Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Lillyyy die misselijk en duizeligheid heb ik ook enorm al 2 weken vreselijke last van! Hoop dat het snel overgaat!
 
Nou, ik hoop dat mijn bericht nu wel helemaal verschijnt....

Afgelopen maandag zou mijn menstruatie op gang moeten komen. Maar die kwam dus woensdag. Ik was al helemaal in de gloria. Maar ja, ik voelde mij niet anders. Je weet niet precies hoe je cyclus ervoor staat nadat je gestopt bent natuurlijk. Maar nu weet ik in ieder geval zeker dat mijn cyclus op gang gekomen is. Dat is ook fijn! Dus klaar voor ronde 2!

Ik ben benieuwd naar jullie testen. Wie zal de eerste zijn. ;-)
 
<p style="text-align: left;">@nanda vh 88</p>
<p style="text-align: left;">Bij mij is het nu toch al de vierde week en heb er nog steeds last van. Ook van die enorme stemmingswisselingen!</p>
 
Geen test voor mij, mijn menstruatie is gisteravond op gang gekomen. Op naar ronde 2... Zal inderdaad misschien makkelijker zijn na de 1e keer.
 
Mijn bericht is er dus weer niet volledig doorgekomen.... Ben blijkbaar ook niet de enige! Oef!

Aangezien de 2e ronde in buitenland is en we veel gaan bezoeken zal ik wel minder nadenken.

Wel was ik vergeten hoeveel last ik had van mijn menstruatie voor mijn pil! Pfff dat het maar snel lukt
 
@roosje1986  Sterkte met deze dagen haha! Jammer maar ik vond opzich de 1e ronde ook niet heel erg. Want dan weet je wel zeker dat je eisprong geweest is. Bij mij duurde het een dag korter dan met de pil en ik had er minder last van dan met de pil. Ben benieuwd of je verschil ervaart.
 
Terug
Bovenaan