Ginger, Imme en Tessa

Hoi!

Ben ik ook weer even!
Tessa en Imme: fijn dat de zwangerschap zo goed verloopt en dat de eerste kwaaltjes al weer wat aan het weg trekken zijn!
Cath: spannend he? Die laatste week..... nog maar even en dan kun je je mooie mannetje in de armen sluiten! Ik hoop dat het allemaal spontaan op gang komt en dat de bevalling meevalt! Ik denk aan je en laat maar snel wat weten! Succes ermee!
SNuut: Heb jij je pre-IVF spreekuur al gehad dan? Je hebt het al over schema's etc. Misschien een stomme vraag, maar ik sta al sinds begin april op de wachtlijst en ik ben nog steeds aan het wachten op de oproep voor het pre-IVF. Pas daar krijg ik prikinsturcties en schema;s voor de medicatie.
Of is het bij jou ook alleen nog vooronderzoek geweest? Je loopt toch ook in Nijmegen?

Hier verder alles goed. Ben dus nog steeds aan het wachten op de oproep. Definitief ICSI voor ons, ook 2e onderzoek was hetzelfde... Maar goed de kansen hierbij zijn weer net wat groter dan bij IVF en de behandeling is hetzelfde, dus kom maar op.
Ik heb wel een brief gehad uit Nijmegen dat de wachtttijd voor de huidige patienten 2-3 maanden heeft geduurd. Als dat dus de richtlijn is zou ik juni-juli bericht krijgen voor het pre-IVF spreekuur. Daar dan de uitleg van alles en dan krijg je te horen of je de eerstvolgende cyclus mag gaan beginnen. Ik heb me al wel aangemeld voor de digitale IVF-poli. Daar kun je al je resultaten meteen aflezen als je onderzoek hebt gehad. erg fijn!

We wachten dus nog steeds braaf af. Richt me nu maar op de zomervakantie en dus lekker weg. Even ontspanning en hopelijk daarna meteen aan de slag!

Heel veel liefs,

Ginger

Hee meiden,

eindelijk weer eens een update van mijn kant... heeft ff geduurd!
Het gaat hier hartstikke goed, zaterdag alweer 17 weken! Ik groei goed en volgens de laatste controle de kleine gelukkig ook. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik sinds gister de kleine voel! Had al een paar dagen het vermoeden, maar ja, bij je eerste weet je natuurlijk niet wat je moet voelen. Maar gister was het minischopje overduidelijk. Vandaag ook regelmatig gevoeld. Dus dat is helemaal gaaf! Ben zo verliefd... zucht....

Ook hebben we de babykamer besteld en over 3 weken wordt de babykamer opgeknapt en dan 2 weken later komt het kamertje. 8 juli weer naar de verloskundige en 25 juli voor de 20 weken echo (ben dan 21 weken) Tis hier dus allemaal super en vooral heerlijk genieten. Kwaaltjes zijn zo goed als weg of veel minder en mijn energie komt gelukkig ook weer terug.

Cath, hoe is ie bij jou?? Is er al babynieuws van jou kant? Zoniet, zet um op straks he? Toi toi toi!

Tessa, hoe gaat het met jou en de frummel? Ook al weer een paar weekjes verder! Wanneer is jou volgende controle?

Ginger... meid, ik hoop snel goed nieuws van jou kant te mogen lezen! Tis jullie zo gegund. Ik hoop dat het traject waarin jullie nu zitten goed te doen is... ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe!

De andere meiden die mee schrijven: jullie ook heeeeeel veel succes! Ik hoop dat er snel goed nieuws komt en dus mooie maart/april 2009 babytjes!

Liefs Imme

Hoi meiden,

Sorry dat ik jullie in spanning heb laten zitten maar ik ben 25 juni om 19.12 uur bevallen van een gezonde zoon genaamd Colin. Hij weegt 4490 gram en is ong. 53 cm groot.
Ben die dag op gang geholpen omdat ik lichamelijk niet meer kon maar later bleek dat mijn lichaam toch ook die dag had uitgekozen om de bevalling te starten. Uiteindelijk ben ik bevallen middels een keizersnee omdat Colin gewoon te groot was voor een natuurlijke bevalling, maar dat werd pas definitief geconstateerd toen ik mocht persen. Al met al is het me allemaal meegevallen, heb op tijd een ruggeprik gekregen dus het was allemaal goed te doen. Ben helemaal verliefd om m'n mannetje en we zijn zondag weer thuis gekomen en dat is toch wel erg lekker. Morgen de hechtingen uit mijn buik en dan rustig verder herstellen en vooral GENIETEN !
Ik blijf zeker nog met jullie meelezen want ik wil graag weten hoe het met jullie verder gaat maar ik zal hier waarschijnlijk niet meer zo vaak kijken als voorheen....
Zet 'm op allemaal !

Liefs, Cath

JA JOEPIE!! Van harte Cath met jullie zoon Collin! Mooie naam hoor!!! Fijn dat de bevalling goed te doen was en dat jullie het goed maken! Ga heerlijk genieten, tis zo'n mooie tijd! Ook van harte aan de kersverse papa! Veel geluk hoor!!! ( en leuk als je mee blijft kletsen!!)

Liefs Imme

Hee meiden,

Het is weer even geleden dat ik wat geschreven heb. De laatste keer schreef ik nog dat ik zo'n buikpijn had en dat het echt een enorm ei geweest moet zijn. Nou, dat is het ook geweest. Ik ben namelijk ZWANGER. Wie had dat nog gedacht na 3 jaar lang helemaal niks, ineens spontaan. Wij in ieder geval niet.

Gisteren hebben we de eerste echo gehad en ik ben 6 weken en 5 dagen zwanger. We hebben zelfs het hartje al zien kloppen. Ik ben ongelofelijk moe, kan de hele dag door slapen als ik zou willen en heb sinds een paar dagen ook het gevoel alsof ik constant teveel gegeten heb, terwijl ik bijna niks wegkrijg.

Cath: Van harte gefeliciteerd met je zoon. Veel  geluk en geniet ze.

Imme: Wat heerlijk lijkt het me je eerste schopje te voelen, en je mag volgende week alweer naar de vk. Kun je vast weer even luisteren...

Ginger: We zijn nog naar de informatieavond geweest over ivf en zouden de dag erna de GMA hebben, maar dat was precies de dag dat ik positief getest heb, en daarom hebben we ons toen afgemeld voor de GMA. Schema's had ik ook nog niet, maar zouden bepaald worden aan de hand van het bloedonderzoek dat ik nog zou moeten doen. De gyn had het zo uitgelegd, vandaar dat ik het wel al over schema's had. Ik wens je heel veel geluk en hoop en duim met je mee dat je snel aan de beurt bent. Maar geniet eerst nog maar even van je vakantie.

Tessa: Je zal er toch echt aan moeten wennen dat jullie in 2009 papa en mama worden, en nu je de 12 weken voorbij bent, mag je toch best wat leuke dingen gaan kopen... Hoe is de echo geweest?

Ook ik ga zelf nog eraan proberen te wennen dat wij in februari 2009 papa en mama gaan worden, want het is nog zo onwerkelijk. Zelfs nu we het gezien hebben, kan ik het nog niet helemaal bevatten.

Liefs,
Snuut

Oooo Snuut, wat een heerlijk nieuws! Wie had dat gedacht, toch nog spontaan! Jeetje meid, wat zullen jullie gelukkig zijn. Het besef komt snel hoor, de eerste paar weken leef je toch in een soort roes (had ik tenminste) Super dat jullie een mooie en goede echo hebben gehad. Ga er heerlijk samen van genieten, tis jullie gegund!

Cath, hoe is het met jou en de kleine man? Lekker aan het genieten?

Tessa, hoe staat het er met jou voor? Hoeveel weken ben je nu? Voel je je goed?

Ginger, meid, ik wacht met smart op ook een positief berichtje van jou.... hoop zo dat dat snel gaat gebeuren. Ik denk aan je hoor!

All, hier gaat het toppie. Morgen ben ik 18 weekjes en ik voel de kleine elke dag en wordt steeds harder en duidelijker. Ben zo verliefd! Morgen gaan we beginnen met de babykamer behang vrij te maken. Daarna worden de muren gedaan en over een paar weekjes wordt de kamer geleverd.

Hebben jullie nog vakantieplannen? Wij hebben in aug. 3 weekjes en gaan lekker met onze beste vrienden en hun kleine meid naar de camping.

Tot snel meiden!

Liefs!

Hallo lieve meiden,
Al ruim een maand niets geschreven, shame on me!
Nu dan maar even een berichtje, want na morgen heb ik eindelijk vakantie.

Allereest wil ik Cath natuurlijk feliciteren met haar mooie zoon.
Leuke naam Colin en wat is het een bink met zijn 9 pond.
Geniet er maar van. Alles goed met je, zo na de keizersnee?

En natuurlijk Snuut gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wie had dat ooit kunnen denken, 3 jaar bezig, vlak voor je eerste IVF poging en dan toch nog zonder ingrepen, wauw! Geniet er maar van.

Ginger: Ik weet niet of je de laatste tijd nog meeleest, of dat je wacht tot je mag beginnen met je eerste poging. Hou vol, over een paar weken mag je eindelijk beginnen. Ik hoop je dan snel weer op deze pagina te vinden.

Imme: Bijna de 20 weken echo, spannend hoor.
Fijn dat het zo goed met je gaat. Al begonnen aan het kamertje?

Hier gaat alles prima. Ben morgen 16 weken zwanger.
Buikje begint te groeien, ik wacht met spanning wanneer ik de eerste por van ons hummeltje voel.
De combinatie test was prima, 1:4000 kans op een afwijking. Voor mijn leeftijd
(36 jaar) is dat een goede score.
Op 4 augustus moet ik voor de tweede keer naar de verloskundige en 19 augustus heb ik de 20 weken echo.
Morgen de laatste dag werken en dan eindelijk 3 weken vrij.
Maandag vertrekken we voor 12 dagen naar Portugal. Even heerlijk bijkomen, want het is een zenuwslopend jaar geweest door ons "project" zwanger worden.

Dus meiden, ik ben er denk ik weer een paar weken niet.
Tot na m'n vakantie.

Liefs, Tessa

Terug
Bovenaan