Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Irritant dat die symptomen zo op elkaar lijken.... Had vandaag weer krampjes rondom mijn linkereierstok (of in de buurt) en mijn buik voelt wat harder aan. Maar misschien heb ik wel gewoon verkeerd gegeten... Kan me niet voorstellen dat het iets anders zou zijn... Al hoop ik daar stiekem wel op ;) Ben nu ook hard aan het nadenken of ik dit (toen ik nog niet bezig was met zwanger worden) ook al wel eens had....
 
Ik heb het alleen een goede vriendin verteld verder niemand. We houden het lekker geheim en het komt straks wel ter sprake als het eenmaal zover is..... Wel blij dat mijn vriendin het weet, vrouwen snappen er toch meer van dan mannen ;) (hahaha)

Bij mij zijn de ovulatietesten tot op heden negatief, ook geen idee hoe mijn cyclus is na het verwijderen van de mirena. Afwachten en klussen maar.
 
Mommies Ik herken jou symptomen ook! Had daar na eisprong last van. Ik kan mij niet herinneren dat ik ze eerst wel had. Ben ze nu ook aan het noteren in de app. Hopelijk niet nodig maar misschien handig voor de volgende ronde ;)
 
Hoi dames

spanned. Deze piriode voor iedereen wel fijn als je het met elkaar kan delen

na mijn fijne bericht van zondag

nu slecht nieuws ik ben bij de vk geweest omdat ik zo vlak na verwijderen van spiraal zwanger was wilde ze weten hoe ver ik precies was

dus gister binnenwaartse echo gehad daar is niks op de zien ( ook geen ringetje) wat de vk gek vond

dus naar het ziekhuis daar echo ook niks op te zien . Ze dachten aan buitenbaarmoederlijk maar konden daarbuiten ook niks zien . Bloed af laten nemen daar kwam een laag hcg gehalte uit

nu moet ik morgen terug naar het ziekhuis het kan zijn dat ik een miskraam heb of buitenbaarmoederlijk

met is ook een kleine kans dat het heel klein is en heel goed versopt

maar die kan achten ze zeer klein
 
Terug
Bovenaan