Gewoon een spelletje tussendoor..........

Veel in de box!

Niet om je kindje weg te stoppen hoor. Maar gewoon om een veilig afgebakend plekje te hebben waar ze heerlijk kunnen spelen. Ons zoontje was een erg prikkelgevoelige baby, en vond het heerlijk in de box. We hebben er regelmatig gebruik van gemaakt tot hij 14 maanden was, toen kon hij lopen en wilde hij er echt niet meer in.

Volgende: "lekker los of rust en regelmaat"

Rust en regelmaat!!
Sterker nog: Reinheid, rust en regelmaat!!

Dat gaan we tenminste proberen, hihi! Ik ben zelf nogal rommelig van aard, dus we gaan wel zien of het lukt.

Wel of geen huisdieren in de buurt van de baby?

wel huisdieren in de buurt van de baby,

maar dan alleen als je er zelf ook bij bent. Wij hebben katten en bij onze eerste hebben ze alleen een paar keer gesnuffeld en toen was het goed.
Zij zijn nieuwsgierig en willen even kennismaken met het nieuwe wezentje! Nu rennen ze keihard weg als onze grote eraan komt!

wel of niet anderen vooraf de namen vertellen?

Niet vooraf de naam vertellen.

Wij vertellen het onze  ouders  als het natuurlijk kan, na onze 20 wken echo wat het word, de naam blijft dan nog een kleine verassing.
We zouden het eerst voor ons houden wat het zou worden, maar ik moet zeggen ik vind het ook heerlijk om met mijn moeder door de stad gericht op zoek te gaan en dan niet geheimzinnig hoeven te doen..

Alles voor de baby kamer nieuw kopen of gaan we toch voor tweedehands?

Niet vooraf de naam vertellen.

Wij vertellen het onze  ouders  als het natuurlijk kan, na onze 20 wken echo wat het word, de naam blijft dan nog een kleine verassing.
We zouden het eerst voor ons houden wat het zou worden, maar ik moet zeggen ik vind het ook heerlijk om met mijn moeder door de stad gericht op zoek te gaan en dan niet geheimzinnig hoeven te doen..

Alles voor de baby kamer nieuw kopen of gaan we toch voor tweedehands?

Wij hadden alles nieuw, omdat het de eerste was.
Maar tweedehands kan natuurlijk ook, stuk goedkoper!!!!

WEL OF NIET: TWEEDE KINDJE?

Wel een tweede kindje, wij krijgen er nummer 3 gratis bij!!

Bij de echo bleek dat er ipv 1 kindje 2 kindjes waren wat natuurlijk schrikken was. Maar na de schrik erg leuk.

Volgende:

Oudere kinderen laten meebeslissen over naam of niet ?

niet laten meebeslissen over de naam

ik wilde mijn broertje graag Espen Askelat noemen naar de held uit een sprookje
gelukkig is het Rogier Laurens geworden!

xxsuzan

yoga // zwangerschaps gym

Terug
Bovenaan