Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Fieke ja begrijpelijk! Maar CB test heeft het ook al aangeven dat is wel prettig! Het is nog pril natuurlijk, maar je testen zijn positief! Of het streepje dikker wordt geen idee, maar las ooit ergens dat hcg elke 48/72 uur verdubbeld maar of z'n streepje dat duidelijk laat zien geen idee. 
 
Oh proficiat @fieke, dan waren je symptomen toch een teken van een vroege zwangerschap. Ik begrijp wel dat je er nog onzeker over bent maar toch al een proficiat. 


wat leuk dat we al met zo veel volk zijn en dat we ongeveer gelijktijdig zijn begonnen. Ik hoop oprecht dat het bij iedereen gaat lukken. 


ik zit nu in mijn wachtweken. Ik had mijn ovulatie vorige week zo rond de 22ste en ik moet dus wachten op mijn nod 5 feb nu dus het is wel spannend. Zelf heb ik nog geen symptomen buiten dat ik dan dat stemmingswisselingen heb (volgens mijn vriend haha) dus hopelijk is het voor ons ook raak deze keer ?
 
@Jansje volgens mij is het wel normaal dat het de volgende dag negatief is, omdat de ovulatie 24-48 uur duurt. Ik denk dat die van mij ook rond het einde van de periode zit dat de app aangeeft, zit nu op dag 11 met testen dat nog in het begin bij een cyclus van 28 dagen en nog geen smiley gehad. Het 2e streepje blijft een beetje gelijk in kleur en is nog best wel licht.
@TeddyMae Welkom! Pfoe wat een druk van zo n familie, ik hoop dat je je er niet teveel door laat beïnvloeden, en misschien is het zelfs deze 1e ronde al raak :) dat zou wel bijzonder zijn zo snel. Hopelijk is het geen PCOS! Hoelang is je cyclus? 
@hartje altijd spannend de wachtweken, haha hopelijk is het een zwangerschapssymptoon ik ben benieuwd! Volgens mij is het ook nog wel heel vroeg om echt wat te voelen en sommige vrouwen voelen in het begin gewoon niks. 
 
 
@hart hey wat toevallig! Dat is ook mijn 1e nod :) Ik heb voor mezelf er 5 in gedachten omdat mijn cyclus zo varieert hihi. Hopelijk hebben we allebei succes! Heb je al wat kwaaltjes?
@Flora dankjewel! Ik probeer hard mezelf af te sluiten voor die druk maar je bent er toch mee bezig.. best lastig haha. Waar zit jij nu? Mijn cyclus is trouwens niet standaard een bepaalde aantal dagen, maar het gemiddelde is 36. Variatie zit tussen 32-38, dus wel altijd in dezelfde week. Zit nu op dag 30 en heb met mezelf afgesproken dat ik, mocht ik niet ongesteld worden, me test op dag 40. 
 
@TeddyMae ah vervelend die variatie, met 40 dagen moet je wel veel geduld hebben zeg! Maar verstandig inderdaad om het dan pas te testen. Ik heb ook geen standaard cyclus, maar ik heb het gevoel dat het nu wel iets regelmatiger word, gemiddeld 28 dagen. M'n kortste cyclus afgelopen half jaar was 24 dagen en m'n langste 33. Vandaar dat ik ook begonnen ben met ovulatie testen. 
 
[quote quote=10526231]@Fieke wat leuk gefeliciteerd! Zeker die kraampjes enzo kunnen ook al van prille zwangerschap zijn! Hoe voel je je? Is het een beetje geland? 


@Flora ja ergens wel hij is altijd een dag of enkele uren positief voor ik het voelde en dag nadien weer negatief. Maar in de app heb je z'n stukje periode die hij aangeeft en bij mij was het altijd z'n beetje rond de laatste dag daarvan. Dus vond ik wel prettig om te weten. En volgens dat de piek (denk ik) maar kort is bij mij had z'n test die +/- gaf van sensitest en die gaf wel + maar op een dag. Dag ervoor niet en dag erna ook weg. Maar misschien is dat normaal geen idee haha 
@SEH Ah heftig! Op z'n moment is dat dan ook wel fijn dat je in ieder geval niet z'n vragen krijgt. Ik ben nu ook aan het wachten tot ik weer ongesteld wordt. Bij mij was het heel vroeg al misgegaan ik wist net een week dat ik zwanger was dus net een week overtijd. Als ik vragen mag: hoe lang heeft het geduurd ongeveer voor je weer ongesteld werdt? [/quote]Ah, hoe dan ook wel spijtig! In die week heb je al zoveel fantasieën over hoe en wat. ? Ik werd exact 4 weken na de dag dat ik mijn vruchtje verloor weer ongesteld. Moet je zeggen dat het wel echt minimaal is. Eerste twee dagen verloor ik wat bloed, maar daarna zat er vooral oud bloed in mijn inlegkruisje.
 
Hoi allemaal
@Fieke: wat fijn nieuws! Ik denk dat je echt wel het mag uitspreken hoor, die hcg is er duidelijk aanwezig in je lichaam! Heel erg gefeliciteerd. 
Spannend voor de mensen in de wachtweken... ongelofelijk hoe traag 2 weken soms kunnen gaan hé...
Ik merk dat ik er nu weer veel minder aan denk omdat ik niet in de wachtweken zit maar ongesteld ben. Dat stelde me gerust dat ik niet geobsedeerd ben ofzoiets, maar gewoon vooral nieuwsgierig en op van de spanning in de wachtweken. Ik heb nu ook het concept van een bullet journal ontdekt en ga me daar deze maand wat in verdiepen in de hoop dat ik dan in de wachtweken er ook minder mee bezig zal zijn ;)
Ik ging de ovulatietesten van Action gebruiken... heb daar al veel goeds over gehoord en die zijn zo goedkoop. Iemand die dit bevestigd dat die goed werkten of tegenspreekt? Ik heb dipsticks van sensitest al geprobeerd (toen we nog niet begonnen waren) maar dat was toch niet echt zo handig precies. 
Ik ga wel van dag 8 starten (zoals iemand hier ook al eens gezegd had) zodat ik hem hopelijk zeker niet mis.
Ik kijk uit naar goed nieuws van jullie (of mijn kant haha, maar da's nog een maandje wachten ).
 
 
Terug
Bovenaan