Ginger, Imme en Tessa

Hoi!

Gisteren mijn eerste FM weer gehad. Wederom 2 eitjes nu van 12 en 14 mm groot. Morgen dus weer terug voor een tweede FM. Ik ben benieuwd.... Verder voel ik me echt slecht. Ben vreselijk moe, verdrietig, kan mezelf haast nergens toe zetten. Wil het lieftst de hele dag slapen. Maar goed, ons mannetje gaat gewoon door...ik kan het niet hebben nu. Het begint me allemaal wat teveel te worden. Vertrouwen in IUI is weg, dus dit alles voelt op dit moment volkomen nutteloos. Begin een beetje de hoop te verliezen.... Kan wel janken....

Imme: Super een echte eisprong!! Nu nog even afwachten tot de 3e. Spannend!
Tessa: Succes donderdag!
Cath: ook donderdag echo toch? Succes en tot snel!

Een spannende week voor ons allemaal.... nou ik stop er weer even mee... ga even mijn verstand verzetten, even poetsen dus...

Liefs,

Ginger

Hoi meiden,

Wat goed Imme dat je vanzelf een goede ei-sprong gehad hebt! Zo zie je maar, soms kan het ook even meezitten.
En Tessa, heel veel succes bij de echo donderdag en ik hoop dat jullie snel aan de gang kunnen met IVF/ICSI. Als je dan weet dat het op die manier moet gaan gebeuren dan wil je ook het liefst zo snel mogelijk aan de slag (tenminste dat heb ik altijd).
Balen Ginger dat je je zo rot voelt, kan het me helemaal voorstellen. Maar houd moed, wie weet is het toch nog voor jullie weggelegd om met IUI zwanger te raken, je zou niet de 1e zijn waarbij het bij de laatste poging(en) toch nog lukt.
Morgen eindelijk de 20 weken echo en ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje de zenuwen krijg. Als ze maar niks geks zien en ons kindje gewoon gezond mag zijn.
Met een beetje geluk weten we morgen ook of we jurkjes of toch maar liever stoere broeken moeten gaan kopen, best spannend dus allemaal!
Ginger, hoe laat heb jij morgen je FM?
Wij hebben om 9.00 uur de echo, als je ook rond die tijd bent (de echo wil nog wel eens uitlopen) ik heb een knaloranje winterjack aan, nou ja over m'n arm waarschijnlijk in die hitte in het ziekenhuis.

Ik duim voor jullie en zal morgen zeker even laten weten of de echo bij mij goed was.

Liefs, Cath

Lieve meiden,
Voor jullie ook heel veel toy, toy, toy.( Cath met je 20 weken echo, Imme met je wachtweken na je eigen gemaakte eitje (klinkt wel grappig zo hi hi hi)  en Ginger met IUI-5).
Dat we allemaal maar mooi nieuws mogen verwachten.

Ginger:
Ik weet wat je doormaakt.
De eerste paar keer IUI gaan wel en ben je nog ver weg verwijderd van het IVF traject, maar die komt nu dichterbij en dat is heel eng.
Iedere keer weer die teleurstelling dat de IUI poging niet gelukt is, weer opkrabbelen, weer beginnen met die stomme Clomid, met hoofdpijn tot gevolg.
Ik merkte aan mezelf dat ik (na de derde keer IUI)  ook steeds meer huileriger werd en ik het vertrouwen in de behandeling niet meer had.
Probeer hoop te houden, er groeien 2 mooie eitjes en misschien heeft je vriend/man wel weer een hele goeie dag en schrijf je over 3 weken wel dat je zwanger bent.

Hier alles redelijk rustig. Al gaan de emoties wel van het ene uiterste in het andere.
Ik kan soms echt gek van mezelf worden en het komt ook iedere keer op het moment dat ik wil gaan slapen. PIEKEREN om gek van te worden.
Hopelijk weet ik donderdag meer over wanneer we eindelijk kunnen beginnen.

Groetjes, Tessa
Zondag kwam m'n ongi en nu donderdag de waterecho. Wel spannend hoor.

Hoi!

O Cath!!!! Hoe was je echo?? Balen zeg, dat ik net pas je berichtje lees... Ik was er vanmorgen om kwart voor 9 en was er om 5 voor 9 weer uit.... Shit, heb ik je dus kunnen zien, zonder het te weten. Ik kan me ook echt niet herinneren dat ik iemand in een oranje jas heb gezien. Ik was bij Verweij dit keer.   Ik had een groene jas aan , blond haar op een staart. Misschien herinner je je mij wel?
Hoe was het gegaan? Hebben ze kunnen zien of je een meisje of jongen verwacht?? Laat maar snel wat horen!

