Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@kleinwonder Ik vind wel lastig. Ik voel na de pil opeens zoveel meer in me lijf ofzo. Ik weet niet of andere dat herkennen? Alsof ik me hele lijf opnieuw moet leren kennen. Ik heb nu bijv. ook steekjes in mijn onderbuik, maar het is nog te vroeg voor menstruatie krampen. Ik probeer mezelf ook af te leiden, want anders ga ik er alleen maar op letten. 


Ik gebruik de Clue app. Ik vind hem tot nu toe wel fijn. Je kan vanalles bijhouden. Via instagram gaf @bijbonnie aan dat ze deze app gebruikte. Ik dacht laat ik het ook eens proberen. 


Oh jeetje vervelend zeg die griep :(. Hopelijk voel je je weer wat beter. Jaa we gaan echt spannende periode in. Duim, duim 
 
@Quinn Oeeeh spannend! Veel plezier en succes met klussen deze periode! Ik herken inderdaad hoe je erin staat. Nadat ik ongesteld ben geworden heb ik altijd weer een beetje een relax gevoel van ja het is toch zo en kan er toch niet veel aan veranderen. Dan denk ik: nu maar weer gezellig maken en veel knuffelen. Maar na de eisprong vind ik het ook lastiger om er niet mee bezig te zijn! Ik zit nu 6 dagen voor mn nod en ik maak mezelf ook langzaam gek haha. 
 
@Knuf Thanks voor de tip van de app! Ik heb sinds m'n spiraal eruit is ook veel meer last van symptomen rond m'n menstruatie! Ik voelde hier met m'n spiraal eigenlijk niets van, hooguit wat steken rond m'n eisprong of menstruatie (die uiteindelijk uitbleef door de spiraal). Maar nu voel ik echt van alles. Dus helemaal niet gek dat jij dat ook voelt! Ik zit nu zelf 6 dagen voor m'n nod en heb sinds gisteren soms heftige buikkrampen/menstruatiekrampen en steekjes af en toe. Het is een soort zeurende pijn die gedurende dag een beetje aanhoudt en soms ook even weg is. Maar lijkt me eigelijk te vroeg om dat nu al te voelen, maar goed vorige maand had ik het ook dus het hoeft voor mij zeker niets positiefs te betekenen.
Wel heb ik sinds 2 dagen ook last van m'n rug. De pijn zit laag in m'n rug en blijft ook constant. Ook een beetje zeurend/alsof het een beetje beurs is. Ik denk zelf dat het misschien kan komen doordat ik ziek ben geweest en 1,5 dag in bed heb gelegen en dat het daardoor stijf is geworden. Maar aan de andere kant ben ik al wel weer 1,5 dag op de been en flink aan het bewegen dus zou het gek zijn als het nu ook nog stijf is, maar goed ik maak mezelf dus weer gek zoals jullie kunnen merken? We wachten het maar gewoon af. 
 
@Quinn Spannend je vruchtbare periode. Succes en gezelligheid gewenst met klussen!  


Wij willen ook ovulatie testen gebruiken als deze ronde niet lukt. Eerst maar even afwachten hoe het verder gaat.
Snap wel wat je zegt. Merk ook wel dat ik ermee bezig ben. Ik zou aankomend weekend early test kunnen doen. Alleen met mijn vorige rondes had ik al vroeg last van menstruatie krampen. Ik voel wel dat het aan het rommelen is, soms een kramp. Ben toch wat onzeker daarover. Hoe staan jullie daarin? 
 
@kleinwonder Ben benieuwd hoe jij de app ervaart.
Ja apart hè dat je dan weer zoveel voelt na de anticonceptie. Ik merk nu dat de pil zoveel gedaan heeft met mijn lijf qua emoties ook en moeheid. Merk dat mijn emoties sterker zijn en ik meer energie heb. Voelde me soms zo vlak. Zei tegen mijn man. Ik ga niet meer aan de pil haha. 


Herken wel wat je zegt met die kramp. Merk ook wel wat aan mijn borsten. Soms vlaag van misselijkheid, maar dat had ik de vorige ronde ook. Soms zijn die dingen ook moeilijk te negeren hihi. Hopelijk brengt het positief nieuws mee. Het is inderdaad afwachten. 
 
@Knuf Ja heb de app net gedownload dus nog niet veel mee gedaan, maar wel jammer dat hij alleen in het engels ingesteld kan worden. De app die ik zelf gebruik is namelijk gewoon in het nederlands. Ik heb normaal gesproken ook een week voor m'n menstruatie al erg last van m'n borsten en begin dan ook puistjes te krijgen. Ik moet zeggen dat het deze keer nog niet zover is, maar dat kan ook nog komen natuurlijk.
Het is inderdaad allemaal lastig te negeren, zeker als het soms echt pijn doet of vervelend voelt. Ik denk dan wel bij mezelf dat ik er niet bij na moet denken, maar ik voel het echt dus dat maakt het lastiger.
Wel blijf ik last houden van zeurende onderbuik en rugpijn dus vraag me toch af wat het is. Maakt me ook wel een beetje onzeker dat het weer niet gelukt is.. 
 
@kleinwonder Ik herken dat wel. Ik kreeg vandaag ook weer krampjes net als mijn vorige rondes :(.  Maakt me wel onzeker. Vandaag ongeveer 9 dpo. Heb toch een test gedaan, mijn eerste. Helaas niks te zien. Is ook wel vroeg. Zondag of maandag denk ik weer proberen, als mijn menstruatie niet eerder komt. 
 
@Knuf Oh jeetje! Haha ik heb echt precies hetzelfde! Een paar dagen geleden is het gestopt met rommelen en vandaag begonnen de krampjes weer. Het is gewoon zo vervelend dat lange wachten steeds. Ik heb mezelf voorgenomen om woensdag eventueel testen te gaan kopen aangezien ik in vorige rondes weleens testen voor m'n nod wil ik dat nu juist proberen niet te doen. Dus als m'n menstruatie niet komt zondag/maandag/dinsdag dan ga ik woensdag testen! Dus hopen dat het zover mag komen!?? Ben heel benieuwd hoe het voor ons beiden gaat lopen, hou je me op de hoogte? 
 
Terug
Bovenaan