Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@fieke & @frasseke spannend! Zou super leuk zijn als er nog meer positieve tests zijn straks ?
Herkenbaar dat je van alles voelt, en meestal lijkt het ook nog op klachten die je ook door allemaal andere dingen kan hebben.. had fijn geweest als er iets was waardoor je het direct weet haha 
@Bellie ik heb er alle vertrouwen in, dat komt vast goed! maar ik snap je gevoel wel dat je iets zekerder wil zijn. 
@Eva Ve hopelijk gebeurt het ook bij jou snel (hoop ik voor iedereen hier). Maar lastig als je het gevoel hebt dat het misschien al de eerste keer was, denk wel als het 1 keer lukt lukt het vast nog eens en heeft het niet zo moeten zijn. Daar bedoel ik natuurlijk geen miskramen mee is het allerergste, maar als het de eerste dagen niet goed gaat. Ik heb het gevoel dat ik ook al eens kort (max 3 weken) zwanger ben geweest omdat m'n hormoonhuishouding daarna helemaal door de war was en achteraf naar de symptomen heb gekeken die allemaal in het rijtje paste. Dat is inmiddels ook al 4 jaar geleden en toen was ik ook nog niet toe aan kinderen.
Fijn om jullie verhalen te horen over hoe jullie dingen ervaren! Het rare is dat ik echt maar 1 dag heel heftig menstrueer en pijn heb. Derest van de dagen heb ik geen buikkrampen.
 
 
 
Hallo,
wij 32 en 28 uit nederland gaan voor eerste kindje. Ben voordat spiraal eruit ging al begonnen met foliumzuur en vitamine D. Mijn cyclus is helaas vaak erg kort en onregelmatig -20,27,25,17,20- na uithalen spiraal. Ik hoop dus dat mn cyclus nu langer wordt.
heb veel buikkrampen gehad, vaak ook een week vantevoren dit registreer ik ook allemaal in een kalenderapp. Op dit moment zit ik in de wachtweken. Mijn nod rond 5 februari. 

ik heb niemand verteld dat we bezig zijn alleen mn zus weet het want zij is zelf vorig jaar moeder geworden. Mn schoonzus is net zwanger dus mn broer van wordt komende zomer vader. We hopen dat ons wens in vervulling mag gaan dit jaar?? 
 
Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier en wil me graag aanmelden. Mijn vriend en ik zijn allebei 27. Morgen ga ik mijn spiraaltje laten verwijderen na 8 jaar (2x spiraal). Daarna gaan we ervoor! Ik slik sinds begin december foliumzuur en vitamine D.
Succes allemaal en hopelijk veel goed nieuws!
 
Hoi allemaal
 
Leuk dat er al een aantal nieuwe vrouwen zijn bijgekomen!
Veel succes!
Ik denk dat wij naar ronde 4 doorschuiven... vanmorgen negatief getest Ik voel ook niet echt iets, buiten wat een zere onderrug maar dat kan ook van iets anders zijn natuurlijk. Maar ook nog geen ongesteldheid te bespeuren. Ik verwacht ze deze week, gezien ik nogal onregelmatig ben.
Spannend voor die die in de wachtweken zitten!
Ik heb het ook altijd het moeilijkste knal in het midden van de wachtweek, dus rond 7dpo. Heel normaal, je bent niet alleen! Succes nog met wachten en voel je vooral niet slecht dat je het niet uit je hoofd kan zetten ;) ik duim!
 
Leuk dat de groep steeds groter wordt, welkom @Lis en @Nanuk!
@Nanuk Spannend om je spiraaltje te verwijderen! Heb je een koper spiraal of met hormonen?
@Lis vervelend dat je cyclus nog zo onregelmatig is, hopelijk wordt dit een goede ronde! 
@Eva Ve blijft toch altijd een teleurstelling om negatief te testen ook al verwacht je het al :(  
Ik ga deze ronde maar eens beginnen met ovulatietesten, ben benieuwd wat daar uitkomt. M'n cyclus varieert tussen de 24 en 33 dagen, maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik op die 33 dagen misschien wel zwanger was.. ik heb toen niet getest en was er ook op dat moment niet bewust van dat ik over tijd was. M'n cyclus is (24-27-33-25-29-28). Ik vermoed dat m'n eisprong rond 11-14 dagen zit maar ik wil hem niet missen dus ik start op dag 8 (aanstaande woensdag).
Ben ook gestart met foliumzuur en vitamine D eigenlijk wel iets te laat dus, als ik deze ronde zwanger zou worden maar hopelijk heeft dat geen grote gevolgen
 
@Flora ik vond het wel waardevol om het zo eens te testen m'n eisprong. Ik voel hem altijd wel, maar ze zeggen dat je dan toch vaak al te laat bent bij voelen gezien de "reistijd" ook even duurt haha. 


Vind het deze maand wel lastig ook wanneer kijken voor eisprong/proberen gezien ik nu niet zo goed weet wanneer ik weer ongesteld ga worden. Maja, anders maar beetje blind proberen deze maand! Verder hou ik alles bij in n app. 


Wij gaan nu ronde 6 in. Hopelijk veel positief nieuws komende tijd! 
 
@Jansje goed om te horen! Was de eisprong wanneer jij het had verwacht? Haha ja als je het voelt ben je natuurlijk eigenlijk te laat. Ik heb nog nooit m'n eisprong gevoeld, maar wel andere afscheiding rond deze periode. 
Lastig, hopelijk zit je toch goed, maar extra gezellig maken deze maand :) 
 
 
Hi,
Ik ben 26 jaar, mijn partner is wat ouder (agegap). Hij heeft al twee kinderen, maar wij proberen voor ons eerste kindje samen.
Wij zijn beide Amsterdammers!
 
Ben ondertussen in onze 7e ronde, dus hoop dat het wel ondertussen de goede kant begint op te gaan.
 
Mijn NOD is 27/28 jan. Dus enorm spannend.
Veel succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan