Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gekocht. Niet dat ik hem ga gebruiken nu, maar ik dacht dan heb ik hem al haha. Ben ik de enige die het toch lastig vindt zo'n test te kopen? Die vrouw bij de kassa zei best hard: we hebben ook een verpakking met 2 erin, wil je die niet hebben? En zwaaide met de verpakking zo half in de lucht. Pff, niet iedereen hoeft te weten dat ik die dingen koop haha!
 
Wauw! Gefeliciteerd Angel! Wat ontzettend fijn dat het jullie gegeven is.

Haha Silvia, lekker gênant. Ik zou dat ook zeker niet waarderen zoals die zij ermee omgaat. Ik heb van de week ook een zwangerschapstest gehaald samen met die ovulatietesten. Voor mij in de rij stond de oude juf van mijn dochter. Ik ben maar ff uit de rij gegaan. Ik hoef het nog niet aan de grote klok te hangen ofzo.
<p style="text-align: left;">Vanmiddag weer een ovulatietest gedaan puur uit nieuwsgierigheid. Want ik voel nu wel kramp in mijn onderbuik vanaf de middag. Als het een eisprong is dan kan die ovulatietest niet positief zijn. Maar dat was hij dus wel weer. Ik ga gewoon die 2 weken afwachten denk ik. Straks ga ik nog denken dat ik al zwanger ben ofzo als ik de komende dagen weer positief test. Want als je zwanger bent test je ook positief namelijk.</p>
<p style="text-align: left;">Waren die 2 weken maar voorbij!</p>
<p style="text-align: left;">Succes allemaal!</p>
 
Oh vervelend als je bekenden tegenkomt he! Daarom was ik al naar een ander dorp gegaan. Zou natuurlijk geweldig zijn als de ovulatietesten positief blijven! Ik wacht tot komende zondag, als ik dan niet ongesteld ben ga ik testen. Of misschien al eerder, ben niet zo geduldig aangelegd haha!
 
Jeeeeey Angel van harte gefeliciteerd!

Ik moet vrijdag weer ongi worden dus ben erg benieuwd,  heb ook al een test thuis liggen hihi gewoon voor de zekerheid en ik denk.. Dat als vrijdag avond hij nog uit blijft dat ik direct ga testen haha maar gezien ik weinig tot niets voel qua kwaaltjes gok ik dat ik toch voor de derde ronde moet gaan,  we zullen zien we wachten af..
<p style="text-align: center;">Zijn er nog meer mensen waar de nod voor de deur staat? Spannend ik ga iniedergeval heel hard duimen voor ons allemaal :D</p>
 
Mijn eerste menstruatie na verwijderen mirena is inmiddels gestopt na een ruime week.....wat had ik die menstruatie niet gemist zeg....

Ga nu maar even uit van een menstruatie van 28 dagen, heb werkelijk geen idee. Doe wel iedere dag een ovulatietest nu, om een beetje zicht te krijgen op mijn  cyclus.

En ik bestel ze online....kom ik ook geen bekenden tegen ;)

Dus nu maar even afwachten of ik mijn eisprong gemeten krijg met de ovulatietesten.
 
Haha Silvia. Moest stiekem wel lachen. Wat erg!! Volgende keer zeggen; ik wou net nog geheim houden maar nu je toch bezig bent bel mijn vriendenlijst effe ;)

@ Jess Moet je nog eisprong hebben of wacht je op je nod?

@ Nanda Ik moet nog 11 dagen wachten. Ik voel mij echt onwijs anders dan in de 1e ronde. Heb zoveel last van mijn onderbuik. Echt steken. Dat soms gewoon pijn. En rommelt al sinds de eisprong.

Ben zo bang dat ik onbewust mijn lichaam dit aanstuur en straks teleurgesteld ben. Maar heb er echt last van.
 
Hahaha, die ga ik onthouden :)! Ik voel me ook raar! Maar ben zelf ook bang dat dat komt omdat ik het zo graag wil, stom he. Helaas is wachten het enige wat we kunnen doen. Mijn vriend is 8 dagen weg voor zijn werk en ik ben zo hysterisch als maar zijn kan. Hopelijk zijn dat hormonen haha.
 
Terug
Bovenaan