Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

[quote quote=10539666]
Toch spannend! Voel je anders je eisprong ook? Anders mss inderdaad later deze maand. Ik had mijn eisprong deze maand ook pas op dag 23. Mijn luteale fase was wel even lang als we vorige keer.
Mijn menstruatie is vandaag zo wat begonnen, het komt er nog niet echt door maar dat zal nog wel komen. Jammer genoeg moest ik vandaag onderzoeken laten doen. Maar omdat mijn eisprong en dus ook mijn nieuwe cyclus later startte kon het niet. Typisch! De afspraak is nu verzet naar woensdag. Dus al bij al geen ramp maar heb er toch wat om zitten stressen dit weekend ?. Ik hoop toch nog spontaan zwanger te worden voor het ivf traject start dus nu maar weer uitkijken naar de volgende eisprong.
Het goede nieuws is dat ik verschillende verjaardagsfeestje gepland heb de komende tijd en dan kan ik toch nog eens een keertje iets drinken :d.
Gisteren was er een beurs voor kinderkleren en speelgoed hier vlakbij mijn thuis. Elke maand dat ik niet zwanger ben, neem ik me voor iets te kopen voor de zwangerschap/baby, zodat ik niet is teleurgesteld bent als het niet in gelukt. En gisteren op de beurs vonden we een inbakeningsdeken. ? daar was ik wel blij mee.[/quote]
Nee normaal gesproken voel ik het niet, nu was het blijkbaar ook wat anders ? menstruatie is
vandaag ook doorgekomen.

Wat typisch inderdaad, maar fijn dat het doorgeschoven kan worden! Hopelijk wordt je inderdaad alsnog spontaan zwanger, kan altijd ? en een keertje iets drinken is ook niet zo verkeerd.

Heel erg leuk zo n zwangerschapsbeurs. Ik moet me altijd inhouden als ik babykleertjes zie haha, leuk idee om alvast een soort uitzet voor je toekomstige baby te verzamelen.
 
Hallo,
Hier ook sinds Oktober gestopt met de pil en zijn sindsdien proberen voor ons eerste kindje. Ik ben nu momenteel 29. Maak nu gebruik van ovulatie testen en zit deze week in mijn vruchtbare periode. Werd vanmorgen wakker door flinke misselijkheid maar dat zou te vroeg zijn. Maar heb elke maand tot nu toe vreemde klachten maar toch telkens weer ongesteld. Op een gegeven moment houd je lichaam je ook wel voor de gek.
 
@Gebruiker10385489 welkom! Veel geluk deze ronde ?Heb je je piek al gevonden? Misselijkheid zou inderdaad nog te vroeg zijn.

Ik had een valse menstruatie maandag, ik had een beetje bruin bloed, maar sinds gister niks meer. Dus misschien dat het een innestelingsbloeding was. Gister middag was de zwangerschapstest negatief, ik ga morgen ochtend weer testen.
 
[quote quote=10540523]@Gebruiker10385489 welkom! Veel geluk deze ronde ?Heb je je piek al gevonden? Misselijkheid zou inderdaad nog te vroeg zijn. Ik had een valse menstruatie maandag, ik had een beetje bruin bloed, maar sinds gister niks meer. Dus misschien dat het een innestelingsbloeding was. Gister middag was de zwangerschapstest negatief, ik ga morgen ochtend weer testen.[/quote]
Eeeeen? Al iets te zien op een zwangerschapstest? ?
 
[quote quote=10540865]
Eeeeen? Al iets te zien op een zwangerschapstest? ?[/quote]@arnirbas Nee helaas gister nog niks te zien op de test, ben zo zenuwachtig en er echt heeel de tijd mee bezig. Gekke is dus dat ik geen symptomen heb en mij echt nog niet zwanger voel.

Ik had getest met sensitest met een gevoeligheid van 10 hcg. Vandaag niet getest, morgen weer testen maar heb alleen CB in huis met een gevoeligheid van 25 hcg dus ben benieuwd of die dan wel aanslaat.

Had ergens gelezen dat je vaak pas 6-8 dagen na innesteling positief test. Dus qua tijdsbestek heb ik misschien wel te vroeg getest de vorige keren.
 
