Ginger, Imme en Tessa

Hallo meiden,
Vandaag de uitgangsecho gehad en je gelooft het nooit.
Er groeit een mooi eitje en het slijmvlies is mooi op dikte.
MAAR DAT IS HELEMAAL NIET DE BEDOELING!!!!!!!!!!!!!!!!!
De hele boel had stil moeten liggen.
Geen eitje en geen slijmvlies, dat moest het zijn vandaag.
Maar goed, het is nu voor ongeveer 2 weken uitgesteld.
Ik moet doorgaan met die neusspray en als ik ongi wordt, mag ik beginnen met de Menopur te spuiten, om meerdere eitjes te produceren.
Maar ik had zo graag vandaag begonnen met het prikken.
Dus weer wachten........................!

Ginger:
Mooie score van je mannetje deze keer.
Maar ik snap je vervelende gevoel wel hoor over deze IUI.
Gelukkig heb je 2 gynaecologen achter je staan om te beginnen met IVF.
Nu je eigen gyn nog.
Wees duidelijk wat je wil en dat je het geestelijk gewoon niet meer aankan.
Ik hoop dat het lukt.

Cath:
Het schiet voor jou al lekker op.
Ben je al bezig met de babykamer?

Groetjes, Tessa

Hoi meiden!

Hoe gaat het met jullie?
Ginger de laatste spannende dagen breken voor jou alweer aan, of is het al niet spannend meer? Hoop dat je eindelijk met goede berichten gaat komen.

En Tessa, hoe gaat / ging het met de Menopur? Heb je nu meer eitjes of is het nog even afwachten hoeveel het er worden? Hoop dat ICSI voor jullie de oplossing is.

Imme hoe is het met jou? Weet dat je afstand neemt van het forum maar ook dat je nog wel mee zou lezen en ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

Met mij gaat het allemaal wel redelijk; werk sinds deze week nog maar 6 uur per dag omdat de vk dit verstandiger vond ivm mijn klachten en mijn bloeddruk.
Da's echt even omschakelen, gewoon om 3 uur de deur uitlopen, begin wel te merken dat ik me daardoor beter (= minder vermoeid) ga voelen.

Succes allemaal en hoop dat jullie mij snel mogen volgen naar het andere forum!

Liefs, Cath

Hoi meiden,

Vanmorgen weer ongi geworden, was natuurlijk al te verwachten, maar toch jammer... We hadden gelukkig vandaag ook een afspraak staan bij de gyn. om het e.e.a. te evalueren.
Vanmorgen het verlossende antwoord gehad.  We mogen  door met IVF/ICSI, afhankelijk van hoe de resultaten dan zullen zijn.
Ik weet dat IVF een stuk zwaarder zal zijn, maar ben toch erg blij dat we door mogen, de kansen worden nu aanzienlijk groter
Binnen nu en 3 weken krijgen we een uitnodiging voor de intake en als het mee zit, kunnen we nog voor de zomer onze eerste poging achter de rug hebben.
Nu dus even rust. Erg welkom......... Ben ontzettend moe van de afgelopen 2 jaar....
Nu maar hopen dat IVF wel een mooi wondertje oplevert!
@Cath: Jee, wat gaat het snel zeg! Doe maar rustig aan als je bloeddruk al wat hoger is! Goed dat je wat minder bent gaan werken.
Alles al gereed in huis?
@Tessa: Hoe is het met je? Gaat het goed met de Menopur? Ik ben benieuwd....
@Imme: Ik wilde je even sterkte wensen, ik hoop dat je nog af en toe wat van je laat horen.

Liefs en tot snel!

Ginger

Lieve meiden,

ben heeeeeel lang niet op het forum geweest, maar was zo benieuwd naar jullie, dus dacht ff kijken!

@Ginger, een enorme domper weer natuurlijk dat je ongi bent geworden, maar nu is de stap voor jullie voor IVF/ICSI wel definitief! Heerlijk gevoel lijkt me dat! Hoop dat deze methode jullie een wondertje mag brengen! En idd wel even lekker een paar weekjes rust... ik wens jullie heeeeeel veel succes meid!!

@Tessa, ben je al begonnen met spuiten of nog niet?? Wat een pech zeg dat er van alles van binnen gebeurde bij je wat nou juist NIET de bedoeling was... zul je altijd zien... hoop dat het spuiten je goed afgaat en dat ook bij jullie deze volgende stap DE methode zal zijn! Tis jullie gegund!!

Ik zit op de wachtbank. Heb van het weekend mijn eisprong gehad. Ik heb nu 2 cyclussen andere hormonen gehad, geen clomid meer (jippieee!!!) Ik spuit nu Gonal-f net zolang totdat er een mooi groot genoeg eitje zit. Dan krijg ik de Ovitrelle, doet hetzelfde als pregnyl. Het spuiten gaat met goed af, hoewel het toch wel wat een wat grotere belasting is. Maar heb echt minimaal last van bijwerkingen. Alleen wat buikpijn. Dus ik ben er blij mee. Nu hopen dat deze ronde spuiten de laatste was.... verder ook vorige week een samenlevingstest gehad. Deze is goed. Dus er staat verder niets meer in de weg om zwanger te kunnen worden... we gaan nog een paar maanden door zo en daarna volgt IUI. Maar zover zijn we nog lang niet.

Nou meiden, hierbij dus ff een updatje van mij. Ik heb al die tijd echt wel aan jullie gedacht, maar heb gewoon veel minder op het internet gezeten de laatste weken. Heeft me wel goed gedaan moet ik zeggen. Ik kom snel weer een keer kijken! Heel veel succes met alles meiden!!!

dikke kus Imme

Hallo meiden,
Laatste tijd wel meegelezen, maar niet actief gereageerd.
Had er even geen puf voor.
Het ging ook even anders dan verwacht.
Na 2 weken snuiven met de neusspray die m'n cyclus stil had moeten leggen, had ik de uitgangsecho. Hierop zagen we een follikel en ik moest weer 2 weken wachten voor de volgende echo of ik moest eerder ongi worden. Na 2 weken zagen we op de echo 2 follikels zitten, daarom werd ik niet ongi. De gyn heeft ze toen weggehaald d.m.v. een punctie (die heb ik dus ook al een keer gehad). Na precies 1 week werd ik ongi en mocht ik dan eindelijk beginnen met de Menopur te spuiten. Dat was dus verleden week woensdag, drie weken later dan gepland.
Gisteren de eerste echo gehad.
Rechts zitten 3 follikels en links 1 follikel. Niet veel nog, dus ik moet nu 3 ampullen Menopur i.p.v. 2 ampullen spuiten.
Maandag heb ik dan de tweede echo. Hopelijk zullen er dan meerdere follikels te zien zijn.
Heb een beetje een zere buik (met name bij de eierstokken) en hij is ook opgezet.
Gelukkig geen hoofdpijn.
De psychische buien vallen me erg mee. M'n mannetje heeft nog geen klachten, dat hij last van me heeft.
Ook het spuiten gaat prima, we gaan zo door.

Ginger:
Heb je al je IVF gesprek gehad?
Ik hoop dat je snel mag beginnen.

Imme:
Fijn dat het goed met je gaat.
Ik hoop dat je het hele IUI gebeuren niet nodig hebt!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Tessa

Hey meiden!

Voor mij geldt hetzelfde....ook veel lezen, maar weinig energie om te schrijven..... Beetje een dip op het moment....
Tessa: balen zeg dat alles anders is gelopen dan verwacht....Maar toch 4 mooie follikels, kan me voorstellen dat het aantal wat tegenvalt...maar verlies de hoop niet! 4 is al heel mooi!
Hopelijk goed nieuws maandag!
Imme: fijn om weer eens wat van je te lezen. Ben benieuwd hoe het nu met je is en hoe het verder met je gaat.

Hier alles nog hetzelfde. 23 april hebben we de intake voor IVF in het Radboud in Nijmegen. Na de intake wordt je op de wachtlijst geplaatst en krijg je na verloop van tijd een oproep. Volgens mijn gyn is de wachttijd niet lang, zij verwacht dat ik voor de vakantie nog kan. Maar een collega van mij is 28 februari geweest voor de intake en heeft (nu bijna 2,5 maand later) nog geen oproep gehad. Wanneer ik wel n a 2 maanden een oproep zou krijgen (in juni dan) is het eigenlijk al te laat om nog voor de zomer een poging te doen. We gaan half juli op vakantie, dus wat tijd betreft lukt dat domweg niet meer. In de bouwvak zijn ze dicht, dus ik reken maar vast op aug/sept poging 1....... En dat klinkt nog rete ver weg!!!

Nu druk bezig met het voorbereiden van mijn studiereis. Ik vertrek maandag naar Aruba voor 9 dagen en het is een welkome activiteit om even eruit te zijn en met andere dingen bezig te zijn dan het krijgen van kinderen. (gaat wel over kids, maar dan gelinkt aan het onderwijs, waarin ik werkzaam ben).
Dus ik ga maar flnik genieten van zon, zee en strand....
Zie er wel flink tegen op om mijn zoontje zo lang te missen, nog nooit langer dan 1,5 dag zonder hem geweest.....

Ik spreek jullie over 2 weken weer!

Liefs,

Ginger

Hee meiden, ook ff een update van mijn kant: ik ben ZWANGER!!!

Het is nog heel pril, ben vandaag 5 weken. Heb afgelopen vrijdag een test gedaan. Ik moest vorige week zaterdag ongesteld worden, maar dat gebeurde dus niet. De hele week gebeurde er niets, maar ik durfde echt niet te testen! Vrijdagochtend toch maar gedaan en direct een dikke vette tweede streep! Niet te geloven, ben nog helemaal van de wap! Heerlijk, eindelijk na al die maanden! Heb vrijdag 18 april de eerste echo.
Ik voel me goed, heb alleen nog maar last van mijn borsten, soms wat buikpijn en weeige maag. Verder (nog) niets!

Hoop zo dat het bij jullie ook snel gaat gebeuren!  Vind het allemaal zo naar om te lezen dat het niet voor de wind gaat... ik wil jullie daarom alle geluk en succes van de wereld wensen. Zet um op meiden! Op een dag is het zover!

liefs!

Imme, wat een geweldig nieuws !!!
Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten.

En Tessa en Ginger, hou vol hoor, eens komt de dag dat jullie ook z'n berichtje mogen plaatsen.

Liefs, Cath (29 wk + 3d alweer)

Terug
Bovenaan