Ginger, Imme en Tessa

Lieve Ginger,
Ik begrijp je gevoel volkomen!
Het is erg wrang om al laatste nog niet zwanger te zijn.
Het is mooi als mensen zwanger worden die al zo lang bezig zijn, maar je gunt het jezelf meer.
En wees a.u.b. niet bang dat we je gezeur niet meer aan willen horen, want dat willen we juist.
We loodsen je met z'n allen door deze moeilijke tijd heen.
Dus laat af en toe nog iets van je horen.

En Snoet, erg lief van je om te reageren.
Voor jou is het nu dus ook erg spannend.

Ik hoop voor jullie beiden dat jullie snel mogen beginnen en dat jullie dit jaar mogen typen dat jullie ook zwanger zijn.

We duimen!

Liefs, Tessa

Ginger, een hele dikke vette knuffel voor jou! En ik snap het als je afstand wilt nemen. Idd is het niet eerlijk dat het jullie nog niet gelukt is.... maar op een dag..... Heel veel sterkte meid!!

Snuut, ook (helaas) welkom hier! Hopelijk heb je snel goed nieuws te melden!

Het gaat hier goed met me! Voel me erg goed, op wat kleine dingen na natuurlijk (humeur om te schieten, auwie auwie borsten, moeeeeeee en met vlagen misselijk) Maar mij hoor je echt niet klagen! Ik vind het allemaal even geweldig! Ben vandaag precies 10 weken. As dinsdag hebben we de 2e echo. Heerlijk om onze frummel dan weer te mogen zien!

Hoe gaat het met jou Tessa?? En Cath, bij jou gaat het nu echt opschieten!!!

Fijn zonnig weekend allemaal!

Liefs!

hallo meiden ook ik hang hier al weer 3 jaar rond,
ik schrijf af en toe iets maar heb ook een tijd gehad dat ik alleen maar las, was zo moe en teleur gesteld natuurlijk , waarom ik niet??? vind het natuurlijk geweldig voor iedereen maar toch je voelt je eigen leed het hardst he!!
ik zit nu in mijn derde IUI ben zo benieuwd of dat dit wel voor ons gaat aanslaan???

ginger je bent echt niet alleen meid!! wij steunen elkaar!! door ''dik'' ( zwanger buik) of dun !

ik duim voor ons voor goed nieuws!!

dikke kus, en meiden die nu lekker zwanger zijn, geniet ervan meiden je hebt er hard voor geknokt!! dus  genieten!!!!!

doei doei

Hoi Ginger,

ik kwam even weer hier kijken om te zien hoe het met jullie is.

ik wilde je even opbeuren. Zelf heb ik er ruim 3,5 jaar over gedaan sommigen nog langer dus geef de moed nog niet op. Blijf altijd iets moed houden. Het is pas over als het over is. Dat wil niet zeggen dat je niet teleurgesteld of boos of verdrietig mag zijn. Uit die gevoelens, ze horen erbij maar blijf hoop houden.
Ik hoop zo voor je dat je na september ook mag gaan genieten! Ik kom zker nog eens kijken en anders kun je me vinden op het oktober forum.
Ik heb ook een berichtje achtergelaten nav mama peet die wilde weten hoe het gaat.

Heel veel sterkte en probeer ook iets van de komende tijd te maken (te genieten tot het september is)

liefs, Belle

Hee meiden,

Stom he, ik ben sinds we geen IUI's meer hebben er niet zo heel veel mee bezig, maar toch steeds als mn NOD eraan komt vind ik het zo spannend dat ik steeds heen en weer loop naar de wc om te kijken.

Na 2 weekjes vakantie en een lekker weekendje weg begint het gewone leven met werken vandaag weer.

Laten jullie ook snel weer horen hoe t met jullie gaat?

Liefs,
Snuut

Hee meiden, hoe is het met jullie? Ik hoop natuurlijk goed en dat jullie snel goed nieuws te melden hebben. Ik duim hoor!

Tessa, je hebt vandaag toch je eerst echo?? Laat je weten hoe het geweest is?? Heel veel plezier in iedergeval, het is echt gaaf!

Wij hebben dinsdag onze 2e echo gehad. Het is allemaal perfect met ons hummeltje! Hij/zij loopt mooi op schema en het hartje hebben we weer gehoord. Ook zijn we vanaf nu ziekenhuis af! Ik heb volgende week vrijdag al de eerste afspraak bij de verloskundige! Dan ben ik op 1 dag na 12 weken. De tijd gaat als ik zo terug kijk toch best wel snel. Voel me ook goed. Ben minder misselijk en merk dat de vermoeidheid ook ietsjes minder aan het worden is. Ik mag dus echt niet klagen!

Hoop snel wat van jullie te horen meiden! Dikke kus Imme

Hallo,
Even een snel berichtje van mij.
Moet zo boodschappen doen, druk,druk,druk. Morgen bruiloft, zucht.
Vanmorgen eerste echo gehad en het hartje klopt.
Was precies op grootte, dus vandaag 7 weken zwanger.
Over 3 weken weer een echo.
Ben wel erg moe, en voel me lichamelijk niet helemaal jofel.
Heb continue een weeig gevoel in mijn maag.
Maar ben nog steeds erg dankbaar en gelukkig dat ik dit allemaal mag meemaken.
Ben de afgelopen 2 jaar zo bang geweest dat het niet zou lukken.
Nou, ik ga weer verder.
Toedeloe,
Tessa

Dag lieve meiden!

Hier dan toch weer een berichtje van mij.
Ik heb even wat tijd nodig gehad voor mezelf niet alleen wat zwanger worden betreft, maar ook voor mijn studie.
Ben aan het afstuderen, naast een drukke baan en de hele gaan van zaken thuis. Kortom erg druk!
Heb toch besloten om hiern og even te kletsen, vind het erg fijn....
Cath, Tessa, Imme en Belle: fijn om te horen dat jullie zwangerschap zo voorspoedig verloopt! Geniet van deze bijzondere tijd, het vliegt om!

Lieve Belle, Snuut en depri: wat lief dat jullie even speciaal aan me denken en een berichtje achter laten! Heeft me een goed gevoel gegeven en weer moed om positief te denken. Snuut jij liep ook bij Bernhoven en Radboud???

Vandaag uitslag gehad van onze (weer) eerste onderzoeken in Nijmegen. Geen hepatitis en HIV bij beiden, mijn hormoon gehalte was goed (8.7), maar bij mijn mannet je was het drama: maar 0.8 miljoen.... Geen IVF dus voor ons, maar direct ICSI. Ze gaan volgende week nog een controle onderzoek doen, maar het is eigenlijk al zeker gezien onze resultaten met de IUI.
Toch weer een tegenvaller dus.

Verder weer alles wat rustiger in mijn hoofd.
Spreek jullie binnenkort!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan