Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Volgens mij heb ik nu last van ovulatiepijn... Steken links in mijn onderbuik... En niet te zuinig ook... Laten we maar hopen dat t dat is want dan heb ik een eisprong waarschijnlijk en dan doe in t dus weer ;)
 
Ik heb echt geen idee! Voordat ik de pil slikte had ik een cyclus van 30-31 dagen. Maar is nu de eerste keer na het stoppen met de pil. Als het meteen werkt is het vrijdag, maar wil me daar niet teveel op focussen gezien ik veel verhalen lees over dat het langer duurt. Had ik maar een glazen bol haha :) dan keek ik voor iedereen even!
 
Nou Silvia, dat zou wel handig zijn! Toch vind ik de spanning wel heel leuk. Alles wat ik voel is weer spannend.

Vandaag op t werk vroegen mijn collega's zich af wie de volgende zwangere zal zijn. Ik heb maar mijn mond gehouden.

Vandaag een opgeblazen gevoel. Maar een halve pizza naar binnen kunnen krijgen en ik voel mij heel moe.

@Zonnebloem, als ik af ga op die ovulatietesten dan zou gisteren of vandaag mijn eisprong moeten zijn. Dus vanaf de eisprong moet je dus 2 weken wachten voordat je ongesteld kan worden. Of niet natuurlijk.
 
Hoppa m'n onderbuik en rugpijn is terug steekjes rechts onder in m'n buik. Vandaag ook af en toe duizelig en brandendmaagzuur,  ben benieuwd of ik vrijdag ongesteld word! Maar ben best bang dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houd. We zullen zien we gaan langzaam aftellen na de nod :D

 
Oooooeh dus twee mensen aanstaande vrijdag! Ben benieuwd. Wat voelen jullie voor "symptomen"?

<span style="line-height: 1.5;">@mommies Ik hoop het voor je! </span>
 
<p style="text-align: left;">Hoofdpijn, misselijk, zweten, buikpijn, rugpijn, emotioneel... Maar dus alles wat ook met ontpillen te maken kan hebben volgens mij... Ik weet het verschil niet zo goed daartussen. Anderen andere symptomen?  </p>
 
Ik was en ben vooral moe

en had laaste week voor nod

meer reuk vermogen rook alles sterker

en nu nog

Vandaag veel laat van krampen maar geen bloed verlies gelukkig en nog steeds een positieve tets ( ja ik kon het niet geloven dus deed er nog 1
 
Terug
Bovenaan