Hallo meiden,
Hier beginnen de spanningen een beetje te komen voor dinsdag.
Dan hebben we het IVF/ICSI gesprek. Ben vooral erg benieuwd hoeveel injecties etc. ik mee krijg. Ze zeggen dat het erg veel is en dat je groentela vol zit.
Ook erg zenuwachtig wanneer de ongi komt, zodat ik kan beginnen met snuiven van de neusspray. Zal waarschijnlijk niet erg ongi zijn, omdat de gyn natuurlijk d.m.v. de curretage al wat slijmvlies heeft weggehaald.
Hoop zo dat het ook de laatste ongi zal zijn en dat ik maart/april mag melden eindelijk een extra streepje te hebben op de zwangerschapstest.
De zenuwslopende weken zijn in aantocht!!!!!!!!!
Ginger:
Hoe is het met jou?
Je had vandaag toch je NOD dag? En?
Imme:
Ben even kwijt waar je zit in je cyclus.
Ik hoop dat alles goed gaat.
Groetjes, Tessa
Hier beginnen de spanningen een beetje te komen voor dinsdag.
Dan hebben we het IVF/ICSI gesprek. Ben vooral erg benieuwd hoeveel injecties etc. ik mee krijg. Ze zeggen dat het erg veel is en dat je groentela vol zit.
Ook erg zenuwachtig wanneer de ongi komt, zodat ik kan beginnen met snuiven van de neusspray. Zal waarschijnlijk niet erg ongi zijn, omdat de gyn natuurlijk d.m.v. de curretage al wat slijmvlies heeft weggehaald.
Hoop zo dat het ook de laatste ongi zal zijn en dat ik maart/april mag melden eindelijk een extra streepje te hebben op de zwangerschapstest.
De zenuwslopende weken zijn in aantocht!!!!!!!!!
Ginger:
Hoe is het met jou?
Je had vandaag toch je NOD dag? En?
Imme:
Ben even kwijt waar je zit in je cyclus.
Ik hoop dat alles goed gaat.
Groetjes, Tessa