Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Vervelend is dat he als je totaal niet weet wanneer je ongesteld wordt. Ik ben inmiddels wel weer met ovulatietesten begonnen en waarschijnlijk heb ik begin vorige week mijn eisprong gehad. Ik zou volgende week ongesteld moeten worden. Ben benieuwd. Half september moet ik voor controle terug naar de gynaecoloog, zou toch te mooi zijn als ik dan weer zwanger zou zijn ;-).
 
Hallo allemaal!

Ik ben 30 jaar geworden en ook ik ben gestopt met de pil sinds 25 juli. Ik vind dit een mooie leeftijd om er aan te beginnen
 
Hallo allemaal!

Mag ik ook meepraten?

Wij zijn ook bezig met ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik ben 25 jaar en op 6 juli heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. 30 juli voor het eerst sinds 4 jaar ongesteld geworden.

Dit weekend ga ik de zwangerschapstest doen! super spannend. Heb al overal last van maar ben ook een beetje bang dat ik het me inbeeld omdat ik zo graag zwanger wil zijn!

Ben benieuwd hoe jullie het "afwachten" ervaren!

Liefs, S

 
Het ziet er een heel tof groepje uit!

Ik denk soms ook dat ik er teveel mee bezig ben. Maar ik denk dat dit eigenlijk wel normaal is, niet?

Zoals bv morgen mijn nod en nu heb ik bruin verlies(2 drupjes) maar niets meer... Is dit goed of niet? Zelfs voor ik met de pil begon vroeger had ik dit niet...

Zoals stefke19 zei soms beeldt je je dingen in om dat je zoveel hoop hebt.

Wij vertrekken volgende week zaterdag op vakantie en stiekem hopen we daar zwanger te worden. Cross our fingers
 
Leuk om dit met elkaar te delen omdat je allemaal hetzelfde wilt en elkaar daardoor begrijpt.

Het beste is om er proberen niet te veel mee te bezig te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je wilt het zo graag.

Zelf ben ik 37 en ik heb de indruk dat ik de oudste hier ben. Zij hier meer van mijn leeftijd op dit forum?
 
Ik ben 26.. Ik merk dat ik het inmiddels beter los kan laten, gelukkig, eerste ronde was ik er heeeel veel mee bezig, logisch ook, het besluit alleen al is geweldig spannend (vind ik dan haha).. Eerste ronde +- 55 dagen... Nu zit ik in ''ronde 2''.... We'll see! Veel succes (en vooral plezier) allemaal...
 
Terug
Bovenaan