Ginger, Imme en Tessa

Hoi Imme,

Klinkt toch weer hoopvol.... ik ga nog maar wat harder duimen, want ik hoop het zo voor je!
Vanmrogen FM gehad: 2 eitjes van 17 en 17.5 mm. Nog net te klein dus.... morgenochtend weer terug en dan in ieder geval morgenavond echt de pregnyl. En zondagochtend naar Nijmegen. Jammer, net op carnavalszaterdag en niet uit kunnen slapen... Maar goed dit is niet te plannen en ik heb het er met een dubbel gevoel toch graag voor over!
Tessa: hoe was je waterecho?

Ik laat het jullie morgen nog wel weten!

Liefs,

Ginger

Hallo,
Allereerst Cath, GEFELICITEERD met je mooie 20-weken echo.
Dat je over 20 weken maar een heel mooi mannetje in je armen mag sluiten.

Vandaag de waterecho gehad. Normaal gesproken zitten  je baarmoederwanden tegen elkaar aan en zie je weinig, maar nu zag je door het water heel mooi de wanden uit elkaar gaan. Helaas zat er echt een (kleine) poliep.  
Het goede nieuws is dat ik die dinsdag 5 februari al mag laten verwijderen.
Deze keer gebeurd het op de OK, door mijn eigen gyn, onder een klein roesje.
Het is een hysterscopie, met curretage.
I.v.m. met de IVF/ISCI vond de gyn het wel verstandig om het weg te halen, om het innestelen straks te bevorderen.
Nog meer goed nieuws is, dat we gelijk door mogen met IVF/ISCI. Niks geen wachtlijsten in dit ziekenhuis.
Op 19 febr. hebben we het  IVF gesprek en als het goed is komt rond 20 febr. m'n ongi en kunnen we meteen beginnen.
Eerst begin ik 2 weken met een neuspray, die je cyclus stil legt en daarna met het spuiten. Het enigste waar ik echt  tegenop zie zijn de wachtweken.
De echte punctie duurt maar 5-10 min. en gebeurt onder een rustgevend/pijnstillend  medicijn wat door een infuus gegeven word.
De terugplaatsing lijkt mij een feestje, maar dan komt het wachten!!!!!!!!!!!!!!!!  

Alvast een fijn weekend, Imme ik hoop dat je zondag mooi nieuws heb, Ginger heel veel succes dit weekend en Cath lekker jongenskleertjes kopen.  

Groetjes, Tessa

He meiden,

Imme ??? hoe staat het ermee? Je zou afgelopen weekend toch je NOD hebben? Toch weer ongi geworden of begin je inmiddels voorzichtig zenuwachtig te worden? Ik hoop natuurlijk het laatste ! Laat snel wat van je horen!

En Ginger afgelopen weekend de 5e IUI gehad? Alles goed gegaan? Wat was de "score" deze keer? En wanneer heb je nu je NOD?

Tessa heel veel sterkte morgen bij het verwijderen van de poliep, hoop dat het je mee zal vallen en dat jullie maar snel succes mogen hebben met IVF/ICSI.

En wij; wij vertellen tegen iedereen die het maar horen wil dat het een jongetje gaat worden ! De 7e kleinzoon voor mijn ouders........en hij heeft al een stapel kleren......da's dan wel weer een voordeel van alleen maar neefjes

Hoop snel wat van jullie te horen!

Liefs, Cath

dag lieve meiden,

hier weer een berichtje van mijn kant. Afgelopen zondag IUI 5 achter de rug. We zijn helemaal uit het veld geslagen...... De score was dit keer maar 0,08 miljoen. Een vreselijke tegenvaller, zeker gezien we de vorige keer 12 miljoen hadden. De beweeglijkheid was voor de behandelin al minder dan 5 % en dan blijft er dus bar weinig over. De gyn vond het ook erg vreemd. Hij zegt dat het normaal is dat er verschillen in zitten oplopend tot een 10voud, maar dit is een 150voud en erg raar. Toch maar ingebracht, weggooien is ook zo wat. Advies meegekregen om het toch maar dezelfde avond nog samen te doen, voor het geval dat. Maar hij gaf al aan dat de kansen nu praktisch 0 zijn..... Wwe zijn er best wel van over de emmer.....
Nog een poging IUI en dan hopelijk snel door met IVF met grotere slagingskans. Mijn vertrouwen in IUI is nu definitief weg.

Imme: hoe gaat het met jou? Al iets te zien of te merken???? Laat je snel wat weten?
Tessa: hoe is het vandaag gegaan? Viel het mee?
Cath: idd fijn al die kleertjes, kost toch allemaal genoeg! ;-) Heerlijk om zo'n nieuwtje aan iedereen te vertellen. Ben toch wel een tikkie jaloers, maar tegen jou kan ik dat wel zeggen toch? Geniet ervan, meid!

Tot snel!

Ginger

Ginger, gatsie zeg wat een rotnieuws! Snap dat jullie vertrouwen in IUI nu helemaal weg is.... is je mannetje toevallig de laatste tijd een keer ziek geweest?? En het idee dat de artsen de kansen nu ook heel laag inschatten, doet je vertrouwen ook niet goed natuurlijk.... hoop zo op een wonder voor jullie... je weet het immers maar nooit. Hoop dat IVF jullie manier wordt om eindelijk jullie wonder te mogen ontvangen... sterkte meid!

