Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hou hoop! Al moet ik wel zeggen de 1e ongesteldheid zonder de pil vond ik toch wel prettig. Wist ik iig zeker dat alles het nog deed.

Hier nog 8 dagen.
 
Angel, veel succes! Ik weet wat je voelt en je wordt gek van de onzekerheid. Ik zat uren op internet naar positieve berichten te zoeken, maar diep van binnen wist ik dat het niet klopte.

Ik hoop voor jou dat het anders afloopt. Hoe ver zou jij nu moeten zijn? Ik had met 8 weken toen mijn 1e echo waar ze niks op konden zien  behalve een dooierzakje.
 
Vandaag weer niks te zien hcg gehalte wel meer dan verdubbeld

maar we weten niet waar het zit buiten of binnen de baarmoeder

maamdag weer terug voor bloedprikken en echo zo een onzekere piriode

leef tussen hoop en vreed

succes voor jullie allemaal

liefs
 
Ik heb echt aan je gedacht Angel!! Ik vind het zo ontzettend naar voor je dat je weer een paar dagen moet wachten. HCG gehalte klinkt wel goed.. Duim voor je.
 
Angel wat vervelend voor je. Ga je met grote onzekerheid het weekend in. Hoeveel weken zou je moeten zijn, omdat ze nog niet kunnen zien of het een binnen- of buiten baarmoedelijke zwangerschap is? Mijn HCG is niet geprikt (dat wilden ze niet), maar de verloskundige zei wel ook al is het niet goed, je lichaam ziet het als een zwangerschap en de aanmaak gaat gewoon door.

Maar het kan bij jou natuurlijk ook goed zijn, dat hoop ik zo voor je. Vind het alleen zo raar dat ze niks kunnen zien. Ga ervan uit dat je een inwendige echo hebt gehad.

Meid, heel veel sterkte dit weekend en ik ga duimen voor je dat je maandag goed bericht krijgt! Hou ons op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan