Gewoon een spelletje tussendoor..........

Meteen ledikantje!!!!

Ik ben een aanstaande alleenstaande moeder en heb dus niet al teveel geld te
besteden. Ik heb een ledikantje gekregen van buren die hem nog op zolder
hadden staan. Ik kreeg ook een wiegje aangeboden maar ik vond het te duur
worden om voor beide beddengoed te kopen. Dus vandaar dat ik voor het
ledikantje kies.

Volgende vraag:

Afkolven JA of NEE??

afkolven JA

ik ben vanplan bv tegeven en thuis te zijn daarvoor, maar ik wil wel de mogenlijkheid hebben.
bovendien is toch ook leuk voor m'n man.

xxsuzan

beginnend buikje showen of verbergen dmv je kleding

beginnend buikje zeker weten SHOWEN! was er supertrots op zelfs nu ik laatste week nog striemen krijg ben ik trots op mn dikke zwangere buik en dat daar een kindje inzit :p

uhm nu moet ik ook een vraag stellen ff denken wat is dit moeilijk haha...

zwangerschap wel of niet afbreken bij syndromen en afwijkingen van lichte of zwaardere aard?

volgens mij had ik deze er nog niet tussen zien staan en vind t wel een interresante vraag hoe anderen er over denken?
ik zou t bij zware afwijking wel doen vanwege alle financiele extra kosten en stress en d evraag wat zon kindje dan voor leven heeft als je als ouders zijnde al zo de stress er dan inhebt.... bij een lichte afwijking ( waar ons meisje ook 50% kans op heef, gaatje bij t hart bijvoorbeeld  ( voorkomende klacht bij manlief in familie) waar ze met een operatie iets aan kunnen doen en dan af en toe op controle zou ik het niet laten afbreken

liefs miranda
41 wk,1 dag

sorry formuleer me zelf een beetje verkeerd gaatje bij t hart kan ook ernstig zijn maar in ons geval waarschijnlijk niet en is het wel met een operatie teverhelpen als ze het wel heeft... ma een neef van mn vriend heeft t ook is nu 18 en loopt er nog steeds mee alleen af en toe benauwd en controle... en mn schoonzus is er op 11e met spoed aan geopereerd...

Bij een zeer zware afwijking afbreken!

Zou het mijn zoontje ook niet aan willen doen, maar blijf het een hele moeilijke vraag vinden! Daarom heb ik er ook voor gekozen om geen test te laten doen (behalve dan een 20w echo). Ik zou namelijk niet graag voor die keuze staan, dus misschien is het wel een soort kop in t sand steek techniek, maar ik wacht het liever af...
Bij het syndroom van down zou ik het in ieder geval laten komen, dat vind ik geen rede tot beindiging van de zwangerschap.  

Ehhhmmm, nu weer een vraag....

Straks een loopstoeltje aanschaffen of niet?

Loopstoeltje aanschaffen of niet?

Ja ik heb er 1,maar heb m toen niet vaak
gebruikt hoor!
Schijnt toch niet zo goed te zijn voor de
heupjes(?)
Maar omdat ik er al 1 heb: Ja dus!

1 naam of meerdere?

1 naam of meerdere,

Wij hebben gekozen voor meerdere namen.
Een  zgn. roepnaam en 2 doopnamen. We hebben het kindje met de beide doopnamen vernoemd naar de beide oma's.
Zelf hebben mijn vriend en ik ook meerdere namen. En we vonden het leuk klinken.
Ik kan helaas de naam nog niet noemen, maar over een week of 10 dan lezen jullie hem wel op het decemberforum.

Groetjes mem Gea 30 weken en 3 dagen zwanger

Je kindje laten dopen of niet.

Ja het is een verbond tussen het kind en God.

Onze oudste is gedoopt en deze twee worden ook gedoopt. Het is voor iedereen persoonlijk, maar ik vind dat je je kind dit niet mag onthouden. Wat hij of zij er later mee doet heb ik geen (of in mindere mate) invloed op.

De volgende ......

Veel of weinig in de box?

onze oudste heeft er tot zijn 2e verjaardag ingezeten. Probeer ik nu ook, hebben ze een eigen plekje.

Terug
Bovenaan