Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Spannend jess

mij heb geen ervaring met die testen

als het nu niet raak is , ga ik me er over inlezen en ze ook kopen

morgen is het 4 weken gelden dat ik ongi was

maar ik weet mijn cylclus niet en vanmorgen nog een Omo witte test

maar we wachten af ik hoop dat de rode vloed uitblijft maar ben bang van niet

ga voor jullie duimen dat het snel raak is

en er een mooi wondertje mag groeien

leuk om het hier te delen we zitten in het zelfde schuitje

liefs
 
Dit was de 2e ronde, gaan nu dus de 3e ronde in. Maar ik heb ruim 12jaar de pil geslikt dus dat kan ook niet gezond zijn..

Ik ben wel aan het twijfelen over ovulatietesten dus ben benieuwd of het bij jullie iets oplevert. In principe heb ik een cyclus van precies 28 dagen dus moet mijn ovulatie eigenlijk gemakkelijk zelf kunnen berekenen.

Zeker als je regelmatig seks hebt.. Waar ik bij iedereen hier wel vanuit ga ;).. Zou het een keer raak moeten zijn
 
@zonnebloem90: haha wat grappig, hopelijk heb je dan over een paar weken goed nieuws! Dus misschien is het toch aan te raden ze te kopen? Wij zitten echter pas in ronde 1, en gaan ervan uit dat het wel even duurt voordat het raak is. Over 8 dagen hebben we vakantie, dan hebben we sowieso veel tijd voor elkaar :). @AnoukE89: ik heb een app op mijn telefoon, daar kun je alles op invullen (wanneer je ongesteld bent, hoelang je cyclus is, etc) en die geeft dan aan wanneer je eisprong zou moeten zijn.
 
zonnebloem: dat heb ik ook ergens gelezen maar die krijg ik ook niet gevonden....  En wat voelde jij dan tijdens de eisprong?

@anouk: dat je 12 jaar geslikt hebt wil niks zeggen... Als je altijd doorslikte (zonder stopweek) is het wel lastiger voor je lichaam om te herstellen. Maar als je over het algemeen altijd een stopweek had maakt dat niet zo veel uit en kun je meteen zwanger worden.

Ik moet wel zeggen dat ik de tijd ineens heel langzaam vind gaan. Wat mij betreft mag hij ineens 2 weken vooruit zodat ik wat meer weet...

 
@Anouk89 Volgens mij maakt het idd niet uit hoe lang je de pil slikt. Ik heb hem ook 10 jaar geslikt. Ligt denk per lichaam hoe snel die het eigen proces weer oppakt. Ik heb ook een regelmatige cyclus van 28 dagen. En ik ga er van uit dat ik hem gevoeld heb op de dag dat die ook zo moeten komen. Dus als ik de pech heb om naar de volgende ronde te gaan haal ik ze niet meer. Ik hou ook een app bij op de telefoon; my calandar heet die.

@Silvia Als je regelmatige cyclus hebt dan kan je prima zonder. Of je moet nieuwsgierig zijn natuurlijk ;) Voor mij was dat de reden. Wij hadden ook ronde 2. Maar over twee weken weet ik het zeker.

@MommieLifeNL  Het schijnt dat sommige mensen hem voelen. Ik heb opgezocht en gelezen wat je dan zou moeten voelen. Ik had de hoop opgegeven totdat ik op vrijdag echt steek had in mijn lies aan de linkerkant. Als ik moest hoesten deed het ook een beetje pijn. Ook mijn onderbuik was beetje gespannen. Naar mijn idee was dit zaterdagmorgen qua steek minder. Dus voor gemak ga ik er van uit dat die in die nacht/ochtend gesprongen is.

Ik vind het lichaam een raar iets dus ik vertrouw hem voor geen goud op dit moment
 
En dit was de rest van mijn bericht;

Vanaf zaterdagmiddag is gevoel na het midden geplaatst en af en toe voel ik wat links. Het rommelt nu en mijn onderbuik voelt wat gespannen.

Maar nu op het wachtbankje denk ik zo!
 
Jemig dat forum is echt in de war... Weer niet alles... Dan nog maar kort.

Hoop dat mijn lichaam niet teveel valse hoop geeft! Hoe lang moet je nog wachten Mommies?

En de andere? Wie is als 1e aan de beurt?
 
Terug
Bovenaan