was ongeduldig en heb al wat lopen testen ( negatief
 
Herkenbaar verhaal Angel.

Het is zo cliché om nog een kindje te willen met de liefde van je leven. Maar het is zo mooi. Ik heb zelf 2 kinderen met een man die ik nooit meer zie en die ook geen vader is voor mijn kinderen. Nooit dat geluk ook met hem kunnen delen. Nu ben ik sinds 4 jaar getrouwd met de liefde van mijn leven. Hij is ook de ideale vader voor mijn kinderen. Nu gaan we samen voor kindje van ons samen. Een droom die uitkomt!
 
Terug
Bovenaan