Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hi dames,

Ik ben nu 5 dagen overtijd. Ik test negatieg maar heb wel wat kwaaltjes zoals moe en wat vaker plassen..

Zijn er meer dames die pas later positief hebben getest?

 
Ondertussen een paar weken niet meer gekeken hier. Ondertussen na 4 dagen overtijd te zijn geweest, werd ik ongesteld. Heel erg balen natuurlijk.

Steeds meer raak ik in een dipje, omdat we toch steeds meer dichterbij komen na een jaar lang proberen. Op de juiste dagen maar helaas nog geen zwangerschap.
 
Hee Alicia,

ben er ook even een tijdje niet geweest. Probeerde er wat minder mee bezig te zijn (geen forum bezoekjes meer) en ik ben inmiddels ook aan het einde van m'n cyclus zal dit weekend ongesteld moeten worden. Test was negatief dus ik wacht af maar denk niet dat het raak is. Wat jammer dat het deze maand niet is gelukt voor jou. Begrijp heel goed die dipjes die je omschrijft.. hebben jullie ook een mijlpaal afgesproken wanneer je naar de dokter gaat stappen? Wij zijn namelijk nu op het punt dat we as maandag naar de dokter gaan. Ik heb 4,5j geleden diagnose PCOS gekregen maar inmiddels ben ik wat afgevallen en is mijn cyclus niet extreem wisselend dus wil ik laten checken of het nog steeds PCOS is.

Misschien dat ik de druk dan wat minder voel. Wil de hormoonpillen het liefst nog even uitstellen..

zijn wij trouwens de enige die begin aug gestopt is en nog niet zwanger?

@Mommieslife hoe gaat t met jou?
 
@mar1224

ik ken wel verhalen van vrouwen die pas na 10 dagen positief hebben getest. Ligt ook een beetje aan of je cyclus heel erg schommelt of niet. Dan kan je evt een late eisprong hebben gehad.
 
Stefke: Nee eigenlijk niet. Hoop natuurlijk niet zover te willen komen. Heb wel met manlief afgesproken om toch een zaadtest te laten doen. De uitslag daarop duurt ook een aantal weken geloof ik.

 
Ja dat is inderdaad ook wel een goeie om alvast getest te hebben. Hij stond er positief tegenover begrijp ik? Spannend hoor! Misschien moet mijn manlief ook een potje mee naar huis nemen maandag.. gebruik jij trouwens ook ovulatietesten?

wie weet word 2017 toch het geboorte jaar van onze kindjes Alicia! Hoop t!
 
Nou, niet echt Stefke. Maar uitgelegd dat ik zo onzeker ben. Misschien dat meer zekerheid geeft. En dat een onderzoek bij een vrouw meer poes pas is.

Ja, ik gebruik testen. Vind ook altijd mijn eisprong.
 
Terug
Bovenaan