Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Ben ik weer! Was een weekend weg. Lekker rustig maar toch wel lastig aangezien met drank ed. Ik weet in de eerste 5 weken nog geen invloed maar ik matig wel in de wachtweken.

@ MommiesLiveNL   Ik heb inderdaad ook niet veel kwaaltjes over. Borstel nog wel en harde onderbuik nog aanwezig. Ik ben heel erg benieuwd omdat ik tot nu toe een regelmatige cyclus had.

@ Nanda vh 88  Kak... Zo dubbel. Blij dat je gewoon weer 'normaal' je lichaam ziet. Maar goed we gaan voor een ander doel toch.

@ Sylvia    Nog geen spoor??
 
<p style="text-align: left;">Het enige spoor wat ik tot nu toe gezien heb, is het treinspoor :(. Dus, we wachten ongeduldig af! Na morgen heb ik vakantie, dus leuke dingen doen en proberen wat minder ermee bezig te zijn!</p>
 
Wat lief nanda

ik moet nu dinsdag weer terug weet nog geen tijd dat hoor ik morgen

ik ben vandaag op de ehbo beland met hevige buikpijn door de stress denk ik

weer geprikt nu weer meer dan verdubbeld hcg gehalte

maar weer niks te zien op de echo
 
Weer niet mijn hele bericht staat erop

had erbij gezegd dat het dinsdag D-Day is

want dan moeten ze wat zien anders moeten ze wat gaan doen dus wordt heel spannend
 
Hoe is het met je Angel?

Ik zit nog steeds op mijn ovulatie te wachten. Tot nu toe nog steeds negatieve testen..... Geen idee wat mijn cyclus doet.
 
@mama-lb: wist jij wel al jouw cyclus? Anders heeft het denk ik minder nut om te testen...

Ik moet als het goed is zaterdag ongi worden (whoa! Ben dus al bijna een maand gestopt met de pil!! Dat gaat best snel achteraf gezien, haha!). Maar nogmaals: ik weet nog steeds niet of mijn cyclus al goed is. Heel irritant. Hopelijk is dat zo want we hebben op goede dagen geklust ;-)

Of nou ja, nog beter natuurlijk als ik meteen zwanger zou zijn... We gaan het zien....

Hoe is het met iedereen? Oh en Angel: sterkte/succes morgen!
 
Hallo lieve aanstaande mama's!

(Heerlijk toch om alvast zo genoemdte worden)

Mag ik gezellig meepraten?

6 augustus heb ik mijn laatste pil geslikt!

Vandaag mijn laatste dag van de ongesteldheid. Had een cyclus van 26 dagen dus. Spannend he!

Op voor ronde 2 dus.

Oh! Wij gaan voor de eerste en ben 27 :)

Veel succes  allemaal.



Groetjes
 
Terug
Bovenaan