Gewoon een spelletje tussendoor..........

Alleen eigen kinderen, later misschien pleegkinderen...maar dat is toch anders he?
Volgens mij kom ik niet eens in aanmerking voor adoptie, als je bekend bent met de psychiatrie maak je geen kans geloof ik.

weet niet of de volgende al geweest is:

wel of geen Babyfoon

Wel een babyfoon!!!

Ik gebruik hem iedere dag, want ik ben slechthorend en hoor mijn dochter dus niet
altijd. Ondanks ze erg luid is, maar ik voel me er prettig bij, s'nachts heb ik hem wel
uit.
Oke de volgende

tot 34 weken werken of tot 36 weken???

veel liefs hopvrouw

34 Weken!!!

Lekker om je lichaam nog even wat extra rust te gunnen nu het nog kan! Je kunt er altijd nog wat vakantie achteraan plakken. Ik heb er zelf 1 week vakantie achter geplakt!

Nu nog een nieuwe...

Je moeder  bij de bevalling, wel of niet

ik zag hem er toch al tussen staan...
Moeilijk nu nog een nieuwe!

Bekkenband dragen tegen bekkenklachten  Wel/ Niet

WEL een steunband dragen bij bekken of rug klachten.

Ik draag hem nu al enkele weken en ik heb er erg veel plezier van.
Heb goed overlegd met fysio over hoe en wat met de buikspieren, maar de steunbanden van nu zijn er zo op gemaakt dat de brede buikspieren nog gewoon hun werk blijven doen. De steunband maakt dat ik fysieke activiteiten net wat langere vol hou.
En dan deze:

Seks tijdens de zwangerschap, VEEL of WEINIG zin?

weinig zin, met al dat buik en onzekerheid over jezelf continue moeten plassen nee dank je ff wachten tot alles weer voorbij is. ARME MAN.

wel of geen foto's tijdens bevalling?? cq film

geen foto's!!!

Zodra de beeb er is zullen we flink foto's maken! Maar de prive delen hoeven er wat mij betreft niet op!!!

wel of niet borstvoeding

Deze vraag was er al een keer, maar maak niet uit.

Voor mij GEEN borstvoeding.

Ik zou het heek graag willen doen, iedere geval probeeren maar omdat ik medicijnen gebruikt mag ik geen borsvoeding geven.
Mijn keus gaat voor Nutrilon, bij mijn dochter ook gedaan en het is goed bevalen.

Volgende vraag.....

Weigje of meteen ledikantje?

Terug
Bovenaan