Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Mama-lb  - hoe voer je ze uit de testen? Want ochtendurine mag niet en je mag daarvoor minimaal 4 uur lang niet plassen

ik ben te nieuwsgierig morgenochtend is testen ...
 
Testen doe ik volgens de gebruiksaanwijzing. Doe hem rond 12 uur en bij mij staat in de bijsluiter 2 uur ervoor geen vochtinname. Daar heb ik me tot nu toe aan gehouden.

Ik zie het wel....
 
Wellicht een handige tip voor de aanstaande mama's die begonnen zijn met Ovulatietesten; Bewaar ze en plak ze precies onder elkaar op een papiertje met de datum/cyclusdag/tijdstip erbij. Ik merkte vorige maand dat ik steeds twijfelde of de 2de streep nou wel of niet donkerder was dan de dag daarvoor. :)

Ik zit nu op dag 14 van mijn cylus dus om de dag klussen!

Succes allemaal!
 
Goede tip stefke! ik wou dat ik op dag 14 zat pff.. Bedenk me nu weer hoe fijn het was aan de pil, ontzettende rug en buikpijn
 
Hoi Sanne en andere dames

vandaag echo gehad en we kregen het blijde nieuws en beeld dat ons wondertje gewoon in mijn baarmoeder zit

er was nog niet heel veel te zien een zwart rondje met een wit rondje erom heen

maar voor de echoscopiste was jet duidelijk een zwangerschap is heel pril stadium

ze konden nog niks echt meten dus weet geen termijn ook omdat ik meteen na het verwijderen van spiraal zwanger was is het niet te berekenen wanneer eisprong ongeveer was

over 10 dagen weer een echo we hopen dan meer te kunnen zien en zelf ook herkennen

maar voor nu ben ik zo opgelucht en gelukkig

liefs
 
Ik ben ff een tijdje niet online geweest en heb dus heel wat gemist.

Maar wat geweldig Angel! Je hebt echt tussen hoop en vrees geleefd zeg. Wat een emotionele achtbaan. Ik ben heel blij voor je dat er eindelijk echt iets te zien is. Nu kan je hopelijk alle zorgen loslaten.
 
Terug
Bovenaan