Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Oja en wat betreft het afwachten dat heb ik niet echt... ik wacht momenteel vooral op een normale cyclus.. maar kan me voorstellen bij een normale cyclus dat de 2 wachtweken lang duren:)
 
Ikzelf ben 21 en heb dus wel nog alle tijd :). Maar ongeacht welke leeftijd, je wil dat het zo snel mogelijk gaat he! :)

Ook heel erg fijn er met iemand over te kunnen praten. Mijn vriend is geen prater en ik moet alles toch effe kwijt kunnen.
 
@ Roosje1986 En? Vandaag is een spannende dag. Ben benieuwd.

@ Sanne1979 Ik ben ook 26 jaar! Heb jij al meerdere kinderen of wordt dit je 1e?

@Samsam01  Nou ik ga ook ronde 2 in maar vind het nog spannender. Volgende week gewoon weer werken dat scheelt misschien een hoop om er minder bezig mee te zijn. Kan nu al niet wachten tot halverwege september terwijl ik mijn vruchtbare periode nog moet hebben :)
 
@zonnebloem90: weet niet wat ik moet denken, gisteren 2 drupjes bruinverlies en avond een beetje bloed en nu heb ik niets meer...
@lilyyy: heb ook een vriend die niet zoveel praat maar bij hem is het meer bang zijn dat als ons kindje er is hij het niet goed doet. Heb hem gerustgesteld dat hij perfect aan zal voelen hoe hij het moet doen

 
2de ronde zal hopelijk een stuk relaxter zijn. Dan is het "nieuwe" eraf en heb je inmiddels alles al gegoogled haha!

@Roosje1986 dat zou best een innestelingbloeding kunnen zijn!

Wie gaat er ook dit weekend testen?
 
<p style="text-align: left;">Zonnebloem, wij zijn voor ons eerste kindje bezig.</p>
<p style="text-align: left;">Gaat het bij jullie ook vaak zo moeilijk om op het forum te komen?</p>
 
Terug
Bovenaan