Ja het kan nog alle kanten op, spannend! Maar je bloeding was wel gestopt? Want dat lijkt dan wel innestelingsbloed ja. Aaah dat wachten nu moet echt moeilijk zijn, kan het me al helemaal voorstellen :D. Maar geen menstruatie is alvast een goed teken. Dan ben ik benieuwd naar de test van morgen! Maar geen symptomen wil ook nog niets zeggen, lijkt me niet abnormaal zolang je niet positief test. Ik heb echt het gevoel dat het bij jou wel eens gelukt kan zien!
Ik ben ook benieuwd naar de rest hier? Nog iemand aan her wachten om te kunnen testen?
Ikzelf heb woensdag een echo en bloedafname laten doen. Diezelfde dag had ik al de resultaten. Maar ik had ze zelf geïnterpreteerd omdat ik vandaag pas telefonisch consult had en niet kon wachten. Bleek dat één waarde (oesterogeen) erg afwijkend was. Ik had wat zitten opzoeken en kwam uit op pcos of zelfs vervroegde overgang. Ik was zo in paniek, echt twee dagen lang continu geweend. Tot ik vanochtend telefoon kreeg van de fertiliteitsarts. Volgens haar geen reden tot paniek, blijkbaar kan oestrogeen al es afwijken in het begin van je cyclus. Ze was totaal niet bezorgd. Ik ben nog niet helemaal gerust maar ik voelde me wel een beetje belachelijk dat ik zo conclusies had getrokken ? mijn vriend was er ook helemaal in meegegaan, terwijl hij anders veel nuchterder is dan mij. 
In elk geval, binnen een maand of twee heb ik een afspraak bij de counselor en dan weet ik wanneer we gaan starten met ivf. En volgende week krijg ik een HSG onderzoek, ik heb dat zelf aangevraagd omdat dat kansen op natuurlijke zwangerschap licht verhoogd. Ik ga gelijk ook een nieuwe bloedafname vragen om na te gaan of mijn waarden nu wel oké zijn.
Echt een rollercoaster dit, het ene moment ben ik enthousiast,  het andere doodsbang en verdrietig. En het traject moet nog maar beginnen :'). 
 
[quote quote=10541084]Ja het kan nog alle kanten op, spannend! Maar je bloeding was wel gestopt? Want dat lijkt dan wel innestelingsbloed ja. Aaah dat wachten nu moet echt moeilijk zijn, kan het me al helemaal voorstellen :D. Maar geen menstruatie is alvast een goed teken. Dan ben ik benieuwd naar de test van morgen! Maar geen symptomen wil ook nog niets zeggen, lijkt me niet abnormaal zolang je niet positief test. Ik heb echt het gevoel dat het bij jou wel eens gelukt kan zien!
Ik ben ook benieuwd naar de rest hier? Nog iemand aan her wachten om te kunnen testen?
Ikzelf heb woensdag een echo en bloedafname laten doen. Diezelfde dag had ik al de resultaten. Maar ik had ze zelf geïnterpreteerd omdat ik vandaag pas telefonisch consult had en niet kon wachten. Bleek dat één waarde (oesterogeen) erg afwijkend was. Ik had wat zitten opzoeken en kwam uit op pcos of zelfs vervroegde overgang. Ik was zo in paniek, echt twee dagen lang continu geweend. Tot ik vanochtend telefoon kreeg van de fertiliteitsarts. Volgens haar geen reden tot paniek, blijkbaar kan oestrogeen al es afwijken in het begin van je cyclus. Ze was totaal niet bezorgd. Ik ben nog niet helemaal gerust maar ik voelde me wel een beetje belachelijk dat ik zo conclusies had getrokken ? mijn vriend was er ook helemaal in meegegaan, terwijl hij anders veel nuchterder is dan mij. 
In elk geval, binnen een maand of twee heb ik een afspraak bij de counselor en dan weet ik wanneer we gaan starten met ivf. En volgende week krijg ik een HSG onderzoek, ik heb dat zelf aangevraagd omdat dat kansen op natuurlijke zwangerschap licht verhoogd. Ik ga gelijk ook een nieuwe bloedafname vragen om na te gaan of mijn waarden nu wel oké zijn.
Echt een rollercoaster dit, het ene moment ben ik enthousiast,  het andere doodsbang en verdrietig. En het traject moet nog maar beginnen :'). [/quote]Yes, de bloeding was wel gestopt, alleen maandag een klein beetje bloed verlies gehad. Hoop het zo erg! Maar ook twijfels omdat ik natuurlijk corona heb gehad, en daardoor denk dat m'n cyclus daardoor misschien in de war is en geen positieve ovulatietest heb gevonden alleen aflopende. + Ook maar 1x seks gehad die week. Dus al met al niet de meest optimale omstandigheden, het zou wel heel bijzonder zijn als het wel zo zou zijn.

Pff wat een rollercoaster jouw verhaal! Ik zou ook zo eigenwijs zijn om zelf te gaan dokteren. Maar het is echt zo dat je op google altijd op veel ergere dingen uitkomt. Geloof op de fertelity arts, die heeft veel verstand van. Als ze zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken moet je dat ook zeker niet doen! Hoe lastig het ook is. Eigenlijk zouden ze wel direct er achter aan moeten bellen met dit soort uitslagen. Snap helemaal dat je zo ongerust bent en moet wenen op zo n moment dat het zo onzeker en negatief is.
Het komt helemaal goed, gelukkig heb je veel steun van je vriend, en een traject aangaan is ook niet even iets wat je snel doet. Goed dat je nog een onderzoek laat doen, dat kan nooit kwaad.

Ik ben ook benieuwd naar de andere uit deze groep, of ervaringen van andere die ook proberen zwanger te worden.
 
Kleine update, zwangerschapstest negatief, gister avond en vanmorgen misselijk en sinds vanmorgen licht bloedverlies, roze vegen.
Allemaal weer lekker verwarrend dus.
 
Terug
Bovenaan