Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Ik snap mijn lijf niet meer. Al 4 dagen last van krampen. Maar nog niet ongesteld. Het is ook zo'n vervelend zeurderig gevoel. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. 
 
@Knuf Jaa het is ook waar! Ik mag ook zeker balen! Het is altijd even vervelend weer en daarna probeer ik weer met volle moed er in te gaan staan voor de volgende ronde! Ik ben nu alweer wat relaxter wetende dat ik er nu even niet aan hoef te denken en mee bezig hoef te zijn?
@Knuf Wow en wanneer was jouw nod? Ongeveer gelijk met die van mij toch? Dan zou je menstruatie ergens deze dagen moeten komen óf juist niet!! Heb je tussendoor nog eens getest? Ik ga duimen voor jullie!☺️
 
@kleinwonder oh fijn zo met goede moed weer verder :). Jaa merkte ook wel dat er even niet mee bezig zijn weer ruime creërt in het hoofd ofzo. Hopelijk de volgende ronde raak voor jullie en weer gezellig aan de klus natuurlijk.  Ik ga duimen! 


Mijn NOD is dus morgen of donderdag. Ik heb wel nog clearblue zwanger-niet zwanger in huis. Weet niet zo goed wanneer ik ga testen, omdat ik 2 negatieve testen al heb. Ben wel echt onzeker nu en wil graag duidelijkheid. Maar het is afwachten. 
 
@Knuf Ja zeker volgende week gaan we weer gezellig aan de klus! Oh je hebt ook al een tweede test gedaan, dat is me even ontgaan! Dan zou ik inderdaad persoonlijk ook liever even afwachten of je menstruatie wel of niet komt vandaag of morgen. Mocht hij er vrijdag nog niet zijn, zou ik persoonlijk dan nog een keer testen. Wel heel spannend hoor! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker door wordt! Je wilt toch duidelijkheid of het deze keer raak is of niet! Ik hoop dat het snel duidelijk mag zijn voor je!☺️ Ik ga duimen voor een positieve uitslag!?
 
@kleinwonder Ja ben deze ronde veel te hard van stapel gelopen. Volgende keer wat meer geduld. Ik ben dus nog niet ongesteld. Wel wat donkergele afscheiding (sorry voor de details). Ik snap het niet meer. Heb nu al bijna week krampen. Misschien is mijn lijf nog wat van slag door stoppen met de pil? 
 
@Knuf Zou het misschien kunnen dat je toch nog een iets onregelmatige cyclus hebt en niet precies weet of je eisprong toen is geweest en of je nu dus wel je menstruatie zou moeten krijgen? 
Het kan ook juist iets positiefs zijn! Bij iemand die ik ken hebben de krampen eigenlijk de hele tijd aangehouden en die bleek toen uiteindelijk wel zwanger te zijn. Mocht je menstruatie uitblijven zou dat het misschien ook kunnen zijn! 
Hou je onsop de hoogte? 
 
Hey iedereen
Even een update. Ik ben dus donderdag langs mijn gynae geweest, opnieuw mij onderzocht (en overhoort :p) waaruit blijkt dat er met mij dus niks 'mis' is. Ze zegt zelf dat het inderdaad frustrerend is als het al zo lang (11 maanden) niet lukt.
Wat zij voorstelde is dat ik een HyFoSy laat uitvoeren. Dat is een onderzoek waarin ze een soort schuim inspuiten richting baarmoeder om te kijken of de eileiders volledig openstaan. Dit doen ze dan met een (inwendige) echo. Je weet het resultaat meteen.
Belangrijk is dat dit onderzoek wordt uitgevoerd VOOR de volgende verwachte ovulatie. Ze heeft mij doorverwezen en ik kan dinsdagavond al langs om de HyFoSy te doen. Dan zit ik op dag 11 van mijn nieuwe cyclus. Perfect dus!
Vind het wel heel spannend want als alles ok lijkt dan wil ze overgaan op kunstmatige inseminatie (als wij dat ook willen uiteraard). Dan halen ze alle goede en snelle zaadcellen uit mijn vriend zijn sperma, die zaadcellen brengen ze dan bij mij in zodra ik mijn ovulatie zal hebben. Dit is dus volledig in mijn eigen, normale cyclus. Alleen helpen ze dus een beetje om al het goede zaad meteen aan de juiste plaats te brengen. Ze zegt dat de meesten dan al binnen de 2 a 3 maanden zwanger zijn en soms al meteen bij de 1e poging.
Vind het wel spannend hoor.
Ik hoop dat jullie snel ook heel goed nieuws krijgen!!! In dat jaar 'proberen' heb ik heeeeel vaak forums gelezen, maar nooit een account gemaakt of gereageerd. Dus hoop dat mijn verhaal misschien ook iemand kan helpen :)
 
@kleinwonder Ja zat er zelf ook aan te denken inderdaad. Ik weet mijn clyclus niet zo goed. De afgelopen 2 rondes was het wel aardig bij elkaar met 1 dag verschil dan. Alleen nu zijn we al weer paar dagen verder. Probeer het los te laten voor nu. Misschien van de week nog test te doen en daarna ha te contacten als mijn menstruatie er nog niet is. 


@djoojsie Oh dat klinkt wel spannend allemaal.  Fijn dat jullie zo geholpen kunnen worden. Ik duim voor jullie! Hopelijk krijgen jullie snel mooi nieuws :)
 
Terug
Bovenaan