Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hallo Allemaal

Sinds gisteren al jullie berichten gelezen.. en toch besloten om mee te kletsen.. fijn als je allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zit.

Ik ben 33 jaar.. en me wens om moeder te worden is er al zo lang ik me kan heugen. Heb nu pas voor t eerst een stabiele relatie, we wonen net samen en zijn 25 Juli gestopt met de pil.. nu we die stap gezet hebben kan ik aan niks anders meer denken.. ben er echt heel erg mee bezig.

28 Aug ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden.. nu een app geinstalleerd wanneer de vruchtbare dagen zijn etc en afwachten maar.. zo spannend!

Ik wens jullie allemaal veel succes..
 
@Silvia --> Dat had ik ook bij ontpillen maar nu in de 2e ronde ook dus wie zal het zeggen ;)
Mijn onderbuik is vandaag minder bezig met steken geven. Wel heb ik het gevoel alsof ik de hele tijd moet gaan plassen maar niet hoef te plassen. Snap je hum :p Gisteren ook op de fiets, net alsof een tampon niet goed zit ofzo.. Excusssses my French *

Moe ben ik ook wel maar komt meer omdat ik fulltime in het onderwijs zit (en 3 dagen nieuw op een school) dus daar wijs ik het meer naar toe.
En emotioneel tja... dat ben ik altijd al geweest :p

Wachten duurt lang he voor jullie! Nog 3 dagen
 
Stom dat ontpilverschijnselen zoveel op zwangerschapsverschijnselen lijken... Eigenlijk zou het gewoon totaal nier op elkaar moeten lijken :p. Ja, ik ben zo ongeduldig. Vanochtend bijna een test gedaan, maar heb me toch nog weten te beheersen gelukkig. Vanochtend wel weer hele erge buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Dat is nu wat minder. Zonnebloem, maar niet meer fietsen dus haha! Is zo'n rot gevoel!
 
Het blijft ook allemaal spannend. Hoe reageert je lichaam zonder pil of spiraal, hoe snel komt je cyclus op gang.... en dan ook nog iedere maand het afwachten wel/ niet zwanger.

En inderdaad al die symptomen die zowel bij het een als bij het ander kunnen horen.....
 
<p style="text-align: left;">Alsof ik mezelf hoor praten Sylvia haha! Ben vergeten ronde 1 toch? Mag ik vragen hoe oud je bent?</p>
<p style="text-align: left;">@mama-Lb Precies hoe je het schrijft! Nu heb ik van een paar wel antwoorden maar je mag van mij wel veranderen dat twee weken wachten ;) En van de vroege testen ben ik niet van.. Kan bij mij ook nog niet. Maar vind zo spannend. Voelt nu wel anders dan de 1e ronde. Maar ja.. Kunnen niks anders doen.</p>
 
Ik denk dat iedereen wel een beetje hetzelfde denkt, omdat we allemaal super ongeduldig zijn :). Ik ben 27 jaar en zit inderdaad in mijn eerste ronde pas! Jij 26 jaar (denk ik omdat er 90 in je naam staar :p)? Gelukkig moet ik vandaag lang werken, dan ben ik bezig en er niet zo mee bezig! Ik ben ook niet zo van de vroege testen, heb gelezen dag ze vaak negatief aangeven en je toch zwanger bent. Of positief maar dat het vaak al heel vroeg misgaat... Maar toch heb ik wel de neiging om al vroeger te testen. Had ik maar een uitknopje voor al dat denken!
 
Ik ben ook nooit van het vroege testen. Hoop nu vooral dat mijn cyclus enigszins normaal op gang komt. Blijft ook afwachten.......

En zo wachten we maar door....
 
@Zonnebloem: zit jij ook in het onderwijs? Wat grappig! Ik ook!

@mama-lb: Ja zwanger willen worden gaat niet over rozen.. ;) Ik vraag me wel af of onze mannen echt kunnen begrijpen waar wij doorheen gaan... haha!<b></b><i></i><u></u>

En ik denk dat vroeg testen alleen maar meer teleurstelling kan geven. Ik verwacht dat je ondanks een negatieve vroege test, toch ook zult testen op de dag dat het kan.... En dan weer een teleurstelling krijgen.. meeewww...

Ik merk ook dat als ik aan het werk ben ik er veel minder mee bezig ben. Een collega van mij is zwanger en een andere collega probeert zwanger te worden (die schuift dat niet onder stoelen of banken). Maar ik moet dan echt oppassen dat ik niet ineens laat merken dat ik veel meer verstand er van heb als voordat wij de beslissing gemaakt hadden.... Letten op woorden én lichaamstaal is best pittig haha!

Mijn zus is trouwens 13 weken zwanger en toen een aantal collega's dat hadden gezien op Facebook gingen ze me feliciteren en ik moet dan elke keer zo breed glimlachen omdat ik dan er ook aan denk dat ik het zelf misschien binnenkort ook kan zijn....
 
Terug
Bovenaan