Tessa, ben ook benieuwd hoe het is gegaan. Hopelijk laat je snel wat van je horen.

Cath, jeetje het 7e jongetje al! Nou, de mannen domineren wel in jullie familie! Leuk hoor!!

Ja, hier helaas ook nog geen goed nieuws. Ben afgelopen zaterdag weer eens ongesteld geworden. Gelukkig wel precies 14 dagen na mijn ei, dus niet weer overtijd zijn en alsnog ongi worden. Dat scheelt. Heb gister mijn eerste spuit Gonal gezet en zometeen de 2e. Maandag weer naar de fertarts voor de 1e fm. Horen we ook meteen of we voor een samenlevingstest mogen komen of dat ik nog wat langer door moet spuiten. Hoop zo dat het spuiten wel ons een wondertje gaat brengen. Snap het soms echt niet hoor, goede eisprongen mbv hormonen  en goed zaad.... waarom is het dan nog niet gelukt? Wie weet komen we daar achter met de samenlevingstest. En als ik bekijk dat we nu 18 maanden bezig zijn, maar ik pas 6 eisprongen heb gehad, dan is dat natuurlijk ook niet veel, ook niet voor een 'normaal' stel. Maar toch, het voelt alsof het al heeeeeeel lang duurt, maar daar weten jullie natuurlijk ook alles van.

Meiden, ik neem wat afstand van het forum en het internet. Heb de rust ff nodig. Ik kom af en toe nog wel lezen/reageren hoor! Ben zo benieuwd hoe het met jullie verder gaat, hoop snel positieve berichten te kunnen lezen.

Liefs Imme

Hallo,
Hier weer even een berichtje van mij.
Alles is goed gegaan, de poliep is eruit en de gyn heeft m'n baarmoeder goed schoongemaakt.
Het is me meegevallen, al ben ik nu nog wel een beetje licht in mijn hoofd, waarschijnlijk door de ruggeprik. Maandag pas weer werken.
En ik heb de neusverstuiver om m'n cyclus stil te leggen voor de IVF ook al, dus we kunnen gelijk starten als ik ongi word.
En dat is rond 19 febr. als  we het IVF gesprek hebben.
Het zal zwaar worden, maar gek genoeg heb ik er ook zin in.
Eindelijk een echte kans op een lieve kleine hummel.

Ginger, wat enorm balen dat het zoweinig was.
Ik heb het zelf 2 keer meegemaakt en weet dat je zo'n grote knal voor je kanis krijgt als je bij de gyn komt voor het inspuiten. Om moedeloos van te worden.
Ik hoop dat je snel weer de kracht vind voor de laatste poging.

Imme, jammer dat je ongi weer is gekomen.
Je was zo positief, omdat je het deze keer zelf had gedaan (zelf eitje gemaakt).
Ik had zo gehoopt dat het gelukt was.

Ik hoop voor ons allemaal dat de lente snel begint.
Dit troosteloze weer buiten maakt je al niet vrolijk, zeker niet met al de hormonen in onze lijf.
Blaadjes aan de bomen, een fijn zonnetje aan de hemel en een beetje warmte zal ons goed doen.
Zo, weer even lekker emo gedaan, ik ga weer wat doen.

Liefs, Tessa

Hoi meiden!

Imme, wat balen dat je toch nog ongesteld bent geworden... Het is om moedeloos van te worden. Weer een nieuwe cyclus aan de gang met ( we blijven hopen) kans op een mooi wonder!! Succes en kom op he!
Tessa, fijn dat je al zo snel met IVF mag beginnen. Gelukkig geen wachtlijst voor jou. Moet er niet aan denken om na al die tijd ook nog eens op een wachtlijst te moeten staan.
Zaterdag mijn NOD, verder niets te zien of te merken, maar ik zoals ik al omschreef zijn de kansen deze keer nihil. Ik moet ook zeggen dat daardoor de wachtweken minder zwaar zijn! Ik reken nergens op en dat maakt het makkelijker. Helaas lukt dit niet als je wel vol goede hoop zit...
Dan nog een keer IUI (als ik niet weer een cyste heb) en dan zijn we hier mee klaar. Fijn dat ik weet dat het echt nog maar 1x is. Ik ben de hele IUI zat! Op dit moment is er in Nijmegen ook geen wachtlijst voor IVF, ik hoop dat het t.z.t. ook niet het geval is.
Wel een leuk berichtje: in april ga ik samen met een collega op studiereis naar Aruba!!! Joehoe, even er lekker tussen uit!! Als het goed is zit ik dan precies tussen mijn laatste IUI en IVF in, een mooie rustpauze dus! We hebben 4 dagen conferentie en 3 dagen voor onszelf, dus we gaan er maar gewoon van genieten. Het is een welkome pauze, ik ben er ook echt aan toe....

Iedereen succes met alles en tot snel!

Liefs,

Ginger

Enneh Tessa:
je schreeuw om zon is geslaagd!
Zonnige lente genoeg voor februari toch?
Geniet van het mooie weer en haal er alle energie uit die je nodig hebt!

Doei!

Terug
Bovenaan