Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Haha ja dat is waar, hier kan en mag alles besproken worden. Nanda, die symptomen komen me bekend voor. Ben ook mega misselijk... Pffff hahaha. En inderdaad, een dezer dagen zal ik waarschijnlijk gewoon ongesteld worden en denken: waar waren al die symptomen dan voor nodig? Ik ben erover het denken morgenochtend toch een test te doen... Dilemma dilemma!
 
Ik geloof niet dat ons lichaam echt te vertrouwen is momenteel haha!

Mij moet nog 10 dagen afwachten.... Duurt veel te lang na mijn zin... Zou fijner zijn als je 4 dagen later al kon checken of het raak is!;)
 
Ik heb vannacht een test gedaan: negatief! Dus inderdaad, je kunt niet van je lichaam op aan haha (of hij is negatief omdat ik te vroeg heb getest). Ja, of meteen testen! 10 dagen lijkt nog lang te duren, terwijl het zo om is hoor!
 
Sylvia - Is het niet handiger om met ochtendurine te doen? Nu miss negatief maar zegt ook nog niks natuurlijk haha!

Hier nog 9 dagen!!! Probeer niet teveel bezig mee te zijn. Maar onderbuik is minder bezig maar wel keihard. En borsten zijn gisteren begonnen. Let it gooo maar af en toe heel lastig.
 
<p style="text-align: left;">Ja ze zeggen van wel he, maar ik dacht, midden in de nacht is ook ochtend hahaha. Ik wacht even af tot zondag, probeer ik tenminste. Symptomen bij jou klinken wel erg zwangerig! Spannend :) nog even geduld!</p>
 
Haha silvia hier precies hetzelfde! Ook niet in de ochtend getest en ook niet positief!  Maaaaar twee vriendinnen van mij vertelden dat ze pas na een aantal dagen na het uitblijven van de menstruatie pas positief teste 1 zelfs na 12 dagen! Dus er os nog een kans voor ons :D
 
Hallo Allemaal,

Ik zou mij graag bij dit groepje willen aansluiten. Wij zitten momenteel in de tweede ronde. Afgelopen zaterdag ongesteld geworden en  na drie dagen was dit weer over..  Opzich wel fijn om te weten dat het lichaam  nog werkt na zolang aan de pil te zijn geweest.

Ik herken de verhalen van jullie inderdaad ook, eerste ronde heel erg ongeduldig en heb uiteindelijk een cyclus van 35 dagen gehad. Tussendoor ook vaak gedacht dat ik last had van zwangerschaps symptomen maar dit zal vast het ontpillen zijn geweest ;).
 
Hahaha Nanda, hoop is altijd fijn toch :p soms heb ik echt het gevoel dat ik ongesteldheidskramp heb, maar tot nu toe niks... Maar volgens mij is vrijdag ook pas mijn dag, dat zou het kunnen verklaren! Tuurlijk Liset! Wat fijn dat je cyclus meteen redelijk goed is! Helaas lijken de symptomen op elkaar en kan je lichaam je flink voor de gek houden he, haha!
 
Terug
Bovenaan