Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Nou mijn spiraaltje is eruit hoor! Viel reuze mee, echt twee minuten en het was klaar! 
@Flora ik had een hormoonspiraal (Mirena). Succes met de ovulatietesten!
De huisarts gaf aan dat het even kan duren voordat mijn cyclus weer op gang komt (werd niet ongesteld met mijn spiraaltje). We gaan zien hoe het gaat lopen!
 
Hi iedereen,
Wij zijn ook voor ons eerste kindje aan het proberen.
Helaas eind 2020 een miskraam gehad en toen even alles laten rusten.
We zitten nu in rond 3.
Groetjes Fleur
 
Hallo iedereen,
Ik ben 23 jaar en sinds 6,5 jaar samen met mijn vriend 25 jaar. Waarvan nu 3jaar samenwonend. Sinds juni gestopt met de anticonceptiepil en nu aan het klussen voor een wondertje. Dit wil nog niet goed lukken gezien ik zeer onregelmatige cyclussen heb en er waarschijnlijk ook PCOS meespeelt. Tot nu toe zijn mijn cyclussen 90-73 en nu 52 dagen. Vandaag ongesteld geworden. Maar geen buikkrampen of dergelijke te bekennen. Ik heb wel geprobeerd met ovulatietesten, maar doordat mijn cyclus zo lang is nog geen ovulatie kunnen vinden.
Ik hou de rondes niet echt bij, omdat we eigenlijk nog niet voor de "echt" kunnen meedoen omdat ik waarschijnlijk geen ovulatie heb. Op 15 maart heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, als ik dan nog steeds zo onregelmatig zou menstrueren gaan ze waarschijnlijk met hormonen starten.

Bij ons weten toch wel aardig wat mensen dat wij bezig zijn. Mijn ouders en schoonouders, vriendinnen en collega's. Wat ik zelf wel fijn vindt omdat we voordat we bezig waren heel vaak de vraag kregen wanneer komt er nu een kindje bij jullie en op een gegeven moment wordt dat wel vervelend.


 
Hoi,
Hier een Belgische van 30 jaar. 
M'n man en ik waren sinds 2018 verloofd en gingen trouwen op 08/08/2020, maar door Covid is het feest niet kunnen doorgaan uiteraard. Wel toen voor de wet getrouwd en wij waren eigenlijk ook al klaar voor kindjes. Maar we wilden ook een mooi feest en dat feest hebben we vorig jaar in september eindelijk achter de rug. Voor ons was het wachten op het feest dus eigenlijk ook wachten om te starten aan kids. 
In ieder geval, sinds oktober ben ik gestopt met de pil en sindsdien heb ik wel al 2x een ovulatie gehad, maar vorige cyclus duurde best lang en ik ben er ook niet 100% van overtuigd dat ik toen een ovulatie heb gehad. Maar ik heb er deze cyclus goeie hoop op (voorlopig nog, haha). Ik test met Senstitest Gevoelige Testen en deze lijken te werken, ik zie nog geen piek maar m'n streepjes worden steeds donkerder. Dus m'n man en ik zijn dan ook alweer opnieuw begonnen met proberen. 
Hopelijk met resultaat uiteraard! 
 
 
Wowie we zijn al met veel! Beetje moeilijk om iedereen zo in mijn hoofd nog bij te houden van wie wie is haha. 
Wat hoop ik dat we allemaal binnenkort leuk nieuws kunnen melden. 
@Bellie: hoe is het met jou intussen, na je positieve test?! 
@Fieke, @Frasseke: jullie zitten knal in de tweede wachtweek zeker? Hoe gaat het nog? Loslaten kan ik dan ook écht niet... de eerste wachtweek valt nog mee maar die tweede... Al symptomen denk je?
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar voel me ook echt niet zwanger. Zit aan cyclusdag 33. Als er dit weekend nog geen duivels zijn, dan ga ik nog eens testen zaterdag denk ik... Ik dacht dat 10/1 of 11/1 mijn ovulatie was geweest, dusja...
Het blijft nog even spannend alleszins.
Ik duim echt van harte mee voor iedereen hier dat het raak mag zijn!!!
 
@Eva Ve : Hier (nog) geen positieve test. Ik zit aan 10/11 dpo, heb gisteren al eens getest maar dus nog niets. 
Ik heb het gevoel dat ik wat druk voel in mijn onderbuik en af en toe wat steekjes maar niet conitnue (vooral als ik stilzit in de zetel of in bed), heb ook wat witverlies en ik voel mijn borsten misschien wat meer, voelen wat zwaarder aan.. En precies (en sorry wat minder smakelijk) wat last van een opgezette buik en winderigheid.
Herkennen jullie deze symptomen? 
Ik hoop dat het allemaal zou kunnen wijzen naar een positieve test, maar ik heb schrik dat het misschien allemaal in mijn hoofd zit :-(. Loslaten gaat al helemaal niet meer, ben er zeker nu heel hard met bezig...
Benieuwd naar jullie resultaten!
 
Goedemorgen Allemaal! 
Ik heb gisterenavond en vanmorgen een test gedaan en zie precies lichte streepjes.
Zit wel nog een paar dagen voor mijn NOD : 
https://ibb.co/YRc4YMR
Wat denken jullie?
 
Terug
Bovenaan