Mijn meting was verder goed; de eitjes zijn nu beide 16 mm. Nog te klein voor de pregnyl dus. Ik moest vrijdag maar terugkomen, maar daar ben ik dit keer fors tegen in gegaan. Het is me al eens overkomen dat ik te laat was en dat hoeft van mij niet meer. Niet na al dat lange wachten en die rothormonen. Mijn cyclus is altijd gelijk en ik geloof niet dat ik pas zondag mijn eisprong heb. Na veel stampij mag ik dus toch al een dagje eerder komen. Hopelijk heb ik gelijk en krijg ik morgenavond mijn pregnyl en dan zaterdag de inseminatie. Ik ben benieuwd.....

Tessa: succes morgen met je waterecho! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb daar verder geen ervaring mee.
Imme: hoe gaat het?

Liefs en tot snel!

Ginger

Hoi Ginger,

We zijn elkaar waarschijnlijk buiten tegengekomen ofzo want wij waren er om 5 voor 9!
Maar ik kan me niet herinneren dat ik iemand met een groene jas en blonde staart gezien heb.
De echo vanmorgen was erg leuk. Ze wilde weten of wij het geslacht wilden weten als zij het zou zien: jazeker willen we heel graag weten!
Zet ze dat ding op m'n buik, hebben we bijna gelijk vol zicht tussen de benen !
Tja, toen was het wel vrij snel duidelijk toen we een balzakje en een klein piemeltje zagen !   Verder was alles helemaal goed, ze kon geen gekke dingen ontdekken. Wel vreemd hoor, je ziet dat kind op het scherm met armen en benen bewegen en je voelt helemaal niks. Komt door de ligging van de placenta tegen de voorwand.
Maar we zijn helemaal blij, alles is goed. Nou gaan we nog een pretecho maken over een paar weken want anders duurt het nog wel erg lang tot de 40 weken.

Tessa heel veel succes morgen en Ginger natuurlijk ook met de volgende FM, groot gelijk dat je zo op je strepen bent gaan staan. 1x een verspeelde maand is eigenlijk al teveel. En Imme nog lekker op het wachtbankje, al de zenuwen of valt het mee?

Liefs, Cath

oooo cath, een jongetje! wat heerlijk! van harte gefeliciteerd! ook fijn dat alles weer goed was!

Hier idd op het wachtbankje. Heb ergens za of zondag mijn nod. Maar heb de hoop alweer opgegeven. Heb weer mijn welbekende hoofdpijn, dat beloofd vast geen goeds. We zullen het zien.

Iedereen veel succes met waar jullie op dit moment mee bezig zijn.

Liefs Imme

JOEHOE!!!!!!!! Een knul speciaal voor Cath!!!
Wauw, wat geweldig om te weten, heel bijzonder dat je al weet dat het een ventje wordt! En heel fijn om te lezen dat alles er goed uit ziet. Toch weer even een zorg minder!
Meid, geniet nu maar van een onbezorgde tijd en het gefriemel in je buik ( het komt echt zo hoor, ondanks die voorliggende placenta, je herkent het gevoel nog niet, maar het zijn net kleine plopjes in je buik, wat licht gefriemel..heerlijk!).

Imme: balen dat je al weer hoofdpijn hebt, dat is voor mij ook altijd het eerste teken dat het niet goed zit.... Maar (zoals we ieder maand zeggen) wie weet betekent het dit keer niets en is het misschien spanning... ik steek een kaarsje voor je aan! en ik duim heeeeeeel hard voor je deze dagen!

MOrgen dus weer FM, spannend.....

Liefs,

Ginger

Hee Ginger, hoe was je fm vandaag? Weer een paar mooie eitjes?? Ik hoop het voor jullie meid! En bedankt voor je kaarsje branden, doe ik zelf ook vaak voor jullie!

Hier is gelukkig de hoofdpijn weer weg, misschien was het toch vals alarm! Vind het nu toch wel weer spannende worden. Heb al vanaf 2 dagen na mijn eisprong last van mijn borsten. Het is wat minder geweest, maar sinds vanmiddag is het weer erger geworden. Heb nu ook geen opgeblazen gevoel en dat mijn broek strak zit voor mijn ongi. En ik voel me niet lamlendig en moe enzo... voel me top en ben juist fit en vrolijk. Ik moet nog een paar daagjes geduld hebben....

Cath, gaan jullie aan de fam vertellen dat jullie een jongetje krijgen? Heerlijk nogmaals om dat te weten! Super een jochie!

Tessa, hoe is het met jou?? Hoop allemaal goed.

Tot snel! kus imme

Terug
Bovenaan