Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ik heb sinds vandaag wat meer witte afscheiding dus ik dacht: ik word ongesteld! Lees ik net dat dit ook gebeurt als je zwanger bent, pfff wat ingewikkeld allemaal! Sorry voor deze informatie, maar ik moest het toch even delen hahaha! MommiesLifeNL wat knap dat je je mond kunt houden! Ik heb het al 2 vriendinnen verteld, was eigenlijk niet de bedoeling!
 
Ik had het er gisteren met mijn man over. Over onze kinderwens. Toen had ik gezegd dat een vriendin het weet. Was hij niet blij mee. Wie weet het nog meer??? Mijn ouders, m'n zusje en zwager, 2 ex-collega's waar ik nog veel contact mee heb, een collega op t werk.....

Jezus Jess! Het zou een verrassing moeten zijn! Ik vind het helemaal niet leuk dat ze het weten. Maar jouw ouders weten het niet, dat is het belangrijkste toch?
 
Haha oeps, maar het is wel nog een verrassing wanneer het zover is ;) mijn ouders weten nog niks, maar als ze ook maar iets erover zouden vragen weet ik zeker dat ik het eruit flap! Dus ik herken me wel heel erg in je. Soms heb ik het gevoel dat het op mijn voorhoofd staat!
 
@MommiesLiveNL    Ja, voortgezet onderwijs dus genoeg resultaten om mij heen waarom kinderen soms niet leuk zijn haha ;)
En verstand heb ik er wel van haha, ik geef oa biologie.. En toevallig ook bezig met dit hoofdstuk..

@Jess ... Haha jemig!!!! Dat zijn er echt al heel veel haha. Ik was vandaag bij mijn ouders aan het eten en mijn zusje was er ook, toen moest ik ook wel op mijn woorden letten.

@Silvia  Ik ben inderdaad 26 jaar, ook voor de 1e ronde. Witte afscheiding klinkt wel redelijk goed dan. Ben benieuwd hoe je dat kan zien. Nog 2 dagen!!!
 
Uhm, omdat het wel veel is dus dat zie ik wel in mijn ondergoed.. Sorry, teveel informatie!!! Maar heb ook buikkramp dus denk dat ik ongesteld word...
 
@Sylvia   Die grens zijn we allang voorbij ;) Haha. Alle symptomen worden hier uitgebreid besproken. Maar zwangerschapskrampen lijken ook veel op ongesteldheidskrampen he.
 
Das ook toevallig dan zonnebloem! Niet stiekem aan je kids verklappen dan haha! Ik werk in t basisonderwijs en geloof me: daar heb je ook genoeg voorbeelden ok geen kids te willen hahahaha!
<p style="text-align: left;">Die afscheiding moet inderdaad ook een symptoom zijn maar ja... Alles wat in mijn lichaam op dit moment gebeurd ervaar ik als symptoom hahaha!</p>
 
Jup hier ook witte afscheiding, Buik en rugpijn, opgeblazen gevoel en overal spierpijn alsof ik een marathon heb gelopen (heb ik niet hoor haha)

Zul je zien word ik vrijdag gewoon weer prinsheerlijk ongesteld haha

Vandaag op kraamvisite geweest bij 1 van mijn beste vriendinnen de hele dag met een baby van een paar daagjes oud op schoot gehad! Maar oioi wat begint het dan te kriebelen haha en er was ook een pas zwangere vriendin bij dus het ging alleen maar over zwanger worden en zwanger zijn ja dan is het moeilijk om m'n mond te houden maar het is me gelukkig gelukt haha
 
Terug
Bovenaan