Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Lilyyy - Dat hoop ik ook voor jou/jullie!!!  Ik ben vrijdag ongesteld geworden, op schema en de eerste weer zonder pil. Helaas... Maar aan de andere kant is het wel prettig nu ik weet dat alles nog steeds loopt zonder al die hormonen troep... En ik had heftig verwacht maar ik heb er minder last van dat met de pil.
 
Zonnebloem90, Is wel heel goed dat je meteen op schema zit he! vind het allemaal wel heel spannend! Al wil ik er ook niet te veel mee bezig zijn. Ben nog jong en heb nog alle tijd maar mag toch snel zijn hihi!
 
Beste Zonnebloem,

Bij mij kwam de miskraam niet vanzelf op gang en ook niet met pillen. curetteren gaat onder algehele narcose en dan halen ze het vruchtje weg. Lijkt heel eng en ik hoop dat het nooit meer nodig is, maar mocht ik weer een miskraam krijgen dan ga ik hier gelijk voor. Is me zo ontzettend meegevallen.

Maar we gaan van het positieve uit en de volgende keer gaat het goed ;-). Dat hoop ik ook voor een ieder op dit forum.

Zou toch super zijn als we over een maand allemaal zwanger zijn!
 
- Sanne1979  Bedankt voor je uitleg! Dat is wel even een pittige gebeurtenis. Ik hoop dat je het niet meer hoef mee te maken... Niemand trouwens.
Ik ben echt benieuwd hoe lang het allemaal duurt. Hoor zoveel verschillende verhalen. Deze ongesteldheid vond ik nog niet zo probleem maar ben nu al nieuwsgierig na ronde 2 :)

- Lilyyy Super spannend. Heb nu ook nog vakantie dus ben je ook wel vaker in gedachten.
 
Hee allemaal

Ik ben nanda 27 jaar. Ik ben in juli gestopt met de pil en vrijwel direct (na 13 jaar pil) een regelmatige cyclus dus dat is echt super! we gaan deze maand voor de 2e ronde dus weer super spannend. En wat fijn dat we het iniedergeval via een forum toch met iemand (naast de partner uiteraard ;) )  over kunnen praten!
 
Zonnebloem90, ik heb ook bijna vakantie dus dan zal ik er ook wel vaker mee bezig zijn denk ik. Heb elke dag precies meer last van het 'ontpillen'. Hele dag enorm misselijk en draaierig! Niet zo fijn als je een drukke job hebt :)







Hoop voor iedereen dat het allemaal snel zal lukken!
 
heftige ervaring Sanne1979!

Hier helaas nog steeds geen menstruatie en ook nog niet het gevoel dat het eraan zit te komen...wordt er best onzeker van, omdat ik het altijd precies op tijd was zowel voor de pil als tijdens de pil...als het echt weg blijft vrijdag maar weer een testje denk ik
 
Terug
Bovenaan