Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Angel ik sluit me volledig bij sanne aan hoop echt dat het toch een goede afloop heeft! Ik gun ons allemaal lekker vlot, een kern gezonde baby!

Hier nogsteeds geen sporen van een menstruatie ben benieuwd of het komt omdat ik toch stiekem er teveel mee bezig ben.. Ben benieuwd mocht ik morgen nog niet ongi zijn dan gaan we zondagmorgen weer een test doen..

Ondanks alles allemaal alvast een fijn weekend
 
Ik moet nog een week wachten op de ongi..   Hoewel het zomaar anders kan zijn omdat ik geen idee heb hoe lang mijn cyclus gaat duren. Ik tel de dagen af en dat duurt lang. Ik heb nu weer een aantal dagen nergens last van dus zal sowieso ook niet zwanger zijn. Maat hoop iig dat mijn cyclus meteen on point is...,
 
Oh wat vervelend Angel! Ik hoop dat het weekend zo voorbij is en ie snel meer duidelijkheid krijgt! Hier nog geen menstruatie, maar test 2 was ook negatief. Dus maar wachten tot het feestje hier gaat beginnen..
 
Ik haat m'n lichaam! Weer een negatieve test en 2 dagen telaat met menstruatie!  Nou laat nu die ongi maar komen..  Dan kunnen we op voor de 3e ronde
 
Sterkte dames

het afwachten op ongi of positieve test is zo onrustige tijd ik had in een week tijd wel elke dag getest tot ik een lichtvatreepje zag

voor mij is het nu een emotioneel gebeuren ik ga van hoopt als ik misselijk ben me borsten voel en naar mijn opgeblazen buik kijk.

naar vrees omdat ze echt niks zien ook geen ringetje hellemaal niks

gelukkog ook niet ergens anders buiten de baarmoeder

mij duim voor jullie dat er snel 2 streepjes verschijnen. Liefs
 
Hèhè hier eindelijk weer ongesteld, althans als het doorzet maar daar ga ik wel vanuit!  weer wat zekerheid en we gaan gewoon weer op voor de volgende ronde Hatsjee!

Nog maar 1 dag wachten Angel en dan gaan ze weer verder onderzoeken. Ik ga morgen nog harder voor je duimen! Ik kan me wel voorstellen bij alles wat je voelt aan je lichaam dat het best heel emotioneel is! Dan is een negatieve test en dan maar op voor een volgende ronde een stuk makkelijker. Hopen op een goede afloop! Hoelaat moet je morgen weer? Dan steek ik een gelukskaarsje voor je aan!
 
Terug
Bovenaan