Gewicht?? of is het een te gevoelig onderwerp ;-)

quote: Charlotte_1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 15:02:19'));

Ook sport ik nog gewoon 4 of 5 keer per week, en dat gaat heel goed. Vraag me af hoeveel anderen nog aan sport doen en tot welke week dit nog goed kan. Maar dat is misschien weer een ander topic.

Charlotte (25 weken)

Fijn dat je dat nog kan, dat kan ik allang niet meer met mijn bekken / rug / dikke buik... die buik zat met 20 weken al in de weg (er zijn ook nadelen aan vroeg een buik krijgen)

Ik heb al vreselijke pijnen met gewoon lopen of draaien in bed laat staan sporten hihi

Ik denk dat je een van de mazzelaars bent Charlotte..

En inderdaad volproppen is ook niet nodig, gewoon gezond normaal eetgedrag met hier en daar eens een stoute dag :p haha die heeft iedereen wel eens..

Hi!

Ik ben zwanger van mijn eerste kind bijna 33 wkn zwanger en ben 13 kg aangekomen. Ik snoep ook niet echt veel af en toe chocolade, maar dat deed ik eerst ook al! Verder voel ik me prima, die kilo's ga ik eraf trainen na de bevalling. Het maakt mij nu niet zoveel uit dat ik aankom.

Groetjes

tot die tijd was er bij ook nog niks te zien en daarna ging het echt rap! 21 kilo totaal
en vooral de laatse weken bleef maar groeien!

hoi hoi

ik ben zwanger van een ZOON

10 kilo aangekomen tot nu toe

en 35weken en 4 dagen zwanger

groetjes moekje

Hey,

Ik ben nog niks aangekomen. Ben nu 8 wkn en 4 dgn.
Ben vorige week ziek geweest en wel 2 kg afgevallen.
Mijn vorige zwangerschap ben ik ook maar 13 kg aangekomen, dus ben er niet zo bang voor.

Liefs, Larissa

Van mijn eerste drie jaar geleden ging ik van de 5o kilo naar 71, dus 21 kilo aangekomen.
Nu ben ik zwanger van de tweede, startte met 55 kilo en zit nu met 32 weken zwangerschap op 76. Dat is nu dus 12 kilo, gaat wel sneller dan de eerste zwangerschap maar met de eerste zwangerschap kwamen de kilo`s pas echt toen ik met verlof ging, dat verwacht ik dit keer weer dus er zal vast iets meer dan deze 12 aan komen te zitten... Ach vind het niet zo belangrijk, zolang die kliene het maar goed doet.

Ik ben nu 16 weken en na iets te zijn afgevallen in de eerste weken (66 naar 64,5) zit ik nu weer rond de 66 kilo dus eigenlijk nog niets aangekomen.

Van mij mag het zo blijven ;)

Hoi,

Ik ben nu 23 weken en 3 dagen zwanger. Ik ben  eigenlijk niet zo iemand die continu op de weegschaal staat, maar nu probeer ik het toch een beetje bij te houden.

Bij de verloskundige hebben ze me met de 11 weken gewogen; toen woog ik 65 kilo (met kleding). Daarna ben ik ongeveer eerst nog 2,5 kilo afgevallen en nu weeg ik 66,5 kilo.
Dus ik ben eigenlijk nog maar 1,5 kilo zwaarder dan m'n startgewicht.
Ik heb al wel een echt "zwangerschapsbuikje", maar heb het idee dat ik door het "gezondere" eten en het vele water drinken een betere balans heb en dat ik daarom nog niet zoveel ben aangekomen.

Maar wat niet is kan natuurlijk nog altijd komen......

Groetjes

Terug
Bovenaan